Google My Business: Όλα όσα χρειάζεται να ξέρετε

Έχετε αναζητήσει ποτέ την επιχείρηση σας ή μια επιχείρηση που σας ενδιέφερε στο Google;

Στη συντριπτική πλειοψηφία των αναζητήσεων εμφανίζεται ένα πλαίσιο με βασικές πληροφορίες της επιχείρησης, όπως η τοποθεσία της, το όνομα της καθώς και ώρες λειτουργίας.

Αυτό το πεδίο είναι το Google My Business και σε αυτόν τον οδηγό θα μάθετε πως να αποκτήσετε τον έλεγχο του για τη δική σας επιχείρηση, καθώς και πως να εκμεταλλευτείτε τις δυνατότητες του στο έπακρο!

Τι είναι το Google My Business;

Το Google My Business (συντομογραφία GMB), είναι μία δωρεάν πλατφόρμα που σας δίνει τη δυνατότητα να καταχωρίσετε την επιχείρησή σας τόσο στη μηχανή αναζήτηση της Google σε τοπικό επίπεδο, όσο και στους χάρτες Google (Google Maps).

Μ’ αυτό το επιχειρηματικό εργαλείο η Google δίνει την ευκαιρία στον κάθε ιδιοκτήτη επιχείρησης να καταχωρήσει βασικά στοιχεία που την αφορούν, να πληροφορεί για τρέχοντα νέα ενώ ταυτόχρονα πελάτης και ιδιοκτήτης μπορούν να αλληλεπιδρούν, ανταλλάζοντας απόψεις και σχόλια για την εταιρεία και τα προϊόντα της.

Πώς μπορείτε να φτιάξετε λογαριασμό στο Google My Business;

Το μόνο που χρειάζεται για να δημιουργήσετε την σελίδα σας στο GMB είναι ένας απλός λογαριασμός στη Google, ο οποίος είναι και αυτός δωρεάν.

Αν δεν έχετε κάποιον, μπορείτε να δημιουργήστε ένα μόνο για την επιχείρησή σας απλά εδώ ή έναν προσωπικό εδώ. Εφόσον έχετε ήδη λογαριασμό, ακολουθήστε την παρακάτω διαδικασία βήμα – βήμα. Είναι πραγματικά εύκολο!

Βήμα 1: Επισκεφθείτε την ιστοσελίδα Google My Business και πατήστε στο “Διαχείριση τώρα”. Για να μην ψάχνετε, μπορείτε απλά να μπείτε εδώ.

Βήμα 2: Αν έχετε καταχωρήσει την επιχείρησή σας στο GMB και δεν το θυμάστε, η σελίδα σας θα εμφανιστεί σε αυτό το στάδιο. Αν όμως δεν έχετε Google My Business τότε θα πρέπει να πληκτρολογήσετε το όνομα της εταιρείας σας και να πατήσετε το κουμπί «Επόμενο».

Σημείωση: Αν η επιχείρησή σας έχει καταχωρηθεί από κάποιον (ακόμη κι εσάς) αλλά δεν έχει επιβεβαιωθεί, μπορείτε να την αναζητήσετε και να προχωρήσετε απευθείας με την επαλήθευση της ιδιοκτησίας όπως θα δείτε παρακάτω εδώ.

Βήμα 3: Επιλέξτε σε ποια κατηγορία ανήκει η επιχείρησή σας και ξαναπατήστε «Επόμενο».

Βήμα 4: Εδώ θα πρέπει να διαλέξετε αν μπορεί κάποιος να επισκεφθεί ή όχι την επιχείρησή σας. Οι δύο επιλογές είναι «Ναι» ή «Όχι».

Βήμα 5:
(Αν επιλέξετε «Ναι»): Θα σας ζητηθεί να πληκτρολογήσετε την διεύθυνση της επιχείρησης όπου θα εμφανίζεται στις αναζητήσεις και στους χάρτες της Google.

(Αν επιλέξετε «Όχι»): Σε περίπτωση που η επιχείρησή σας έχει έδρα π.χ. ένα σπίτι, και δεν θέλετε να φαίνεται αυτό στην αναζήτηση, τότε θα πρέπει να επιλέξετε «Όχι». Σ’ αυτή τη περίπτωση θα σας ζητηθεί προαιρετικά να εισάγεται την περιοχή που εξυπηρετεί η επιχείρησή σας.

