επιλογή εταιρείας μάρκετινγκ

4 λόγοι για να επιλέξετε ένα digital agency για το marketing της επιχείρησής σας.

Μια σωστά δομημένη επιχείρηση έχει πολλές εργασίες οι οποίες πρέπει να γίνονται κάθε μέρα, είτε είναι ένα φυσικό κατάστημα, είτε είναι διαδικτυακό. Παραγγελίες, εξυπηρέτηση πελατών, τιμολόγηση, διαχείριση αποθήκης κλπ.

Προσθέστε τώρα σε όλα αυτά (και σε όλα τα υπόλοιπα που δεν αναφέραμε αλλά είναι θεμελιώδη για την απρόσκοπτη λειτουργία μιας εταιρείας) τις δραστηριότητες προώθησης της εταιρείας…

Είναι πολλά!

Σαν εταιρεία κατασκευής Eshop και ιστοσελίδων, γνωρίζουμε από πρώτο χέρι τι ενέχει η λειτουργία μιας επιχείρησης. Γνωρίζουμε επίσης ότι η προώθησή της είναι εξίσου σημαντική με τις βασικότερες λειουργίες της.

Άλλωστε, για τους περισσότερους ιδιοκτήτες επιχειρήσεων, ο απώτερος στόχος είναι οι πωλήσεις, για να κάνεις όμως πωλήσεις πρέπει να αποκτήσεις πελάτες και για να αποκτήσεις πελάτες θα πρέπει πρώτα να τους προσελκύσεις με κάποιον τρόπο. Εδώ είναι που μπαίνουν και οι στρατηγικές μάρκετινγκ.

Από την εμπειρία μας, πολλοί λόγοι οδηγούν μια εταιρεία να δώσει τις δραστηριότητες μάρκετινγκ σε κάποιον εκτός της εταιρείας. Οι κυριότεροι λόγοι σχετίζονται με την έλλειψη χρόνου από πλευράς επιχείρησης, έλλειψη εξειδίκευσης ή κάποιος συνδυασμός αυτών των δύο.

Υπάρχουν βέβαια και περιπτώσεις όπου άλλοι λόγοι οδηγούν σ’ αυτήν την απόφαση, που είναι πιο σύνθετοι και διαφέρουν από περίπτωση σε περίπτωση. Αν νιώθετε ότι θέλετε να κάνετε περισσότερα πράγματα αλλά βρίσκεστε σε μια τέτοια δύσκολη θέση, τότε ίσως είναι καιρός να αναζήτήσετε τη συνδρομή κάποιου εξωτερικού συνεργάτη για να σας βοηθήσει.

Επιλέξτε λοιπόν μια εταιρεία να διαχειριστεί το μάρκετινγκ της επιχείρησής σας αν…

…Αν θέλετε να ξεκινήσετε μια πιο επαγγελματική διαχείριση της διαδικτυακής εικόνας σας.

Εν έτει 2019 (σύντομα 2020), είναι επιτακτική ανάγκη για όλες τις επιχειρήσεις να διατηρούν μια διαδικτυακή παρουσία. Είτε είναι μέσω ενός website, είτε μέσω ενός facebook page ή οτιδήποτε άλλο, είναι κρίσιμο να υπάρχουν με κάποια μορφή στο ίντερνετ, όπου μπορεί να τις εντοπίσει και να έρθει σε επαφή χιλιάδες κόσμος.

Από τη δική μας εμπειρία, πολλές επιχειρήσεις που υπάρχουν για αρκετό καιρό ως φυσικά καταστήματα, αρχίζουν να δραστηριοποιούνται σιγά σιγά στο διαδίκτυο και να επενδύουν όλο και περισσότερο στην ιντερνετική τους παρουσία.

Αυτός είναι ένας καλός λόγος να εμπιστευθούν ένα agency το οποίο θα τους βοηθήσει με αυτή την αλλαγή και θα τους φέρει πιο κοντά με πιθανούς πελάτες μέσω καναλιών διαφήμισης και προώθησης. Αυτή η “σύνδεση” προφανώς και είναι σημαντικότερη τον πρώτο καιρό λειτουργίας μια επιχείρησης στο διαδίκτυο, όπου θα χρειαστεί να γίνει μια σοβαρή επένδυση στην αναγνωρισμότητα του brand.

