Ένας αναλυτικός τιμοκατάλογος υπηρεσιών digital marketing. Μάθε πόσο κοστίζει το digital marketing στην Ελλάδα!

Ποιο είναι το κόστος των Digital Marketing υπηρεσιών;

Μήπως θέλεις να ενισχύσεις και εσύ την online παρουσία σου και αναρωτιέσαι ποιο είναι το κόστος των digital marketing υπηρεσιών στην Ελλάδα;

Αν ναι, δε χρειάζεται να ψάξεις άλλο! Σε αυτόν τον αναλυτικό “τιμοκατάλογο” υπηρεσιών digital marketing εμβαθύνουμε στο κόστος των διαφόρων υπηρεσιών που προσφέρονται από digital agencies και freelancers στη χώρα μας!

Καθώς το ψηφιακό τοπίο συνεχίζει να εξελίσσεται και οι επιχειρήσεις προσπαθούν να εδραιώσουν μια ισχυρή διαδικτυακή παρουσία, η κατανόηση των οικονομικών πτυχών του ψηφιακού μάρκετινγκ καθίσταται ζωτικής σημασίας.

Είτε, λοιπόν, είσαι επιχειρηματίας είτε επαγγελματίας του μάρκετινγκ, το να έχεις μια σαφή εικόνα του budget που απαιτείται για τις διάφορες υπηρεσίες digital marketing μπορεί να σε βοηθήσει να λάβεις τεκμηριωμένες αποφάσεις και να μεγιστοποιήσεις την απόδοση της επένδυσής σου.

Από τη βελτιστοποίηση για τις μηχανές αναζήτησης (SEO) και τη δημιουργία στοχευμένου περιεχομένου έως τη διαχείριση των social media και τη διαφήμιση pay-per-click (PPC),

στη συνέχεια θα βρεις πολύτιμες πληροφορίες σχετικά με τις ενδεικτικές τιμές στην Ελλάδα.

Έτσι, θα μπορέσεις να συγκρίνεις και να αξιολογήσεις τις προσφορές που θα λάβεις κατά την αναζήτηση συνεργάτη. Ακόμα, θα πάρεις μια εικόνα για τις διαφορές στην κοστολόγηση των υπηρεσιών και στον τρόπο εργασίας μεταξύ digital agencies και freelancers.

Μήπως είσαι διστακτικός με τους τελευταίους;

Θα λέγαμε ότι σήμερα δεν υπάρχει λόγος, καθώς υπάρχουν πολλοί αξιόλογοι ελεύθεροι επαγγελματίες που μπορούν να καλύψουν τις ανάγκες της επιχείρησής σου.

Εμείς οι ίδιοι, για παράδειγμα, συνεργαζόμαστε συχνά με freelancers από το koalla.gr, μια πρωτοποριακή πλατφόρμα online υπηρεσιών από έμπειρους και καταρτισμένους freelancers.

Πόσο κοστίζει το digital marketing, λοιπόν;

Πάμε να μάθουμε, ξεκινώντας με έναν από τους πλέον δημοφιλείς όρους του digital marketing, το SEO!

Πόσο κοστίζει το SEO (Search Engine Optimization)

Αν αναρωτιέσαι πόσο κοστίζει το SEO, σίγουρα δεν είσαι ο μόνος! Κι αυτό, καθώς τα τελευταία χρόνια όλο και περισσότεροι είναι αυτοί που αντιλαμβάνονται την αξία της προώθησης ιστοσελίδων μέσω του Search Engine Optimization.

Ας δούμε, λοιπόν, πώς διαμορφώνεται το κόστος των SEO υπηρεσιών αυτή τη στιγμή στην Ελλάδα.

Κόστος δημιουργίας στρατηγικής SEO (SEO Analysis)

Το κόστος για τη δημιουργία μιας SEO στρατηγικής εξαρτάται από παράγοντες όπως:

  • το είδος της ιστοσελίδας (ιστοσελίδα παρουσίασης ή e-shop),
  • οι ειδικές απαιτήσεις της ιστοσελίδας,
  • το επίπεδο του ανταγωνισμού στον κλάδο,
  • ο αριθμός των κατηγοριών – σελίδων προς βελτιστοποίηση,
  • η τεχνογνωσία του digital agency ή του freelancer καθώς και
  • οι τυχόν πρόσθετες υπηρεσίες ή η συνεχής υποστήριξη που περιλαμβάνονται στο πακέτο.

Στη συνέχεια θα δούμε ενδεικτικά κάποια εύρη τιμών που ανταποκρίνονται στην κατάσταση όπως αυτή διαμορφώνεται σήμερα!

Ιστοσελίδα παρουσίασης (μικρού έως μεσαίου μεγέθους):

Digital Agencies: Το μέσο κόστος για τη δημιουργία μιας στρατηγικής SEO για μια ιστοσελίδα παρουσίασης στην Ελλάδα από ένα digital agency κυμαίνεται συνήθως από 500€ έως 2.000€ .

Αυτό το κόστος συνήθως περιλαμβάνει:

  • την ανάλυση της παρούσας κατάστασης,
  • την έρευνα λέξεων-κλειδιών (keyword research),
  • την ανάλυση του ανταγωνισμού (competitive analysis),
  • τη στοχοθεσία και
  • τη δημιουργία ενός πλάνου στόχευσης.

Freelancers: Το μέσο κόστος για την ίδια υπηρεσία που παρέχεται από έναν ελεύθερο επαγγελματία μπορεί να κυμαίνεται από 300€ έως 1.500€.

Ιστοσελίδα ηλεκτρονικού εμπορίου (e-shop) με μεγαλύτερο κατάλογο προϊόντων:

Digital Agencies: Το μέσο κόστος για τη δημιουργία μιας στρατηγικής SEO για ένα e-shop στην Ελλάδα κυμαίνεται συνήθως από 1.000€ έως 5.000€ ή και περισσότερο.

Λόγω του μεγαλύτερου καταλόγου προϊόντων και της αυξημένης πολυπλοκότητας, το κόστος μπορεί να είναι υψηλότερο σε σύγκριση με μια απλή ιστοσελίδα παρουσίασης.

Σε αυτή την περίπτωση, η στρατηγική SEO θα περιλαμβάνει τις ίδιες εργασίες που αναφέρθηκαν παραπάνω, αλλά μπορεί να περιλαμβάνει πιο εκτεταμένη έρευνα και σχεδιασμό για την αποτελεσματικότερη βελτιστοποίηση του ιστότοπου.

Freelancers: Το μέσο κόστος για την ίδια υπηρεσία που παρέχεται από έναν ελεύθερο επαγγελματία μπορεί να κυμαίνεται από 800€ έως 4.000€ ή και περισσότερο.