Βήμα 6:
(Αν επιλέξατε ναι στο Βήμα 4): Θα σας ζητηθεί να γνωστοποιήσετε αν εξυπηρετείτε και πελάτες εκτός της έδρας σας. Αν επιλέξετε ναι τότε θα μπορέσετε έπειτα να πείτε και ποιες είναι αυτές οι περιοχές που εξυπηρετείτε.

(Αν επιλέξατε όχι στο Βήμα 4): Ακόμα και αν δεν θέλετε να συμπληρώσετε κανένα στοιχείο που να αφορά διεύθυνση ή περιοχή, το λιγότερο που θα πρέπει να εισάγετε υποχρεωτικά για να συνεχίσετε στο επόμενο βήμα, είναι την χώρα σας.

Βήμα 7: Αυτό είναι το σημείο που θα πρέπει να δώσετε μεγάλη προσοχή, καθώς θα κληθείτε να συμπληρώσετε τα στοιχεία επικοινωνίας με τα οποία μπορούν να σας βρουν όσοι ψάξουν την επιχείρησή σας στην Google ή στους χάρτες της.

Εφόσον η εταιρεία σας διαθέτει website, μπορείτε να το καταχωρήσετε στο «τρέχων URL ιστοτόπου». Σε αντίθετη περίπτωση απλά επιλέξτε την επιλογή «Δε χρειάζομαι ιστότοπο».

Τέλος, υπάρχει και η επιλογή ενός δωρεάν ιστοτόπου, που προσφέρει η Google με βάση τα στοιχεία που έχετε δώσει. Αυτό όμως είναι ένα άλλο κεφάλαιο, που δεν μας απασχολεί στη συγκεκριμένη διαδικασία και το οποίο μπορείτε να το επιλέξετε και αργότερα εφόσον έχετε ήδη λογαριασμό Google My Business.

Βήμα 8: Μ’ αυτό το βήμα, κλικάροντας την επιλογή «Τέλος», σημαίνει ότι έχετε ολοκληρώσει επιτυχώς την διαδικασία καταχώρησης της επιχείρησής σας στο Google My Business.

Πόσο σημαντικό είναι το Google My Business και γιατί;

Ο κύριος σκοπός καταχώρησης της επιχείρησής σας στο Gοogle My Business είναι να παρέχετε στους πελάτες σας αλλά και στους ανθρώπους που θα σας αναζητήσουν, όλα τα απαραίτητα στοιχεία και τις πληροφορίες της επιχείρησης σας.

Σκεφτείτε πόσο βολικό και ξεκούραστο θα είναι για κάποιον που κάνει μία αναζήτηση για εσάς, να δει όλες τις πληροφορίες μαζεμένες σε ένα σημείο, χωρίς να χρειαστεί να μπει στον κόπο να τις ψάξει, διασκορπισμένες στο διαδίκτυο.

Αλλά και για την ίδια την επιχείρηση είναι μεγάλης σημασίας, η παρουσία της στο GMB. Μ’ αυτό τον τρόπο, η επιχείρησή σας θα έχει την μοναδική ευκαιρία να εμφανίζεται στις τοπικές αναζητήσεις στην μηχανή αναζήτησης Google και στο Google Maps.

Γιατί όμως είναι αυτό τόσο σημαντικό; Γιατί ανεξάρτητα με το πρόγραμμα περιήγησης που χρησιμοποιείτε, τα αποτελέσματα που συνήθως λαμβάνετε είναι με βάση την τοποθεσία σας. Αν δεν έχετε την επιχείρησή σας καταχωρημένη στο GMB ή στο Google Maps, ο δεν θα εμφανίζεστε στα αποτελέσματα αναζητήσεων της Google. Επομένως καταλαβαίνετε πόσο ζωτικής σημασίας είναι να έχετε φτιάξει την σελίδα της επιχείρησής σας εκεί.

Αρκεί όμως αυτό; Η απάντηση είναι κατηγορηματικά όχι. Για να φέρει καρπούς η παρουσία σας στο GMB, χρειάζεται βελτιστοποίησή της σελίδας σας.

