Τι πρέπει να γνωρίζετε πριν επιλέξετε εταιρεία κατασκευής ιστοσελίδας

Έχετε πάρει την απόφαση να κατασκευάσετε την ιστοσελίδα ή το Eshop σας; Σίγουρα επιθυμείτε το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα. Ρίχνοντας μία ματιά στην αγορά κατασκευής ιστοσελίδων, μπορείτε να βρείτε μία πληθώρα εταιρειών, μικρών και μεγάλων και ενδεχομένως κάποιος φίλος ή γνωστός έχει να σας προτείνει κάποια.

Όπως αναφέραμε στο προηγούμενο άρθρο μας “Tips για ένα κερδοφόρο Eshop“, η ιστοσελίδα είναι η βιτρίνα της εταιρείας σας, που μπορεί να την “ανεβάσει” ή ακόμα και να τη ζημιώσει.

Γι’ αυτό, είναι πολύ βασικό να σκεφτείτε τι θέλετε από την εταιρεία που θα κατασκευάσει την ιστοσελίδα σας και να έχετε προετοιμάσει τις ερωτήσεις που θα τους κάνετε ώστε να απαντηθούν όλα τα ερωτήματα που σας απασχολούν. Βέβαια μπορεί ορισμένα πράγματα να μην τα έχετε σκεφτεί αλλά να σας ενδιαφέρουν.

Ας δούμε λοιπόν τις ερωτήσεις που μπορείτε να απευθύνετε στις εταιρείες κατασκευής ιστοσελίδων από τις οποίες θα ζητήσετε μία προσφορά αλλά και πώς θα αξιολογήσετε σωστά τις απαντήσεις που θα πάρετε, ώστε να έχετε μία σφαιρική εικόνα για το project που πρόκειται να σας παραδώσουν.

1. Έχετε κατασκευάσει αντίστοιχη ιστοσελίδα ή Eshop;

H εταιρία που θα επιλέξετε θα πρέπει να έχει φτιάξει προηγούμενα projects σχετικά με το δικό σας, για παράδειγμα Eshop εφόσον επιθυμείτε την κατασκευή ηλεκτρονικού καταστήματος. Η εμπειρία της εταιρείας που θα επιλέξετε σε αντίστοιχα projects είναι βασικό στοιχείο που θα πρέπει να λάβετε υπ’όψιν σας, ώστε να μην σπαταληθεί πολύτιμος χρόνος για έρευνα και εκμάθηση από τους προγραμματιστές για την διεκπεραίωση του δικού σας project.

Σίγουρα βέβαια το κάθε project είναι διαφορετικό, ή θα πρέπει να είναι διαφορετικό, για μία εταιρεία που σέβεται τους πελάτες της και δίνει ξεχωριστή προσοχή σε κάθε της δουλειά. Αλλά συγκεκριμένες εργασίες που είναι δεδομένες για projects ανάλογα με το δικό σας, θα πρέπει η εταιρεία να είναι σε θέση να τις διεκπεραιώσει άμεσα.

Παράλληλα, μπορεί να χρειάζεστε τη διεκπεραίωση κάποιας ειδικής custom εφαρμογής. Συζητήστε με τον προγραμματιστή αν και πώς θα μπορέσει να την φτιάξει. Η σωστή κατασκευή custom εφαρμογών που δίνουν λύσεις σε ανάγκες της εταιρείας σας είναι ιδιαίτερο και όχι δεδομένο χαρακτηριστικό σε μία εταιρεία κατασκευής ιστοσελίδων. Λάβετε το σοβαρά υπ’όψιν αν έχετε σκεφτεί κάτι τέτοιο.

Επομένως, βάσει της εμπειρίας της, η εταιρεία θα πρέπει να μπορεί να αντιληφθεί τους στόχους και τη φιλοδοξία σας ώστε να αντεπεξέλθει στις ανάγκες και στις απαιτήσεις του project.

2. Τι πλάνο θα ακολουθήσετε στην κατασκευή της ιστοσελίδας μου;

Με την ερώτηση αυτή θα καταλάβετε ουσιαστικά την τακτική που ακολουθεί η εταιρεία για τη διεκπεραίωση των project της. Ένα σωστό πλάνο περιλαμβάνει την πλήρη κατανόηση της ταυτότητας και της φιλοσοφίας της εταιρείας σας καθώς και των στόχων της και την εύστοχη προβολή αυτών μέσω της online παρουσίας της. Παράλληλα, σωστή διερεύνηση του κοινού που στοχεύει η εταιρεία και των αναγκών του ώστε να γίνει μετέπειτα μία σωστή προσέγγισή τους.

