5 τρόποι για να αυξήσετε τις πωλήσεις μέσω social media

5 τρόποι για να αυξήσετε τις πωλήσεις μέσω social media

Μια απ’ τις μεγαλύτερες προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι επιχειρήσεις, είναι να μετατρέψουν το κοινό τους στα social media σε πελάτες.

Δεν έχει σημασία σε ποια πλατφόρμα βρίσκεστε, Facebook, Instagram, TikTok κλπ, η διαδικασία είναι εξίσου δύσκολη σε όλες.

Για αυτό το λόγο, το digital marketing απαιτεί συγκεκριμένες πρακτικές.

Σ’ αυτό λοιπόν το άρθρο, θα ανακαλύψετε κάποιους τρόπους, ώστε να αυξήσετε τις πωλήσεις μέσω social media, για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας.

Ας ξεκινήσουμε αμέσως!

Πώς να αυξήσετε τις πωλήσεις μέσω social media – Tips

Πάμε λοιπόν να δούμε, πέντε δοκιμασμένες πρακτικές του social media marketing, που θα σας βοηθήσουν να ενισχύσετε τις πωλήσεις σας.

1. Δημοσιεύστε περιεχόμενο χρήσιμο για το κοινό σας

Δυστυχώς, αρκετές επιχειρήσεις προσπαθούν να “πιέσουν” τις πωλήσεις, δημοσιεύοντας συνεχώς για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες τους.

Αυτό συχνά φαίνεται σαν μια καλή προσέγγιση στην αρχή. Αν όμως συνεχίσετε να το κάνετε, είναι πολύ πιθανό το κοινό σας να χάσει το ενδιαφέρον προς το brand σας.

Αυτό θα φανεί και από το μειωμένο engagement (likes, σχόλια, shares κλπ).

Σκεφτείτε μόνο το εξής:

Μπαίνετε σε ένα κατάστημα και ο πωλητής προσπαθεί συνεχώς να σας πείσει να αγοράσετε κάτι.

Όχι και η καλύτερη αίσθηση, έτσι δεν είναι;

Ακριβώς το ίδιο συμβαίνει και στα social media.

Οι δημοσιεύσεις με σκοπό την πώληση και την προώθηση προϊόντων / υπηρεσιών, είναι σημαντικές.

Δεν πρέπει όμως να είναι το μόνο είδος περιεχομένου που μοιράζεστε.

Δημοσιεύστε λοιπόν περιεχόμενο που δίνει πληροφορία στον χρήστη και του δημιουργεί όμορφα συναισθήματα.

Για παράδειγμα:

Αν έχετε επιχείρηση που πουλάει προϊόντα περιποίησης, δημοσιεύστε tips και συμβουλές για περιποίηση δέρματος.

Προσφέρετε λοιπόν στο κοινό σας και χτίστε σχέσεις εμπιστοσύνης μαζί του και οι οπαδοί σας, θα μετατραπούν ευκολότερα σε πελάτες σας.

Το ελκυστικό περιεχόμενο, είναι πολύ σημαντικό για την επιτυχημένη online παρουσία της επιχείρησής σας.

Για αυτό άλλωστε, αποτελεί βασικό συστατικό για να χτίσετε μια σωστή στρατηγική social media marketing.

2. Αξιοποιήστε περιεχόμενο που έχει δημιουργηθεί από χρήστες

Το περιεχόμενο που έχει δημιουργηθεί από χρήστες, ή αλλιώς user generated content, είναι ένας εξαιρετικός τρόπος για να αυξήσετε τις πωλήσεις στα social media.

Ας δούμε όμως για αρχή, τι ακριβώς είναι το user generated content:

Είναι περιεχόμενο που έχουν δημιουργήσει οι χρήστες και αφορά τα προϊόντα σας. Μπορεί να είναι εικόνες, βίντεο, κείμενο κλπ.

Για παράδειγμα:

Έστω ότι έχετε brand με ρούχα και ένας χρήστης δημοσιεύσει μια φωτογραφία στην οποία φοράει τα ρούχα σας.

Ένας εύκολος τρόπος για να εντοπίζετε το user generated content, είναι με το hashtag του brand σας.

Μετά, αρκεί να ζητήσετε απ’ τον χρήστη, αν μπορείτε να ανα-δημοσιεύσετε τη συγκεκριμένη δημοσίευση.

Γιατί όμως το user generated content είναι τόσο σημαντικό;

Σκεφτείτε να βλέπατε άλλους ανθρώπους να χρησιμοποιούν κάτι απ’ το όποιο να ήταν ικανοποιημένοι.

Θα υπήρχε μεγαλύτερη πιθανότητα να το χρησιμοποιήσετε κι εσείς, σωστά;

3. Συνεργαστείτε με influencers

Ένας απ’ τους πιο συνηθισμένους τρόπους για να αυξήσει μια επιχείρηση τις πωλήσεις μέσω social media, είναι οι influencers.

Και αυτό, επειδή οι χρήστες εμπιστεύονται τους influencers που ακολουθούν. Αρκετοί μάλιστα, νιώθουν έντονη σύνδεση μαζί τους.

Αυτό το βλέπουμε και από τα σχετικά δεδομένα στο Statista.