Η δημιουργία της SEO στρατηγικής αποτελεί μία one-off εργασία, δηλαδή γίνεται μία φορά στην αρχή και δεν χρειάζεται να ξανά γίνει μέχρι να επιτευχθούν οι προκαθορισμένοι στόχοι της, εκτός και αν κρίνει ο SEO Expert ότι δε φέρνει τα επιθυμητά αποτελέσματα και ότι απαιτείται ο ανασχεδιασμός της.

Μάθε ποιο είναι το κόστος των SEO υπηρεσιών από digital agencies και freelancers στην Ελλάδα.

Κόστος On-Page SEO εργασιών

Το μέσο κόστος των βασικότερων On-Page SEO εργασιών διαμορφώνεται ως εξής:

Digital agencies: Από 500€ έως 2.000€ ή και περισσότερο.

Οι υπηρεσίες που περιλαμβάνονται συνήθως στα πακέτα On-Page SEO περιλαμβάνουν:

  • Keyword Research: Από 200€ έως 800€, ανάλογα με το βάθος και την πολυπλοκότητα της ανάλυσης των keywords, των αριθμό των σελίδων προς βελτιστοποίηση κ.λπ.
  • Βελτιστοποίηση περιεχομένου: Από 300€ έως 1.000€, ανάλογα με τον αριθμό των σελίδων και το επίπεδο βελτιστοποίησης που απαιτείται.
  • Βελτιστοποίηση των meta tags (title tags και meta description tags): Από 100€ έως 400€, ανάλογα με τον αριθμό των σελίδων και τον βαθμό βελτιστοποίησης που απαιτείται.
  • Internal Linking: Από 100€ έως 400 ευρώ, ανάλογα με τον αριθμό των σελίδων και το επίπεδο βελτιστοποίησης του internal linking που απαιτείται.

Freelancers: Από 300€ έως 1.200€ .

Οι υπηρεσίες που περιλαμβάνονται στα On-Page SEO πακέτα που προσφέρουν οι freelancers είναι συνήθως οι ίδιες με εκείνες των agencies, όπως:

  • Keyword Research: Από 100€ έως 500€, ανάλογα με το εύρος και το βάθος της έρευνας λέξεων-κλειδιών που απαιτείται αλλά και τον αριθμό των σελίδων προς βελτιστοποίηση.
  • Βελτιστοποίηση περιεχομένου: Από 200€ έως 800€, ανάλογα με τον αριθμό των σελίδων και το επίπεδο βελτιστοποίησης που απαιτείται.
  • Βελτιστοποίηση των meta tags (title tags και meta description tags): Από 50€ έως 300€, ανάλογα με τον αριθμό των σελίδων και την έκταση της βελτιστοποίησης που απαιτείται.
  • Internal Linking: Από 50€ έως 300 ευρώ, ανάλογα με τον αριθμό των σελίδων και το επίπεδο βελτιστοποίησης του internal linking που απαιτείται.

Αν και οι συγκεκριμένες υπηρεσίες προσφέρονται πολλές φορές και μεμονωμένα, πρέπει να σημειώσουμε ότι στις περισσότερες περιπτώσεις συμφέρει περισσότερο η αγορά ενός πακέτου.

Κι αυτό επειδή έτσι μειώνεται το συνολικό κόστος των υπηρεσιών, ενώ η προσέγγιση είναι πιο ολοκληρωμένη και στοχευμένη κάτι που αυξάνει τη συνολική αποτελεσματικότητα των SEO εργασιών.

Κόστος Off-Page SEO εργασιών

Ο προσδιορισμός ενός συγκεκριμένου κόστους για τις Off-Page SEO υπηρεσίες μπορεί να αποτελέσει πρόκληση, καθώς – όπως και για το On-Page SEO – ποικίλλει ανάλογα με διάφορους παράγοντες.

Ωστόσο, μπορούμε να σου δώσουμε μια γενική ιδέα για το μέσο εύρος του κόστους των Off-Page SEO υπηρεσιών στην Ελλάδα, διακρίνοντας και πάλι μεταξύ digital agencies και freelancers.

Digital Agencies: Από 500€ έως 3.000€ ή και περισσότερο.

Οι βασικές υπηρεσίες που περιλαμβάνονται είναι οι εξής:

  • Δημιουργία backlinks (backlink building): Από 200€ έως 1.500€ ή και παραπάνω, ανάλογα με τον αριθμό και την ποιότητα των backlinks που απαιτούνται.

    Σε γενικές γραμμές, όσα περισσότερα μπορεί να διαθέσει ο πελάτης για το budget των backlinks τόσο πιο πολλά και πιο ποιοτικά links θα πάρει η σελίδα του.
  • Βελτιστοποίηση του Google My Business: Από 100€ έως 500€, ανάλογα με την πολυπλοκότητα της βελτιστοποίησης.
  • Καταχώρηση σε σχετικούς διαδικτυακούς καταλόγους (directories και citations): Από 100€ έως 500€, ανάλογα με τον αριθμό των καταχωρήσεων.
  • Ψηφιακές δημόσιες σχέσεις και προβολή: Από 200€ έως 1.000€, ανάλογα με την έκταση των προσπαθειών προβολής και της κάλυψης από τα μέσα ενημέρωσης.

Freelancers: Από 300€ έως 1.500€.

Οι υπηρεσίες που περιλαμβάνονται είναι οι ίδιες με τις υπηρεσίες που προσφέρουν τα πρακτορεία και οι τιμές διαμορφώνονται ως εξής:

  • Δημιουργία backlinks (backlink building): Από 100€ έως 1.000€, ανάλογα με τον αριθμό και την ποιότητα των απαιτούμενων backlinks.
  • Βελτιστοποίηση του Google My Business: Από 50€ έως 300€, ανάλογα με την πολυπλοκότητα της βελτιστοποίησης.
  • Καταχώρηση σε σχετικούς διαδικτυακούς καταλόγους: Από 50€ έως 300€, ανάλογα με τον αριθμό των καταλόγων και των αναφορών.
  • Διαδικτυακές δημόσιες σχέσεις και προβολή: Από 100€ έως 500€, ανάλογα με την έκταση των προσπαθειών προβολής και της κάλυψης από τα μέσα ενημέρωσης.

Κόστος εργασιών τεχνικού SEO

Το κόστος του τεχνικού SEO εξαρτάται από:

  • το βάθος και την πολυπλοκότητα του τεχνικού ελέγχου (Site Audit),
  • το μέγεθος του ιστότοπου (αριθμός σελίδων),
  • το είδος του ιστότοπου (σελίδα παρουσίασης ή e-shop),
  • την παλαιότητα του ιστότοπου κ.λπ.

Το μέσο εύρος των τιμών διαμορφώνεται όπως θα δούμε στη συνέχεια.

Digital agencies: Από 500€ έως 3.000€ ή και περισσότερο.

Freelancers: Από 300€ έως 1.500€.