Πώς μπορείτε να βελτιστοποιήσετε το Google My Business;

Αν οι προηγούμενες απαντήσεις ήταν το ορεκτικό, η βελτιστοποίηση της σελίδας σας στο Google My Business, είναι το κυρίως πιάτο. Τι σημαίνει όμως βελτιστοποίηση; Είναι μία πλήρης και ολοκληρωμένη παρουσίαση της εταιρείας σας. Πώς μπορεί να επιτευχθεί αυτή;

Συμπληρώστε τις βασικές πληροφορίες του προφίλ

Ας αρχίσουμε απ’ τα βασικά. Τα στοιχεία που πρέπει απαραιτήτως να εμφανίζονται στην σελίδα που διαθέτετε στο GMB είναι:

  • Το όνομα της επιχείρησης
  • Τη διεύθυνση της
  • Την ακριβή τοποθεσία της στο χάρτη της Google
  • Το τηλέφωνο επικοινωνίας

Αν όλες οι παραπάνω πληροφορίες είναι σωστές, μόλις έχετε κάνει το πρώτο βήμα βελτιστοποίησης.

Δώστε προσοχή στην επιλογή κατηγορίας

Οι κατηγορίες χρησιμοποιούνται για να περιγράφουν την επιχείρηση που έχετε και να συνδέουν πιο εύκολα τους πελάτες που αναζητούν τις υπηρεσίες ή τα προϊόντα που προσφέρετε.

Έχει παρατηρηθεί ότι πολλές επιχειρήσεις δεν έχουν την μέγιστη βελτιστοποίηση στο Google My Business γιατί έχουν επιλέξει λάθος κατηγορία.

Θα μου πείτε, πόσο δύσκολο είναι να επιλέξει κανείς την σωστή; Και όμως, θέλει προσοχή γιατί πρέπει να έχετε υπόψη σας κάποια πράγματα. Π.χ. αν η επιχείρησή σας είναι ένα κέντρο περιποίησης που τυχαίνει να προσφέρει και καφέ, δεν θα εισάγεται και την κατηγορία «καφετέρια».

Επίσης, όσο πιο συγκεκριμένοι γίνεστε, τόσο μεγαλύτερη επιτυχία θα έχετε στα αποτελέσματα της Google. Π.χ. στο ίδιο παράδειγμα με το κέντρο περιποίησης, αν προσφέρετε υπηρεσίες μανικιούρ πεντικιούρ και όχι μακιγιάζ, είναι προτιμότερο να επιλέξετε κατηγορία «κέντρο περιποίησης νυχιών» παρά «κέντρο περιποίησης».

Αν τώρα προσφέρετε πολλές υπηρεσίες ταυτόχρονα μπορείτε να επιλέξετε μία κύρια κατηγορία και να βάλετε ως δευτερεύουσες κατηγορίες τις υπόλοιπες υπηρεσίες.

Δώστε σημασία γιατί είναι κάτι που θα το κάνετε στην αρχή για μία φορά και θα σας αποφέρει καρπούς.

Κάντε επαλήθευση της καταχώρησης στο Google My Business

Αφού υποβάλετε όλα τα απαραίτητα στοιχεία για την επιχείρησή σας, θα πρέπει να τα επαληθεύσετε. Αυτό γίνεται για να μπορεί η Google να αποφύγει όσο γίνεται περισσότερες ψευδείς καταχωρήσεις, οι οποίες θα παραπλανούν τους χρήστες που θα ψάχνουν.

Η διαδικασία επαλήθευσης γίνεται εύκολα μέσω του ταχυδρομείου (δε μιλάμε για το email αλλά για το κλασικό ταχυδρομείο) καθώς η Google θα σας στείλει γράμμα στη διεύθυνσή σας με έναν εξαψήφιο κωδικό. Σε σπάνιες περιπτώσεις δίνει τη δυνατότητα επαλήθευσης μέσω τηλεφώνου, όπου η επαλήθευση είναι σχεδόν άμεση.

Προσέξτε πολύ σ’ αυτό το βήμα, καθώς αν δεν επαληθεύσετε την καταχώρηση, η Google δεν θα εμφανίζει την επιχείρησή σας, μέχρι να πραγματοποιήσετε την επαλήθευση.

Επίσης, δε θα μπορείτε να έχετε σε στατιστικά της σελίδας, τα οποία παρέχονται δωρεάν σε όλους όσους έχουν επαληθεύσει την καταχώρηση της επιχείρησής τους.

Ο χρόνος επαλήθευσης είναι μέχρι 14 ημέρες. Για να ολοκληρωθεί η διαδικασία, μέσα σ’ αυτό το διάστημα θα σας έρθει ένα γράμμα που θα περιέχει έναν κωδικό επαλήθευσης (verification code). Μόλις τον επαληθεύσετε, η επιχείρησή σας θα εμφανίζεται και επίσημα στους τοπικούς οδηγούς και τους χάρτες της Google.