Προσοχή όμως! Η διαχείριση αυτή πρέπει να γίνεται με επαγγελματικό τρόπο ούτως ώστε να μη βλάψει την εικόνα της επιχείρησης. Είναι συχνό το φαινόμενο όπου βλέπουμε πολλές εταιρείες να μη διαχειρίζονται σωστά τα διάφορα προφίλ τους στο διαδίκτυο, με αρνητικό αντίκτυπο στο συνολικό προφίλ του brand.

Σε μια εταιρεία μάρκετινγκ θα βρείτε προσωπικό καταρτισμένο, με άριστη γνώση της αγοράς και των σύγχρονων τεχνικών προώθησης, τα οποία μπορούν να αναλάβουν υπεύθυνα την προβολή με το σωστό τρόπο οποιασδήποτε επιχείρησης, σύμφωνα με το χαρακτήρα και τους στόχους της.

…Αν θέλετε να κερδίσετε πολύτιμο χρόνο.

Κάποιες εταιρείες έχουν το δικό τους τμήμα μάρκετινγκ, τα στελέχη του οποίου ασχολούνται με τη χάραξη μιας ενιαίας στρατηγικής και την υλοποίησή της.

Μια στρατηγική μπορεί να περιλαμβάνει διάφορες ενέργειες τις οποίες να μην υπάρχει ο χρόνος από τα υπάρχοντα στελέχη να φέρουν εις πέρας, οπότε γίνεται εμφανές  ότι χρειάζεται να το αναλάβει κάποιος άλλος εκτός της εταιρείας.

Σε άλλες περιπτώσεις επιχειρήσεων βλέπουμε ότι όλες οι λειτουργίες οργανώνονται από 2-3 άτομα τα οποία προσπαθούν να “χωρέσουν” τις απαραίτητες ενέργειες σε μερικές ώρες.

Συνεπώς οι ενέργειες του μάρκετινγκ έρχονται σε δεύτερη μοίρα σε σχέση με τις ζωτικότερες λειτουργίες όπως το sales ή το customer support, με αποτέλεσμα να μη γίνεται με το σωστό τρόπο (ή και καθόλου).

Η αλήθεια είναι ότι στο κομμάτι του μάρκετιγνκ, κάτι φαινομενικά μικρό, μπορεί να χρειαστεί αρκετός καιρός για να γίνει σωστά – καιρός τον οποίο δε διαθέτουν πολλές επιχειρήσεις.

Δίνοντας τη διαχείριση του μάρκετινγκ σε ένα digital agency, ελευθερώνεται χρόνος τον οποίο μπορείτε να κατανείμετε όπου εσείς θεωρείτε σημαντικότερο να επενδύσετε, γνωρίζοντας ότι αυτό το κομμάτι της επιχείρησης βρίσκεται σε καλά χέρια!

choose a digital agency

…Αν θέλετε να αποκτήσετε την εξειδίκευση που χρειάζεστε άμεσα.

Υπάρχουν περιπτώσεις όπου αν και υπάρχει τμήμα μάρκετινγκ μέσα σε μια εταιρεία, οι γνώσεις των στελεχών είναι περιορισμένες. Δεν υπάρχει δηλαδή το προσωπικό με την απαραίτητη εξειδίκευση που χρειάζεται για την εκτέλεση των στρατηγικών που έχει θέσει η εταιρεία.

Το μάρκετινγκ είναι μια έννοια με πάρα πολλές πτυχές και η εξειδίκευση ακόμη και σε ένα μόνο στοιχείο του απαιτεί να αφιερώσει κανείς αρκετό χρόνο. Εννοείται ότι κάποιο από το ήδη υπάρχον προσωπικό μπορεί να αναλάβει την εκμάθηση, κάτι το οποίο όμως είναι αρκετά χρονοβόρο και γι αυτόν τον λόγο αναποτελεσματικό.