3. Ποιος θα είναι ο συνολικός χρόνος κατασκευής;

Είτε έχετε κάποιο χρονικό πλαίσιο μέσα στο οποίο θα πρέπει να είναι ολοκληρωμένο το project είτε όχι, θα πρέπει η εταιρεία να σας ορίσει ένα χρονοδιάγραμμα βάσει του οποίου θα “κλείνουν” τα επιμέρους στάδια του project και εν τέλει θα ολοκληρωθεί το έργο. Ένα τέτοιο χρονοδιάγραμμα που θα τηρηθεί με ακρίβεια, αντικατοπτρίζει την αξιοπιστία και τη συνέπεια της εταιρείας.

Έτσι θα μπορείτε κι εσείς να αξιολογήσετε αν σας βολεύει το χρονικό πλαίσιο που σας δίνουν σε σύγκριση με το δικό σας χρονοδιάγραμμα και όταν σας παραδοθεί το project να είστε έτοιμοι να εργαστείτε πάνω σε αυτό.

4. Ποιες υπηρεσίες παρέχονται;

Κάντε ένα πλάνο με τις υπηρεσίες που χρειάζεστε να σας παρέχουν και συζητήστε για το αντίστοιχο πακέτο που θα είχε ανάγκη η επιχείρησή σας. Σκεφτείτε συνολικά τη στρατηγική που θα ακολουθήσετε. Εκτός από την κατασκευή της ιστοσελίδας σας, θα σας ενδιέφερε μία σωστή στρατηγική SEO ώστε η ιστοσελίδα σας να κατατάσσεται σε υψηλή θέση στα οργανικά αποτελέσματα της Google για λέξεις-κλειδιά σχετικές με το αντικείμενο της εταιρείας σας που αναζητούν οι χρήστες? Συμβουλευτείτε το σχετικό μας άρθρο Ο Απόλυτος Πρακτικός Οδηγός SEO | 2019.

Έπειτα σκεφτείτε μήπως θα σας ενδιέφερε η προβολή της online παρουσίας σας στα social media ώστε να σας γνωρίσει και να σας παρακολουθεί το κοινό που θέλετε να στοχεύσετε.

Όλα τα παραπάνω συνιστούν ένα ολοκληρωμένο πακέτο που χρειάζεται μια online επιχείρηση και χρειάζεται να τα συζητήσετε με την εταιρεία στην οποία θα απευθυνθείτε αν μπορούν να σας τα παρέχουν.

5. Ακολουθείτε στρατηγική SEO;

Ζωτική θεωρείται η στρατηγική SEO για κάθε εταιρεία, ώστε να εμφανίζεται όσο το δυνατό υψηλότερα στα αποτελέσματα στις μηχανές αναζήτησης, όπως έχουμε ήδη αναφέρει σε προηγούμενο άρθρο μας Τι είναι το SEO;. Ο σχεδιασμός των λέξεων-κλειδιά που θα χρησιμοποιηθούν καθώς και των στρατηγικών που θα ακολουθηθούν για τη βελτιστοποίηση της ιστοσελίδας σας είναι προϋπόθεση για την επιτυχία της ιστοσελίδας σας. Η εταιρεία θα πρέπει να ακολουθεί κάποιες στρατηγικές για το SEO της ιστοσελίδας κατά τη δημιουργία της ώστε να είναι πιο φιλική στις μηχανές αναζήτησης αλλά και μετά την κατασκευή της, μία σωστή στρατηγική SEO θα πρέπει να είναι ένα βασικό μέλημα σας.

6. Σε ποιο βαθμό θα μπορώ εγώ να επέμβω;

Μετά την κατασκευή της ιστοσελίδας σας, εναπόκειται σε εσάς να αποφασίσετε πόση πρόσβαση θέλετε στην ιστοσελίδα σας για επεξεργασία και την διενέργεια αλλαγών. Καθώς περνάει ο καιρός σίγουρα θα χρειαστείτε να κάνετε κάποιες αλλαγές στην ιστοσελίδα σας. Το βαθμό και τον τρόπο που θα μπορείτε να επεξεργαστείτε την ιστοσελίδα σας, θα τα ορίσει ο προγραμματιστής με τον οποίο θα συνεργαστείτε με βάσει τα εργαλεία που θα σας δώσει και στα οποία θα σας εκπαιδεύσει. Συζητήστε το μαζί του, δείτε πόσο εφικτό και εύκολο θα είναι αυτό και πόσο θα εξυπηρετεί τις ανάγκες και τις επιθυμίες σας.