Προωθήστε την εικόνα της επιχείρησής σας με φωτογραφίες

Έπειτα, καλό θα ήταν να προσθέσετε κάποια φωτογραφία που να αντιπροσωπεύει την επιχείρησή σας. Αυτή θα μπορούσε να ήταν απ’ το λογότυπο μέχρι τον χώρο εργασίας και τα προϊόντα που πουλάτε

Τι πρέπει να προσέξετε στις φωτογραφίες;

Δώστε μεγάλη βαρύτητα στην ποιότητα τους. Όσο υψηλότερης ανάλυσης είναι η φωτογραφία τόσο καλύτερη εικόνα θα έχει ο πελάτης για την εταιρεία σας. Σκεφτείτε όπως αναζητάτε μία επιχείρηση να πέσετε σε μία σελίδα που έχει πρόχειρες και κακής ανάλυσης φωτογραφίες; Το πιθανότερο είναι να την προσπεράσετε.

Το δεύτερο που πρέπει να προσέξετε, είναι το μέγεθος και οι διαστάσεις που θα έχουν οι φωτογραφίες. Οι τρέχουσες διαστάσεις που προτείνει η Google για να φαίνονται όσο το δυνατόν καλύτερα οι εικόνες σας στο Google My Business είναι οι εξής:

  • Φωτογραφία προφίλ: 250 x 250 px
  • Φωτογραφία εξωφύλλου: 1080 x 608 px
  • Δημοσίευση εικόνων: 1200 x 900px
  • Μορφή: JPEG / PNG
  • Μέγεθος: 10KB έως 5MB

Γράψτε ένα μικρό κείμενο που θα περιγράφει την επιχείρησή σας

Αφού έχετε ακολουθήσει όλα τα παραπάνω βήματα, ώρα να εμπλουτίσετε το περιεχόμενο της Google My Business σελίδας σας, ξεκινώντας απ’ την περιγραφή της επιχείρησης. Αυτό το κείμενο, το πολύ 750 λέξεων, θα πρέπει να παρουσιάζει με ελκυστικό τρόπο πληροφορίες για την επιχείρησή σας.

Προσπαθήστε να αναδείξετε την μοναδικότητά της, χωρίς όμως να προβείτε σε προσφορές ή άλλου είδους προωθήσεις και διαφημίσεις, και αυτό γιατί η Google το απαγορεύει σ’ αυτή την ενότητα.

Pro tip: Για να το κάνετε πιο επαγγελματικά, σκεφτείτε 2-3 λέξεις κλειδιά που αφορούν την επιχείρησή σας και συμπεριλάβετέ τες οπωσδήποτε στο κείμενο που θα φτιάξετε. Μία καλή συμβουλή επίσης είναι να προσθέσετε και την τοποθεσία ανάμεσα σ’ αυτές τις λέξεις-κλειδιά. Μ’ αυτό τον τρόπο αυξάνετε τις πιθανότητες η επιχείρησή σας να γίνει ορατή σε άτομα που είναι σχετικά.

Το κείμενο αυτό πρέπει να το καταχωρήσετε στην ενότητα «Προσθήκη περιγραφής επιχείρησης».

Προσθέστε πληροφορίες για την επιχείρησή σας

Όπως είδαμε παραπάνω, δεν αρκεί να προσθέσετε τις βασικές πληροφορίες για την επιχείρησή σας. Για την ακρίβεια, όσο περισσότερες πληροφορίες καταχωρήσετε στο Google My Business για την επιχείρησή σας, τόσο μεγαλύτερες πιθανότητες έχετε να τύχετε καλύτερης αποδοχής απ’ το κοινό που θα σας ψάξει μέσω της Google και των Google Maps.

Πάμε να δούμε τι πρέπει να κάνετε πρακτικά. Στην σελίδα σας στο GMB, επιλέξτε την κατηγορία «Πληροφορίες». Σιγουρευτείτε ότι το όνομα και η διεύθυνση της επιχείρησής σας είναι σωστά και προχωρήστε στα παρακάτω.
Εισάγετε το ωράριο λειτουργίας, ώστε να γνωρίζουν όσοι σας αναζητήσουν πότε μπορούν να σας βρουν και πότε όχι. Σιγουρευτείτε ότι το τηλέφωνο που έχετε εισάγει είναι της επιχείρησης και όχι κάποιο προσωπικό.