Οι υπηρεσίες που περιλαμβάνονται στα πακέτα τεχνικού SEO από τους ελεύθερους επαγγελματίες μπορεί να διαφέρουν από εκείνες των digital agencies καθώς τα τελευταία διαθέτουν συνήθως πρόσβαση σε περισσότερα και πιο εξειδικευμένα SEO tools.

Άλλα άρθρα μας που μπορείς να διαβάσεις για το SEO:

Τι είναι το SEO;

SEO για eshop: Οδηγός για επιχειρηματίες [2023]

Ο Απόλυτος Πρακτικός Οδηγός SEO | 2023

SEO tips για το 2023

Κόστος υπηρεσιών Google Ads

Για να υπολογίσεις το τελικό κόστος των Google Ads για σένα θα πρέπει να συνυπολογίσεις το κόστος της διαφήμισης καθώς και την αμοιβή του agency ή του freelancer που θα αναλάβει να “τρέξει” τις διαφημίσεις.

Πάμε να τα δούμε πιο αναλυτικά!

Πόσο κοστίζει μια διαφήμιση στην Google;

Αν αναρωτιέσαι το πόσο κοστίζει μια διαφήμιση στο internet, η απάντηση είναι ότι εξαρτάται!

Κι αυτό καθώς το κόστος των Google Ads μπορεί να ποικίλλει ανάλογα με το είδος της διαφήμισης αλλά και με άλλους παράγοντες που θα εξετάσουμε στη συνέχεια. Οι τιμές της διαφήμισης στην Google, λοιπόν, διαμορφώνονται ως εξής:

Διαφημίσεις αναζήτησης (Cost-Per-Click, CPC):

Μέσο CPC: Για τις διαφημίσεις αναζήτησης, το μέσο κόστος ανά κλικ (CPC) στην Ελλάδα μπορεί να κυμαίνεται από 0,10€ έως 5€ ή και περισσότερο, ανάλογα με παράγοντες όπως:

  • η ανταγωνιστικότητα του κλάδου,
  • η συνάφεια των λέξεων-κλειδιών,
  • η ποιότητα της διαφήμισης
  • οι ρυθμίσεις της καμπάνιας και
  • οι στρατηγικές υποβολής προσφορών.

Οι ιδιαίτερα ανταγωνιστικοί κλάδοι μπορεί να έχουν υψηλότερα CPC.

Διαφημίσεις προβολής (Cost-Per-Thousand-Impressions, CPM):

Μέσο CPM: Οι διαφημίσεις προβολής έχουν συνήθως ένα μοντέλο τιμολόγησης κόστους ανά χίλιες εμφανίσεις (CPM). Το μέσο CPM για τις διαφημίσεις display μπορεί να κυμαίνεταιαπό 1€ έως 10€ ή και περισσότερο, ανάλογα με παράγοντες όπως:

  • η μορφή της διαφήμισης,
  • το μέγεθος της διαφήμισης,
  • οι επιλογές στόχευσης
  • η ποιότητα των τοποθετήσεων της διαφήμισης.

Διαφημίσεις βίντεο (Cost-Per-View, CPV):

Μέσο CPV: Οι διαφημίσεις βίντεο σε πλατφόρμες όπως το YouTube ακολουθούν συνήθως ένα μοντέλο κόστους ανά προβολή (CPV), όπου πληρώνεις όταν ένας θεατής παρακολουθεί ένα συγκεκριμένο τμήμα της διαφήμισής σου.

Το μέσο CPV για τις διαφημίσεις βίντεο στην Ελλάδα μπορεί να κυμαίνεται από 0,05€ έως 0,20€ ή και περισσότερο, ανάλογα με παράγοντες όπως:

  • η διάρκεια του βίντεο,
  • οι επιλογές στόχευσης,
  • η μορφή της διαφήμισης και
  • η δέσμευση του θεατή.

Αυτά, λοιπόν, όσο αφορά το κόστος μιας διαφήμισης στην Google. Όσον αφορά το κόστος των υπηρεσιών Google Ads στην Ελλάδα η κατάσταση διαμορφώνεται όπως θα αναλύσουμε στη συνέχεια!

Μάθε πιο πολλά για το πόσο κοστίζει η διαφήμιση στο Google Ads στον αναλυτικό οδηγό μας!

Μάθε πόσο κοστίζει μια διαφήμιση στο internet αλλά και ποιο είναι το κόστος των υπηρεσιών Google Ads.

Αμοιβές digital agencies και freelancers

Το κόστος για υπηρεσίες Google Ads στην Ελλάδα μπορεί να ποικίλλει ανάλογα με διάφορους παράγοντες, όπως:

  • το εύρος της διαφημιστικής καμπάνιας,
  • το επίπεδο του ανταγωνισμού,
  • τα επιθυμητά αποτελέσματα και
  • η τεχνογνωσία του πρακτορείου ή του freelancer.

Digital Agencies

Αμοιβή διαχείρισης: Τα digital agencies συνήθως χρεώνουν μια αμοιβή διαχείρισης για τις υπηρεσίες τους όσον αφορά τα Google Ads. Η αμοιβή διαχείρισης μπορεί να κυμαίνεται από 300€ έως 1.500€ μηνιαίως, ανάλογα με τους παράγοντες που αναφέραμε προηγουμένως.

Ποσοστό της διαφημιστικής δαπάνης: Εκτός από την αμοιβή διαχείρισης, ορισμένες εταιρείες digital marketing χρεώνουν επίσης ένα ποσοστό επί του προϋπολογισμού της διαφημιστικής δαπάνης.

Το ποσοστό αυτό κυμαίνεται συνήθως μεταξύ 10% και 20% του μηνιαίου διαφημιστικού προϋπολογισμού. Για παράδειγμα, εάν ο μηνιαίος προϋπολογισμός διαφημιστικής δαπάνης σου είναι 1.000€ και το πρακτορείο χρεώνει αμοιβή 15%, το πρόσθετο κόστος θα είναι 150€ ανά μήνα.

Freelancers

Ωριαία αμοιβή: Οι ελεύθεροι επαγγελματίες που προσφέρουν υπηρεσίες Google Ads στην Ελλάδα ενδέχεται να χρεώνουν ωριαία χρέωση. Η ωριαία αμοιβή μπορεί να ποικίλλει ανάλογα με παράγοντες όπως η εμπειρία και η εξειδίκευση του ελεύθερου επαγγελματία.

Συνήθως, οι ωριαίες τιμές κυμαίνονται από 30€ έως 100€. Ο πραγματικός αριθμός των ωρών που απαιτούνται για τη διαχείριση μιας καμπάνιας εξαρτάται από την πολυπλοκότητά της και τους στόχους που έχουν τεθεί.