Ότι δηλαδή, ένα μεγάλο ποσοστό των χρηστών, είτε δοκιμάζει, είτε αγοράζει κάτι που προτείνουν οι αγαπημένοι του influencers.

Και μπορεί όταν ακούτε τη λέξη “influencer” να σκέφτεστε προφίλ με εκατοντάδες χιλιάδες followers, δεν είναι όμως ακριβώς αυτό.

Υπάρχουν διάφορες “κατηγορίες” influencers, ανάλογα με τον αριθμό των followers τους.

Όπως επίσης και με το κοινό τους.

Άλλοι influencers ειδικεύονται στα ταξίδια, άλλοι στη γυμναστική, άλλοι στη μόδα κλπ.

Το σημαντικό είναι να βρείτε κάποιον που ταιριάζει στο brand σας.

Εξερευνήστε προσεκτικά τα προφίλ τους, δείτε τι προϊόντα ή υπηρεσίες προωθούν, τι κοινό προσελκύουν και ποιο είναι το ύφος τους.

Μην βιαστείτε να επιλέξετε κάποιον μόνο και μόνο επειδή έχει πολλούς followers, κάντε την έρευνά σας και ορίστε προσεκτικά τη στρατηγική σας.

4. Κάντε τη διαδικασία αγοράς εύκολη για τους χρήστες

Σκεφτείτε την τελευταία φορά που πήγατε να αγοράσετε κάτι online και η διαδικασία ήταν πιο περίπλοκη απ’ όσο περιμένατε.

Σίγουρα δεν ήταν και η καλύτερη εμπειρία.

Αυτό ισχύει σε όλες τις ηλεκτρονικές αγορές, ακόμη και σε αυτές μέσω social media.

Είναι λοιπόν σημαντικό, να προσφέρετε στους χρήστες ευκολία στις αγορές τους.

Πώς μπορείτε να το κάνετε αυτό;

Αξιοποιήστε τις λειτουργίες που σας προσφέρουν οι πλατφόρμες στις οποίες έχετε λογαριασμό.

Για παράδειγμα:

Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τα tags προϊόντων στα Instagram stories ή στα post σας, τα pins προϊόντων στο Pinterest κλπ.

Μπορείτε ακόμη να βάλετε σχετικούς συνδέσμους στις δημοσιεύσεις σας, προς τη σελίδα του προϊόντος που προωθείτε.

Αν προσφέρετε επίσης κάποιο κουπόνι έκπτωσης, πείτε στους χρήστες πώς μπορούν να το χρησιμοποιήσουν.

Είναι σημαντικό άλλωστε, να φροντίζετε οι πελάτες σας, να νιώθουν ότι μπορούν να αγοράσουν από εσάς εύκολα χωρίς δυσκολίες.

5. Εκμεταλλευτείτε τις διαφημίσεις

Δεν θα μπορούσαμε να μιλάμε για το πώς να αυξήσετε τις πωλήσεις στα social media, χωρίς να αναφέρουμε τις διαφημίσεις.

Είναι άλλωστε, ένα απ’ τα βασικά “όπλα” των επιχειρήσεων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και ένα βασικό στοιχείο του digital marketing.

Τρία από τα μεγαλύτερα πλεονεκτήματα των διαφημίσεων στα social media είναι:

  1. Μπορείτε να στοχεύσετε ακριβώς σε ποιους χρήστες θέλετε να εμφανιστούν.
  1. Μπορείτε να ορίσετε εσείς το budget σας.
  1. Μπορείτε να τις τρέξετε όποτε εσείς θέλετε.

Έτσι, σε αντίθεση με τα πιο παραδοσιακά μέσα διαφήμισης, όπως την τηλεόραση, τα social media σας δίνουν μεγαλύτερη ελευθερία.

Μπορείτε επίσης, να δημιουργήσετε διαφημίσεις για να αυξήσετε την αναγνωρισιμότητα του brand σας.
Είναι δηλαδή ιδανικές, για κάθε στάδιο της επιχείρησής σας.

Πωλήσεις στα social media – Εν κατακλείδι

Τα κοινωνικά δίκτυα, είναι ένα από τα καλύτερα μέσα για να αυξήσετε τους πελάτες σας.

Σχετική έρευνα άλλωστε, της εταιρεία Spout Social, έδειξε ότι 9 στους 10 χρήστες, αγοράζουν από τα brands που ακολουθούν στα social media.

Αξίζει λοιπόν να επενδύσετε στην ανάπτυξη της επιχείρησής σας στα κοινωνικά δίκτυα και να χτίσετε σχέσεις με το κοινό σας.

Σίγουρα η διαδικασία χρειάζεται υπομονή και δεν είναι κάτι που γίνεται από τη μία μέρα στην άλλη.

Ωστόσο, αν ακολουθήσετε σωστά τις παραπάνω μεθόδους, οι πωλήσεις μέσω social media, θα γίνουν ευκολότερες.

Θέλετε να αναπτύξετε εύκολα την παρουσία σας στα social media;

Στην digital challenge_ προσφέρουμε υπηρεσίες διαχείρισης social media, ώστε να δυναμώσουμε το brand σας, να προσεγγίσουμε το ιδανικό κοινό και να δημιουργήσουμε μια επιτυχημένη παρουσία για την επιχείρησή σας.

Κοινοποιήστε το:

Αφήστε ένα Σχόλιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Scroll to Top