Έπειτα υπάρχει η κατηγορία «Προσθέστε σύντομο όνομα». Καταχωρώντας ένα σύντομο όνομα, βοηθάτε τους πελάτες σας να σας βρουν πιο εύκολα. Προσέξτε όμως να είναι ένα όνομα που να χαρακτηρίζει την επιχείρησή σας μέσα σε λίγους χαρακτήρες. Αυτό το όνομα έχετε την δυνατότητα να το αλλάξετε 3 φορές το χρόνο, οπότε να είστε πολύ προσεκτικοί.

Αν η επιχείρησή σας έχει κάποια ιστοσελίδα, θα ήταν πολύ χρήσιμο να την προσθέσετε στην επόμενη κατηγορία «Προσθήκη ιστοτόπου». Έτσι, όταν θα σας αναζητήσει κάποιος χρήστης θα μπορεί να δει το website σας και να μεταφερθεί σ’ αυτό.

Αναδείξτε τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας

Το Google My Business σας δίνει την δυνατότητα να προβάλετε τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που προσφέρετε. Για να τα προσθέσετε δεν έχετε παρά να πάτε στην κατηγορία «Πληροφορίες». Εκεί θα δείτε μία κατηγορία που λέει «Προϊόντα» και μία άλλη «Υπηρεσίες». Αναλόγως με το τι παρέχετε, κλικάρετε στην αντίστοιχη κατηγορία.

Στα προϊόντα έχετε την δυνατότητα να προσθέσετε τις εικόνες του κάθε προϊόντος μαζί με μία σύντομη περιγραφή και αν θέλετε μπορείτε να καταχωρήσετε και τιμή. Στις υπηρεσίες μπορείτε να κάνετε το ίδιο, απλώς δεν έχετε την δυνατότητα να εισάγετε εικόνα.

Προσθέτοντας αυτές τις πληροφορίες και εισάγοντας λέξεις-κλειδιά στις περιγραφές είτε των προϊόντων είτε των υπηρεσιών, βοηθάτε τους αλγορίθμους της Google να καταλάβουν καλύτερα τι προσφέρετε και άρα να βελτιστοποιήσετε την παρουσία σας στη μηχανή αναζήτησης της Google.

Αποζητήστε τις κριτικές και μετέπειτα απαντήστε σε αυτές

Για κάθε επιχείρηση που έχει καταχωρηθεί στο Google My Business, οι κριτικές διαδραματίζουν σπουδαίο ρόλο στο κύρος και την αξιοπιστία της. Οι ειδικοί τονίζουν ότι η αύξηση των κριτικών στο GMB είναι η νούμερο ένα προτεραιότητα. Παροτρύνετε τους πελάτες σας να μπουν στην σελίδα του GMB και να αφήσουν κριτική.

Σύμφωνα με τον Greg Gifford, SEO expert, έχει αποδειχθεί πως οι καλύτερες κριτικές είναι μεταξύ 4.3 και 4.5. Αυτό συμβαίνει γιατί το απόλυτο 5, πολλές φορές δημιουργεί υποψίες εκ μέρους των χρηστών, για ψεύτικα σχόλια.

Pro tip: Αν και φυσικά δε μπορείτε να πείτε στους πελάτες σας τι να γράψουν στις κριτικές, μία πολύ καλή σκέψη είναι να τους δώσετε συμβουλές για το πως να κάνουν την κριτική. Όχι το τι θα πουν, αλλά το πως θα το πουν. Π.χ. προτείνετε τους να χρησιμοποιήσουν λέξεις κλειδιά. Αυτό θα βοηθήσει σημαντικά την επιχείρηση στις αναζητήσεις άλλων χρηστών.

Πώς απαντάτε στις κριτικές των πελατών σας;

Ας υποθέσουμε ότι έχετε ήδη κάποιες κριτικές στο GMB σας. Το πρώτο βήμα επετεύχθη με επιτυχία. Εκείνο όμως που πρέπει να κάνετε στη συνέχεια είναι να απαντήσετε σ’ αυτές, είτε είναι θετικές είτε αρνητικές.