Προσφορές πακέτων: Ορισμένοι freelancers ενδέχεται να προσφέρουν πακέτα προσφοράς για συγκεκριμένες υπηρεσίες διαχείρισης καμπανιών. Τα πακέτα αυτά μπορεί να διαφέρουν σε τιμή ανάλογα με τις υπηρεσίες που περιλαμβάνουν και την πολυπλοκότητα της καμπάνιας.

Οι τιμές πακέτων για τις υπηρεσίες Google Ads που παρέχονται από ελεύθερους επαγγελματίες μπορεί να ξεκινούν από 500€ ανά μήνα και μπορεί να ανέβουν ανάλογα με την έκταση των παρεχόμενων υπηρεσιών.

Διάβασε επίσης:

Πώς μπορούν να βοηθήσουν τα Google Ads στο SEO της ιστοσελίδας σας

Google Ads ή Facebook Ads – Τι να επιλέξετε και γιατί

Κόστος υπηρεσιών Social Media Marketing

Μια στοχευμένη στρατηγική Social Media Marketing αποτελεί αναμφισβήτητα προτεραιότητα για κάθε σύγχρονη επιχείρηση που θέλει να είναι ανταγωνιστική και πετυχημένη.

Έτσι, δεν προκαλεί εντύπωση το γεγονός ότι το κόστος του Social Media Marketing απασχολεί πολλούς σήμερα.

Φυσικά, όπως ισχύει και για τις υπόλοιπες υπηρεσίες digital marketing έτσι και εδώ το κόστος εξαρτάται από διάφορους παράγοντες, όπως:

  • η πλατφόρμα προώθησης (σε ποια μέσα κοινωνικής δικτύωσης θα τρέξει η καμπάνια σου;),
  • οι στόχοι της διαφήμισης αλλά και της τρέχουσας καμπάνιας,
  • το κοινό – στόχος,
  • το είδος και η τοποθέτηση της διαφήμισης,
  • η διάρκεια και η συχνότητα της διαφήμισης,
  • η ποιότητα και η συνάφεια της διαφήμισης,
  • ο ανταγωνισμός και η ζήτηση,
  • ο όγκος και η συχνότητα δημοσίευσης περιεχομένου,
  • η τεχνογνωσία του digital agency ή του freelancer καθώς και
  • τα πακέτα digital marketing που πιθανώς να προσφέρει το digital agency ή ο freelancer social media manager.

Επίσης, δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι το τελικό κόστος για σένα προκύπτει μέσα από δύο παράγοντες όπως συμβαίνει και με τα Google Ads: από τη χρέωση της υπηρεσίας και το κόστος της διαφήμισης.

Στη συνέχεια ακολουθούν οι τιμές της διαφήμισης στα πιο γνωστά social media αλλά και τα εύρη του κόστους διαχείρισης από τα digital agencies και τους freelancers στην Ελλάδα.

Κόστος διαφήμισης στα Social Media

Κόστος διαφήμισης στο Facebook:

Το μέσο κόστος ανά κλικ (CPC) για τις διαφημίσεις στο Facebook μπορεί να κυμαίνεται από 0,10€ έως 2€ ή και περισσότερο, ανάλογα με παράγοντες όπως:

  • ο κλάδος,
  • το κοινό-στόχος,
  • η ποιότητα της διαφήμισης και
  • ο ανταγωνισμός.

Κόστος διαφήμισης στο Instagram:

Το κόστος της διαφήμισης στο Instagram είναι συνήθως παρόμοιο με αυτό του Facebook, δεδομένου ότι και τα δύο αποτελούν μέρος της ίδιας διαφημιστικής πλατφόρμας.

Το μέσο CPC, λοιπόν, μπορεί να κυμαίνεται από 0,10€ έως 2€ ή και περισσότερο, ανάλογα με τους παράγοντες που αναφέραμε.

Κόστος διαφήμισης στο TikTok:

Το μέσο κόστος ανά κλικ (CPC) για τις διαφημίσεις TikTok στην Ελλάδα μπορεί να κυμαίνεται από 0,10€ έως 2€ ή και περισσότερο, ανάλογα με παράγοντες όπως η στόχευση του κοινού και ο ανταγωνισμός.

Βέβαια, αξίζει να σημειώσουμε ότι σε μια προσπάθειά του να κερδίσει μεγαλύτερο μερίδιο της αγοράς ψηφιακών διαφημίσεων, το TikTok προσφέρει φθηνότερο διαφημιστικό χώρο σε σχέση με τα υπόλοιπα μέσα.

Κόστος διαφήμισης στο LinkedIn:

Λόγω της επαγγελματικής και Β2Β εστίασής του, η διαφήμιση στο LinkedIn τείνει να έχει υψηλότερο κόστος σε σύγκριση με άλλες πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης.

Το μέσο κόστος ανά κλικ (CPC) για τις διαφημίσεις LinkedIn μπορεί να κυμαίνεται από 1€ έως 5€ ή και περισσότερο, ανάλογα με παράγοντες όπως οι επιλογές στόχευσης, ο κλάδος και ο ανταγωνισμός.

Τιμές διαχείρισης Social Media

Οι τιμές των υπηρεσιών social media management μπορεί να ποικίλουν ανάλογα με τις προσφερόμενες υπηρεσίες (δημιουργία στρατηγικής, δημιουργία και επιμέλεια περιεχομένου, διαχείριση διαφημίσεων, social media analytics κ.λπ) αλλά και ως προς τον τρόπο χρέωσης.

Digital Agencies

Μηνιαία αμοιβή: Το κόστος μπορεί να κυμαίνεταιαπό 500€ έως 3.000€ ή και περισσότερο.

Ωριαίες χρεώσεις: Πιο σπάνια, ορισμένα digital agencies ενδέχεται να χρεώνουν ωριαία χρέωση για τις υπηρεσίες διαχείρισης κοινωνικών μέσων. Οι ωριαίες χρεώσεις μπορεί να κυμαίνονται από 50€ έως 150€ ή και περισσότερο.

Freelancers

Μηνιαία αμοιβή: Το κόστος μπορεί να ξεκινά από περίπου 300€ ανά μήνα και μπορεί να αυξηθεί.

Ωριαίες τιμές: Οι τιμές αυτές μπορεί να κυμαίνονται από 30€ έως 100€ ή και περισσότερο.

Τιμές Influencer Marketing

Το κόστος του influencer marketing στην Ελλάδα μπορεί να διαφέρει σημαντικά ανάλογα με διάφορους παράγοντες, όπως:

  • η δημοτικότητα του influencer,
  • η εμβέλειά του (micro-influencers ή macro-influencers),
  • το εύρος της καμπάνιας κ.λπ.

Τα ποσοστά των influencers μπορεί επίσης να διαφέρουν ανάλογα με τον κλάδο και τον τύπο του περιεχομένου που δημιουργούν.