Επίσης, όπως αναφέραμε και προηγουμένως ίσως να μην υπάρχει καν ο χρόνος για να εκπαιδευτεί κάποιο άτομο μέσα στην εταιρεία. Ο τομέας της διαδικτυακής προώθησης είναι συνεχώς μεταβαλλόμενος και απαιτεί διαρκή προσπάθεια και ενασχόληση για να παραμείνει κάποιος ενημερωμένος.

Δε μιλάμε δηλαδή για εκπαίδευση που γίνεται μια φορά και διαρκεί για πάντα. Πρέπει να υπάρχουν στελέχη αφοσιωμένα σε αυτό και μόνο το κομμάτι και να μπορούν να παρακολουθούν από κοντά τις εξελίξεις.

Αν δεν υπάρχει αυτή η δυνατότητα ενδοεπιχειρησιακά, μπορείτε να βρείτε λύση στο εξωτερικό περιβάλλον της επιχείρησης επιλέγοντας ένα γραφείο μάρκετινγκ που διαθέτει τις γνώσεις και την εξειδίκευση που χρειάζεστε. Και το σημαντικότερο; Έτσι αποκτάτε πρόσβαση όχι μόνο σε ένα άτομο, αλλά σε μια ομάδα που θα εργαστεί στο πρότζεκτ σας συλλογικά επιδιώκοντας το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα.

…Αν θέλετε να βελτιώσετε την στρατηγική σας στο μάρκετινγκ και να βρείτε νέους τρόπους ανάπτυξης.

Πολλές επιχειρήσεις αντιμετωπίζουν προβλήματα στασιμότητας, παρ’ όλο που ακολουθούν ενεργά στρατηγικές μάρκετινγκ.

Αν δεν ακολουθείτε τις εξελίξεις είναι λογικό να σας διαφύγουν οι νέες τάσεις στην διαδικτυακή προώθηση με αποτέλεσμα οι παλαιότερες τεχνικές που ακολουθείτε να μην αποφέρουν ικανοποιητικά αποτελέσματα. Όπως είπαμε και προηγουμένως, ο τομέας του διαδικτυακού μάρκετινγκ αλλάζει συνεχώς και με ταχύτατους ρυθμούς. Οποιαδήποτε τεχνική χρησιμοποιούμε σήμερα μπορεί σε τρεις μήνες να είναι ξεπερασμένη.

Γι’αυτό κι ένα digital agency μπορεί να σας λύσει τα χέρια προσφέροντας νέες ιδέες οι οποίες θα σας βγάλουν από το τέλμα και θα σας οδηγήσουν σε νέους δρόμους ανάπτυξης. Αναλύοντας τις στρατηγικές που ακολουθείτε σήμερα, μπορεί να σας προτείνει αλλαγές και νέες μεθόδους για να κάνετε το επόμενο βήμα.


Πού αλλού θα βρείτε έτοιμο ολόκληρο team, με καθένα από τα μέλη του εξειδικευμένο σε κάποιον συγκεκριμένο τομέα; Οι ανάγκες για μια ολοκληρωμένη στρατηγική μάρκετινγκ απαιτεί μια ομάδα στελεχών ικανά να επικοινωνούν αποτελεσματικά και να συνεργάζονται σωστά γαια να φέρουν το ποθητό αποτέλεσμα. Αυτό είναι και το μεγαλύτερο πλεονέκτημα που προσφέρει ένα agency.

Αυτό που εσείς πρέπει να κάνετε είναι να εξετάσετε τις επιλογές σας και να επιλέξετε έναν κατάλληλο συνεργάτη με γνώση στο αντικέιμενο και όρεξη για δουλειά!

Εμείς είμαστε πολύ χαρούμενοι να μιλήσουμε μαζί σας για να συζητήσουμε για τις προοπτικές σας και γιατί όχι, να χαράξουμε από κοινού μια στρατηγική που θα σας φέρει αποτελέσματα σε παρόν και μέλλον!

Κοινοποιήστε το:

Αφήστε ένα Σχόλιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Scroll to Top