7. Προσφέρετε πακέτο marketing μετά την κατασκευή της ιστοσελίδας;

Μπορεί η εταιρεία κατασκευής ιστοσελίδων να σας δημιουργεί μια ιστοσελίδα, αλλά αυτό δε σημαίνει ότι είναι εγγυημένη η απόκτηση επισκέψεων μετέπειτα. Ρωτήστε την εταιρεία εάν μπορεί να σας παρέχει μία στρατηγική μάρκετινγκ για την προώθηση της εταιρείας σας. Ένα πακέτο μάρκετινγκ θα σας επιφέρει πολλά πλεονεκτήματα, όπως είναι η βελτιστοποίηση όλου του περιεχομένου, η βελτίωση της εμπλοκής των επισκεπτών με την ιστοσελίδα σας και τη δημιουργία ποιοτικού περιεχομένου που κατατάσσεται υψηλά στις σελίδες αποτελεσμάτων μηχανών αναζήτησης.

8. Πόσο θα μπορώ να επεμβαίνω κατά την κατασκευή της ιστοσελίδας μου;

Σκεφτείτε πόσο πολύ θέλετε να συμμετάσχετε στη διαδικασία ανάπτυξης της ιστοσελίδας. Θέλετε να έχετε άποψη για τις σημαντικές αποφάσεις που λαμβάνονται ή θέλετε να το αφήσετε στα χέρια των προγραμματιστών σας; Είναι επίσης σημαντικό να υπολογίσετε και να μεταφέρετε ποιες είναι οι δικές σας προσδοκίες για τη συμμετοχή σας, γιατί αν δεν παρακολουθείτε και οι ίδιοι την ανάπτυξη του project σας, δε θα έχετε πιθανόν τα αποτελέσματα που επιθυμείτε.

9. Πόσο θα κοστίσει;

Οι προσφορές που θα πάρετε θα ποικίλλουν αρκετά από εταιρεία σε εταιρεία. Κάντε λοιπόν μία καλή έρευνα στην αγορά και καθορίστε το εύρος των χρημάτων που είστε διατεθειμένοι να ξοδεύσετε. Δώστε ιδιαίτερη έμφαση στο value for money, εάν δηλαδή το προϊόν που θα πάρετε θα είναι ανάλογο των χρημάτων που θα δώσετε. Εάν έχετε ως μοναδικό κριτήριο τη χαμηλότερη τιμή, σκεφτείτε ότι το πιθανότερο είναι να πληρώνετε περισσότερα χρήματα μετέπειτα για να βελτιώσετε την ποιότητα του προϊόντος που θα πάρετε ή για να διορθώνετε προβλήματα που θα ανακύπτουν και θα πρέπει να διορθώνετε με το αζημίωτο φυσικά. Το προτιμότερο είναι να δώσετε εξαρχής ένα μεγαλύτερο ποσό που θα σας επιφέρει το επιθυμητό αποτέλεσμα που θα έχει διάρκεια.

Συμπερασματικά

Είναι πολύ βασικό να επιλέξετε μία εταιρεία κατασκευής ιστοσελίδων που θα ανταποκρίνεται στις ανάγκες σας και θα εκπληρώσει τις φιλοδοξίες σας. Οι παραπάνω ερωτήσεις καλύπτουν ένα ευρύ πλαίσιο των στοιχείων που θα πρέπει να γνωρίζετε από κάθε εταιρεία που ζητάτε μία προσφορά.

Στην digital challenge_ αφιερώνουμε χρόνο στην κατανόηση των ξεχωριστών αναγκών του κάθε πελάτη μας και ο στόχος μας είναι η βέλτιστη ικανοποίησή του από την ποιότητα της υπηρεσίας που του παρέχουμε με τελικό αποτέλεσμα την αύξηση των διαδικτυακών του πελατών. Σας παρέχουμε υψηλής ποιότητας υπηρεσίες κατασκευής ιστοσελίδων, κατασκευής Eshop, υλοποίησης Custom εφαρμογών, προώθησης ιστοσελίδων SEO, υποστήριξης ιστοσελίδων, φιλοξενίας ιστοσελίδων στους servers μας εγγυημένης ασφάλειας και υψηλής ταχύτητας, καθώς και Digital Marketing.

Για οποιαδήποτε απορία σας επικοινωνήστε μαζί μας στο 2311 822485 ή στείλτε μας ένα email στο info@dicha.gr και ελάτε από κοντά να γνωριστούμε και να απαντήσουμε στις ερωτήσεις σας.

Κοινοποιήστε το:

Αφήστε ένα Σχόλιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Scroll to Top