Tο κόστος του influencer marketing, λοιπόν, μπορεί να κυμαίνεται από μερικές εκατοντάδες ευρώ έως αρκετές χιλιάδες ευρώ ανά ανάρτηση ή καμπάνια. Οι micro-influencers με μικρότερο κοινό μπορεί να χρεώνουν λιγότερα σε σύγκριση με τους macro-influencers ή τις διασημότητες με μεγαλύτερη εμβέλεια.

Οι τιμές μπορούν επίσης να επηρεαστούν από τις ειδικές απαιτήσεις της καμπάνιας, όπως η αποκλειστικότητα, η δημιουργία περιεχομένου και τα δικαιώματα χρήσης.

Όσον αφορά τη χρέωση της υπηρεσίας από τα digital agencies και τους freelancers που προσφέρουν υπηρεσίες influencer marketing, οι αμοιβές τους μπορεί επίσης να ποικίλλουν.

Ορισμένα agencies και freelancers μπορεί να χρεώνουν ένα ποσοστό του συνολικού προϋπολογισμού της εκστρατείας, ενώ άλλοι μπορεί να έχουν σταθερές αμοιβές ή να χρεώνουν βάσει έργου.

Οι τιμές μπορεί να εξαρτώνται από παράγοντες όπως:

  • η φήμη του digital agency ή του freelancer,
  • η εξειδίκευση του digital agency ή του freelancer,
  • η πολυπλοκότητα της καμπάνιας και
  • οι παρεχόμενες υπηρεσίες (π.χ. εύρεση influencer, διαχείριση καμπάνιας, αναλυτικές αναφορές κ.λπ).

Είναι σημαντικό να έχεις υπόψη ότι οι τιμές για το influencer marketing υπόκεινται σε διαπραγμάτευση και μπορούν να αλλάξουν με την πάροδο του χρόνου.

Καλό θα ήταν λοιπόν πριν προχωρήσεις σε οποιαδήποτε συνεργασία να επικοινωνήσεις με κάποιο digital agency ή freelancer για να λάβεις ακριβείς και ενημερωμένες πληροφορίες με βάση τις ξεχωριστές ανάγκες και τον προϋπολογισμό σου.

Διάβασε επίσης:

5 τρόποι για να αυξήσετε τις πωλήσεις μέσω social media

Linkedin Συμβουλές: 10 expert tips για ισχυρή παρουσία

Πόσο κοστίζει το Content Marketing

“Content is king” φωνάζουν οι του digital marketing και χωρίς να έχουν άδικο καθώς το ποιοτικό περιεχόμενο είναι αυτό που θα φέρει ποιοτική κίνηση και leads στη σελίδα σου.

Πιθανότατα, λοιπόν, θα αναρωτιέσαι πόσο κοστίζει το content marketing. Πριν σου δώσουμε μια απάντηση, πρέπει να αναφέρουμε ότι υπάρχουν πολλά είδη περιεχομένου που απαρτίζουν μια content marketing στρατηγική.

Εμείς επιλέξαμε να επικεντρωθούμε σε τρία βασικά είδη: τα blog posts, τα κείμενα για ιστοσελίδες και τα βίντεο.

Πριν δούμε, όμως, πόσο θα σου στοιχίσει το καθένα, πρέπει να αναφερθούμε στη δημιουργία της content marketing στρατηγικής η οποία αποτελεί απαραίτητη προϋπόθεση για την αποτελεσματική δημιουργία content.

Κόστος δημιουργίας στρατηγικής περιεχομένου

Οι τιμές που ακολουθούν καλύπτουν συνήθως:

  • την εις βάθος έρευνα,
  • την ανάλυση του ανταγωνισμού,
  • την ανάλυση του κοινού-στόχου,
  • τον καθορισμό των στόχων και
  • τον στρατηγικό σχεδιασμό.

Digital Agencies: Aπό 1.000€ έως 5.000€ ή και περισσότερο.

Freelancers: Από 500€ έως 3.000€ ή περισσότερο.

Τα κόστη αυτά μπορούν να ποικίλλουν ανάλογα με την εξειδίκευση του πρακτορείου ή του freelancer, το βάθος της έρευνας και την πολυπλοκότητα της στρατηγικής που απαιτείται.

Πάμε τώρα να δούμε τις τιμές για τις επιμέρους εργασίες.

Τιμές blog posts (με και χωρίς SEO):

Η συγγραφή άρθρων επί πληρωμή αποτελεί μια υπηρεσία που αναζητούν όλο και περισσότεροι αντιλαμβανόμενοι τη συνεχώς αυξανόμενη αξία του business blogging.

Οι τιμές των άρθρων μπορούν να ποικίλουν με βάση πολλούς παράγοντες, όπως το ποιος τα γράφει, αν είναι βελτιστοποιημένα για τις μηχανές αναζήτησης κ.λπ.

Digital Agencies: Τα digital agencies συνήθως χρεώνουν ανά λέξη ή μια σταθερή αμοιβή ανά blog post. Το κόστος μπορεί να κυμαίνεται από 50€ έως 300€ ή και περισσότερο ανά blog post.

Αυτές οι τιμές περιλαμβάνουν:

  • επαγγελματική συγγραφή,
  • έρευνα,
  • επιμέλεια και μπορεί επίσης να περιλαμβάνουν
  • βελτιστοποίηση SEO.

Freelancers: Οι ελεύθεροι επαγγελματίες έχουν συχνά μεγαλύτερη ευελιξία στην τιμολόγηση. Το κόστος χωρίς SEO μπορεί να κυμαίνεται από 20€ έως 150€ ή και περισσότερο ανά blog post, ανάλογα με τον αριθμό των λέξεων και την πολυπλοκότητα του θέματος.

Εάν απαιτείται βελτιστοποίηση SEO, το κόστος μπορεί να αυξηθεί και να κυμαίνεται από 50€ έως 300€ ή και περισσότερο ανά ανάρτηση.

Άλλα άρθρα μας που μπορείς να διαβάσεις για το business blogging:

Γιατί είναι σημαντικό να έχετε Blog αν είστε μικρή επιχείρηση

Πώς Να Γράψεις ‘Ενα Επιτυχημένο Blog Post – Ο Απόλυτος Οδηγός

Μάθε πόσο κοστίζει η δημιουργία SEO κειμένου, η συγγραφή blog posts και άλλες υπηρεσίες content marketing.

Τιμές κειμένων για ιστοσελίδες (με και χωρίς SEO)

Το κόστος του copywriting για ιστοσελίδες διαμορφώνεται με έναν παρόμοιο τρόπο.

Digital Agencies: Το κόστος μπορεί να ποικίλλει ανάλογα με την πολυπλοκότητα, την έκταση και τις απαιτήσεις SEO. Σε γενικές γραμμές, οι τιμές για τη δημιουργία κειμένων για ιστοσελίδες μπορεί να κυμαίνονται από 100€ έως 500€ ή και περισσότερο ανά σελίδα.

Freelancers: Οι ελεύθεροι επαγγελματίες συνήθως χρεώνουν περίπου 50€ έως 300€ ή και περισσότερο ανά σελίδα. Το κόστος μπορεί να αυξηθεί εάν απαιτείται βελτιστοποίηση SEO.

Πόσο κοστίζει η δημιουργία βίντεο

Το κόστος μπορεί να διαφέρει σημαντικά ανάλογα με παράγοντες όπως:

  • το σενάριο,
  • η κινηματογράφηση,
  • το μοντάζ,
  • το animation,
  • η εκφώνηση (voice over ) κ.λπ.

Digital Agencies: Σε γενικές γραμμές, οι τιμές για τα βίντεο μπορεί να κυμαίνονται από 500€ έως 10.000€ ή και περισσότερο ανά βίντεο, ανάλογα με την πολυπλοκότητα και την ποιότητα της παραγωγής.

Freelancers: Οι ελεύθεροι επαγγελματίες μπορεί να χρεώνουν περίπου 300€ έως 5.000€ ή και περισσότερο ανά βίντεο, ανάλογα με τις ειδικές απαιτήσεις, τη διάρκεια και την πολυπλοκότητα του έργου.

Τιμές υπηρεσιών Email marketing στην Ελλάδα

Οι υπηρεσίες Email marketing που παρέχουν τόσο τα digital agencies όσο και οι freelancers μπορεί να περιλαμβάνουν:

  • ανάπτυξη στρατηγικής,
  • σχεδιασμό καμπάνιας,
  • σχεδιασμό newsletters,
  • δημιουργία περιεχομένου,
  • διαχείριση λίστας,
  • αυτοματοποίηση και εξατομίκευση,
  • A/B testing,
  • αναλύσεις και reports,
  • βελτιστοποίηση της παραδοσιμότητας κ.λπ.

Με βάση τα παραπάνω, οι τιμές των Email marketing υπηρεσιών στην Ελλάδα μπορούν να διαμορφωθούν ως εξής:

Digital Agencies

Ωριαία χρέωση: Αν και πιο σπάνια, τα digital marketing agencies ενδέχεται να χρεώνουν τις υπηρεσίες τους ανά ώρα. Οι τιμές, λοιπόν, μπορεί να κυμαίνονται από 50€ έως 150€ ή και περισσότερο, ανάλογα με τη φήμη και την τεχνογνωσία του πρακτορείου.

Ο αριθμός των ωρών που απαιτούνται για μια καμπάνια εξαρτάται από την πολυπλοκότητά της.

Χρέωση βάσει έργου: Για μια μεμονωμένη καμπάνια μάρκετινγκ μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, το κόστος μπορεί να κυμαίνεται από 500€ έως 5.000€ ή και περισσότερο.

Μηνιαία χρέωση: Για συνεχείς υπηρεσίες email marketing, οι εταιρείες προσφέρουν συνήθως μηνιαία χρέωση. Οι αμοιβές τους μπορεί να διαφέρουν σημαντικά ανάλογα με τις προσφερόμενες υπηρεσίες, αλλά συνήθως κυμαίνονται από 500€ έως 3.000€ ή και περισσότερο ανά μήνα.

Freelancers

Ωριαία χρέωση: Οι ελεύθεροι επαγγελματίες στην Ελλάδα μπορεί να χρεώνουν μεταξύ 25€ και 80€ ή και περισσότερο ανά ώρα για υπηρεσίες email marketing, ανάλογα με την εμπειρία, την εξειδίκευσή τους και την πολυπλοκότητα του έργου.

Χρέωση βάσει έργου: Για μια συγκεκριμένη εκστρατεία μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, οι freelancers μπορεί να χρεώνουν μια σταθερή αμοιβή. Το κόστος μπορεί να κυμαίνεται από 200€ έως 2.000€ ή και περισσότερο, ανάλογα με τις απαιτήσεις του έργου.

Διάβασε επίσης:

Οδηγός Email Marketing για αρχάριους

Πώς να φτιάξετε μια επιτυχημένη λίστα e-mail το 2023

Τιμές κατασκευής ιστοσελίδων

Υπάρχουν πάρα πολλοί παράγοντες από τους οποίους εξαρτάται το κόστος κατασκευής μιας ιστοσελίδας. Όπως για παράδειγμα:

  • το είδος και η πολυπλοκότητα της ιστοσελίδας,
  • το μέγεθός της,
  • η πλατφόρμα στην οποία αυτή θα δημιουργηθεί,
  • η ανάγκη ή όχι για custom εφαρμογές,
  • η τεχνογνωσία και η φήμη του παρόχου της υπηρεσίας κ.λπ.

Πάμε να δούμε αναλυτικά έναν ενδεικτικό “τιμοκατάλογο” κατασκευής ιστοσελίδων.

Πόσο κοστίζει η δημιουργία ιστοσελίδας παρουσίασης

Ακολουθεί μια γενική επισκόπηση των διαφορών στις τιμές κατασκευής ιστοσελίδας μεταξύ των digital agencies και των freelancers στην Ελλάδα.

Digital agencies

Τα digital agencies προσφέρουν συνήθως ολοκληρωμένες υπηρεσίες και διαθέτουν ομάδες επαγγελματιών που εργάζονται σε διάφορες πτυχές της διαδικασίας σχεδιασμού και ανάπτυξης ιστοσελίδων.

Γενικά, μπορούν να χρεώνουν μια σταθερή αμοιβή έργου ή ανά ώρα για τις υπηρεσίες τους.

Χρέωση βάσει έργου: Για μια βασική ιστοσελίδα παρουσίασης, η οποία συνήθως περιλαμβάνει:

  • λίγες σελίδες,
  • έναν ευέλικτο σχεδιασμό,
  • βασική λειτουργικότητα συστήματος διαχείρισης περιεχομένου (CMS) και
  • τυπικά χαρακτηριστικά, όπως φόρμες επικοινωνίας και ενσωμάτωση μέσων κοινωνικής δικτύωσης,

το κόστος μπορεί να κυμαίνεται από 1.000€ έως 5.000€ ή και περισσότερο.

Εάν χρειάζεσαι πρόσθετα χαρακτηριστικά και λειτουργίες στη σελίδα σου, όπως ενσωμάτωση ηλεκτρονικού εμπορίου, προηγμένη βελτιστοποίηση SEO, προσαρμοσμένο σχεδιασμό, δημιουργία περιεχομένου ή υπηρεσίες branding, το κόστος πιθανότατα θα αυξηθεί ανάλογα.

Χρέωση ανά ώρα: Οι ωριαίες χρεώσεις μπορεί να κυμαίνονται από περίπου 50€ έως 150€ ή και περισσότερο, ανάλογα με την τεχνογνωσία και τη φήμη του πρακτορείου.

Freelancers

Όπως και τα digital agencies, οι freelancers developers μπορούν να χρεώνουν μία σταθερή αμοιβή έργου ή ανά ώρα.

Χρέωση βάσει έργου: Για έναν βασικό ιστότοπο παρουσίασης από 500€ έως 2.500€ ή και περισσότερο.

Και πάλι, εάν χρειαστείς πρόσθετα χαρακτηριστικά ή άλλες προσαρμογές, το κόστος πιθανότατα θα αυξηθεί ανάλογα.

Χρέωση ανά ώρα: Από περίπου 20€ έως 60€ ή και περισσότερο.

Πόσο κοστίζει η δημιουργία e-shop

Οι τιμές κατασκευής e-shop στην Ελλάδα διαμορφώνονται ως εξής:

Digital Agencies

Οι ξεχωριστές ανάγκες του εκάστοτε project είναι αυτές που καθορίζουν το κόστος κατασκευής e-shop όσον αφορά τα digital agencies. Πιο συγκεκριμένα, οι τιμές διαμορφώνονται ως εξής:

Βασικό ηλεκτρονικό κατάστημα: Για ένα βασικό ηλεκτρονικό κατάστημα με τυποποιημένα χαρακτηριστικά και περιορισμένο αριθμό προϊόντων, τα digital agencies μπορούν να χρεώνουν μεταξύ 3.000€ και 8.000€.

Ηλεκτρονικό κατάστημα μεσαίας κατηγορίας: Για ένα ηλεκτρονικό κατάστημα μεσαίας κατηγορίας με πιο προηγμένες λειτουργίες και μεγαλύτερο κατάλογο προϊόντων, το κόστος μπορεί να κυμαίνεται από 8.000€ έως 20.000€.

Ηλεκτρονικό κατάστημα υψηλών προδιαγραφών: Για ένα high-end e-shop με εκτεταμένη παραμετροποίηση, προηγμένες λειτουργίες και μεγάλο αριθμό προϊόντων, το κόστος μπορεί να ξεπεράσει τα 20.000€.

Freelancers

Χρέωση ανά ώρα: Οι ελεύθεροι επαγγελματίες στην Ελλάδα συνήθως χρεώνουν ωριαία χρέωση για την κατασκευή e-shop. Οι τιμές μπορεί να ποικίλουν ανάλογα με τους ίδιους παράγοντες που αναφέραμε και στην αρχή της ενότητας.

Κατά μέσο όρο, οι ωριαίες τιμές κυμαίνονται από 20€ έως 80€.

Χρέωση βάσει έργου: Ορισμένοι freelancers μπορεί να προσφέρουν μία σταθερή τιμή για τη δημιουργία e-shop. Αυτό το μοντέλο τιμολόγησης περιλαμβάνει την αξιολόγηση των απαιτήσεων του έργου και την παροχή μιας ολοκληρωμένης προσφοράς για αυτό.

Το κόστος κατασκευής e-shop από ελεύθερους επαγγελματίες στην Ελλάδα μπορεί να κυμαίνεται από 2.000€ έως 10.000€ ή και περισσότερο, ανάλογα με τις συγκεκριμένες απαιτήσεις του έργου.

Έτοιμα e-shops InstaWooShop

Το τελευταίο διάστημα έχουν αρχίσει να γίνονται όλο και πιο δημοφιλή τα έτοιμα e-shops τα οποία αποτελούν μία ιδανική λύση για τον μικρό επιχειρηματία που ενδιαφέρεται για την οικονομική και γρήγορη κατασκευή e-shop.

Μια τέτοια έξυπνη λύση αποτελεί και το InstaWooShop το οποίο σου δίνει τη δυνατότητα να φτιάξεις το ηλεκτρονικό σου κατάστημα μέσα σε 1 ημέρα και από μόλις 690€.

Το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να επιλέξεις το έτοιμο e-shop και το ετήσιο πλάνο που σου ταιριάζει, να “κουμπώσεις” τα addons που θέλεις και είσαι έτοιμος!

Αν το πήρες απόφαση να ανοίξεις το δικό σου e-shop μπορείς να βρεις στον πλήρη οδηγό μας “Δημιουργία e-shop – τι χρειάζεται | 2023” όλα όσα πρέπει να γνωρίζεις για τη διαδικασία.

Άλλα άρθρα που μπορεί να σε ενδιαφέρουν:

Τι E-Shop να ανοίξω; Πρωτότυπες ιδέες για κερδοφόρα E-Shop

Κατασκευή eshop με WordPress – WooCommerce [2023 Update]

5 Tips για ένα κερδοφόρο Eshop

Ένας αναλυτικός τιμοκατάλογος κατασκευής ιστοσελίδων. Μάθε πόσο κοστίζει η δημιουργία ιστοσελίδας από εταιρίες & freelancers.

Πόσο κοστίζει η κατασκευή blog

Το κόστος κατασκευής ενός blog στην Ελλάδα διαμορφώνεται ως εξής:

Digital Agencies

Βασικό blog: Το κόστος για ένα βασικό blog με τυπικές λειτουργίες και απλό σχεδιασμό μπορεί να κυμαίνεται από 1.000€ έως 3.000€. Η τιμολόγηση θα εξαρτηθεί από τις τιμές του πρακτορείου και τις συγκεκριμένες απαιτήσεις του έργου.

Blog μεσαίας κατηγορίας: Για ένα blog μεσαίας κατηγορίας με πιο προηγμένα χαρακτηριστικά και προσαρμοσμένο σχεδιασμό, το κόστος μπορεί να κυμαίνεται από 3.000€ έως 8.000€. Η τιμολόγηση εξαρτάται από την πολυπλοκότητα των λειτουργιών, το επίπεδο προσαρμογής και τις ειδικές απαιτήσεις του έργου.

Blog υψηλών προδιαγραφών: Για ένα blog υψηλών προδιαγραφών με εκτεταμένη προσαρμογή, προηγμένες λειτουργίες και μοναδικό σχεδιασμό, το κόστος μπορεί να ξεπεράσει τα 8.000€.

Η τιμολόγηση θα εξαρτηθεί από το επίπεδο προσαρμογής, τις ειδικές απαιτήσεις του έργου και την τεχνογνωσία του πρακτορείου.

Freelancers

Χρέωση ανά ώρα: Γενικά, οι freelancer developers στην Ελλάδα χρεώνουν ανά ώρα. Οι ωριαίες χρεώσεις μπορεί να κυμαίνονται από περίπου 20€ έως 60€ ή και περισσότερο.

Χρέωση βάσει έργου: Για ένα βασικό blog το κόστος μπορεί να κυμαίνεται από 500€ έως 2.000€ ή και περισσότερο. Αν πρόκειται για πιο απαιτητικό project, το κόστος ανεβαίνει αναλόγως.

Κόστος digital marketing υπηρεσιών – Εν κατακλείδι

Καθώς ολοκληρώνουμε το άρθρο μας για το κόστος των digital marketing υπηρεσιών, γίνεται φανερό ότι υπάρχουν πολλοί παράγοντες που επηρεάζουν τα τελικά κόστη.

Οι βασικότεροι από αυτούς αφορούν:

  • τις ιδιαίτερες ανάγκες της επιχείρησής σου και του έργου σου,
  • τον προϋπολογισμό σου και
  • το μέγεθος της εργασίας που θα λάβει μέρος.

Τα digital agencies τείνουν γενικά να χρεώνουν υψηλότερες τιμές λόγω των ολοκληρωμένων υπηρεσιών που παρέχουν, συμπεριλαμβανομένης μιας ομάδας εμπειρογνωμόνων, εξειδικευμένων εργαλείων και ενός ευρύτερου φάσματος πόρων.

Η ικανότητά τους να παρέχουν ένα ευρύ φάσμα υπηρεσιών, όπως:

  • η ανάπτυξη στρατηγικής ψηφιακού marketing,
  • η δημιουργία περιεχομένου,
  • το SEO,
  • η διαχείριση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και
  • η πληρωμένη διαφήμιση

μπορεί να αποδειχθεί ιδιαίτερα επωφελής. Επιπλέον, τα πρακτορεία ενδέχεται να έχουν εδραιωμένες σχέσεις με μέσα ενημέρωσης ή παράγοντες επιρροής του κλάδου, επιτρέποντάς τους να εξασφαλίσουν καλύτερες συμφωνίες ή συνεργασίες για λογαριασμό σου.

Από την άλλη πλευρά, οι ελεύθεροι επαγγελματίες προσφέρουν συχνά πιο ανταγωνιστικές τιμές, καθώς έχουν χαμηλότερα γενικά έξοδα και μπορεί να διαθέτουν μια πιο εξατομικευμένη προσέγγιση.

Η συνεργασία με έναν ελεύθερο επαγγελματία σου επιτρέπει να συνεργαστείς απευθείας με ένα άτομο που διαθέτει εξειδικευμένες γνώσεις και δεξιότητες σε έναν συγκεκριμένο κλάδο του digital marketing.

Επιπλέον, μπορεί να είναι πιο ευέλικτος όσον αφορά τα χρονοδιαγράμματα και τα παραδοτέα του έργου, καθιστώντας ευκολότερο να προσαρμόσει τις υπηρεσίες του στις δικές σου ανάγκες.

Ωστόσο, η συνεργασία με έναν ελεύθερο επαγγελματία μπορεί να απαιτεί μεγαλύτερη συμμετοχή από την πλευρά σου όσον αφορά τη διαχείριση και τον συντονισμό του έργου.

Όταν αποφασίζεις μεταξύ ενός digital agency και ενός ελεύθερου επαγγελματία, καλό είναι να λάβεις υπόψη σου τους ακόλουθους παράγοντες:

  1. Το εύρος και την πολυπλοκότητα του έργου σου:

Εάν οι ανάγκες σου είναι εκτεταμένες και απαιτούν πολύπλευρη προσέγγιση, ένα digital agency με πολλούς τομείς δραστηριότητας μπορεί να είναι η ιδανική επιλογή.

Τα πρακτορεία είναι καλύτερα εξοπλισμένα για να χειρίζονται έργα μεγαλύτερης κλίμακας που απαιτούν ολοκληρωμένες στρατηγικές και εφαρμογή σε πολλαπλά κανάλια.

  1. Εκτιμήσεις σχετικά με τον προϋπολογισμό:

Αξιολόγησε προσεκτικά τον προϋπολογισμό σου και καθόρισε τους οικονομικούς πόρους που μπορείς να διαθέσεις στο digital marketing.

Αξιολόγησε την πιθανή απόδοση της επένδυσης και πώς κάθε επιλογή ευθυγραμμίζεται με τους οικονομικούς σου στόχους.

  1. Απαιτούμενη εμπειρογνωμοσύνη:

Προσδιόρισε τους τομείς digital marketing στους οποίους απαιτείται εξειδίκευση για τη διεκπεραίωση του έργου σου.

Εάν χρειάζεσαι ένα ευρύ φάσμα υπηρεσιών, ένα digital agency μπορεί να είναι καταλληλότερο. Διαφορετικά, αν διαθέτεις συγκεκριμένες ανάγκες σε έναν ή δύο τομείς και θέλεις πιο εξατομικευμένη προσοχή, ένας freelancer με εξειδίκευση σε αυτούς τους τομείς μπορεί να είναι η σωστή επιλογή.

  1. Επίπεδο συμμετοχής και προτιμήσεις επικοινωνίας:

Εξέτασε το βαθμό συμμετοχής και επικοινωνίας που επιθυμείς να έχεις καθ’ όλη τη διάρκεια του έργου.

Τα digital agencies διαθέτουν συχνά ειδικούς account managers που χρησιμεύουν ως το κύριο σημείο επαφής σου με την υπόλοιπη ομάδα. Οι freelancers, από την άλλη, εργάζονται συνήθως απευθείας μαζί σου.

Αν βρίσκεσαι σε αναζήτηση συνεργάτη, μπορεί να σε βοηθήσουν τα άρθρα μας:

Τι πρέπει να γνωρίζετε πριν επιλέξετε εταιρεία κατασκευής ιστοσελίδας

Διαφημιστική εταιρεία: Πώς να επιλέξω την ιδανική!

4 λόγοι για να επιλέξετε ένα digital agency για το marketing της επιχείρησής σας

Φυσικά, αν θεωρείς ότι ένας freelancer αποτελεί την ιδανική επιλογή για σένα, τότε μη διστάσεις να βρεις έναν εξειδικευμένο επαγγελματία που θα σε βοηθήσει να προωθήσεις την επιχείρησή σου online.

Στο koalla.gr θα βρεις μια ομάδα από έμπειρους και καταρτισμένους freelancers για να καλύψουν κάθε σου ψηφιακή ανάγκη!

Έχοντας, λοιπόν, διαβάσει τον οδηγό μας μπορείς πλέον να πάρεις μια ενημερωμένη απόφαση και να επενδύσεις έξυπνα στο digital marketing για την επιτυχημένη διαδικτυακή προώθηση της επιχείρησής σου!

Και αν έχεις οποιαδήποτε απορία σχετικά με το κόστος της υπηρεσίας που χρειάζεσαι, μη διστάσεις να επικοινωνήσεις μαζί μας. Θα χαρούμε να σε βοηθήσουμε!

Κοινοποιήστε το:

Αφήστε ένα Σχόλιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Scroll to Top