Πώς απαντάτε σε θετικές κριτικές στο Google My Business;

Αρχικά δείξτε ευγνωμοσύνη στον πελάτη σας που μπήκε στο κόπο να αξιολογήσει την επιχείρησή σας. Έπειτα ευχαριστήστε τον για τα θετικά σχόλια και προτρέψτε τον να συνεχίζει να παραμένει πιστός στα προϊόντα και τις υπηρεσίες που παρέχετε.

Πώς απαντάτε σε αρνητικές κριτικές στο Google My Business;

Αν είναι 1 φορά σημαντικό να απαντάτε στις θετικές κριτικές, είναι 10 φορές σημαντικότερο να απαντάτε και στις τυχόν αρνητικές. Υπάρχουν διάφορα είδη αρνητικών κριτικών.

Ένα απ’ αυτά είναι η κριτική χωρίς σχόλια. Αν παραδείγματος χάρη δείτε 1 ή 2 αστεράκια στην κριτική και απουσία σχολίου, μην διστάσετε να απαντήσετε και αφού ευχαριστήσετε το άτομο που έκανε κριτική, να ζητήστε να σας ξεκαθαρίσει το λόγο που καταχώρησε χαμηλή βαθμολογία. Ήταν κατά λάθος; Αν ναι, ζητήστε του ευγενικά να διορθώσει την κριτική του. Αν πάλι όχι, τότε ξεκινήστε έναν υγιή διάλογο μαζί του για να δείτε γιατί δυσαρεστήθηκε. Μόνο όταν γνωρίζετε το πρόβλημα μπορείτε να παρέχετε λύσεις γι’ αυτό.

Προτείνετε λύσεις και ενημέρωση κριτικής

Δεν αρκεί να απαντήσετε ευγενικά και τυπικά στον δυσαρεστημένο πελάτη, χωρίς να προτείνετε μία λύση. Είναι σημαντικό να δείξετε στον πελάτη ότι καταλάβατε το πρόβλημά του και ότι θα το διορθώσετε. Μέσα απ’ το διάλογο που θα δημιουργηθεί μεταξύ σας, ο πελάτης μπορεί να αλλάξει άρδην την άποψή του για εσάς και τις υπηρεσίες σας.

Αν αισθανθείτε ότι ο πελάτης σας είναι ικανοποιημένος απ’ την απάντηση που έλαβε, ρωτήστε τον αν είναι πρόθυμος να ενημερώσει την κριτική του.

Μην ξεχνάτε ότι η αρνητική κριτική υπάρχει και είναι φανερή σε όποιον αναζητήσει την επιχείρησή σας. Για να γλιτώσετε απ’ την απόκτηση αρνητικής φήμης, μπορείτε να τον παροτρύνετε να την κάνει πιο θετική, εφόσον φυσικά το επιθυμεί.

Pro tip: Είτε η κριτική είναι θετική είτε αρνητική θυμηθείτε: Να είστε ευγενικοί. Να παρέχετε λύσεις όταν χρειάζεται και το σημαντικότερο, να μην έχετε τυποποιημένες απαντήσεις. Απαντήστε σε κάθε πελάτη ξεχωριστά και με μοναδικό τρόπο. Αυτό δηλώνει πραγματικό ενδιαφέρον και σεβασμό.

Δημιουργήστε περιεχόμενο στις αναρτήσεις της Google My Business σελίδας σας.

Στο κεντρικό μενού της σελίδας σας στο Google My Business, υπάρχει η κατηγορία «Αναρτήσεις». Εκεί σας δίνεται η δυνατότητα να ποστάρετε περιεχόμενο που να αφορά την επιχείρησή σας. Τα κείμενα μπορούν να έχουν ένα συγκεκριμένο προωθητικό χαρακτήρα για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που παρέχετε, αλλά επίσης να αφορούν και θέματα που είναι ενημερωτικά και χρηστικά για τους πελάτες σας.

Με λίγα λόγια οι αναρτήσεις έχουν τον χαρακτήρα ενός άτυπου blog. Πώς βοηθάει αυτό στη βελτιστοποίηση; Κατ’ αρχήν δείχνει στη Google ότι είστε ενεργός χρήστης και ενημερώνετε τη σελίδα σας, πράγμα που σας ανεβάζει σε αξιοπιστία άρα και σε ranking. Ταυτόχρονα όμως χτίζει και μία σχέση εμπιστοσύνης μεταξύ της επιχείρησης και των πελατών σας.

Pro tip: Καλό είναι να έχετε συγκεκριμένες μέρες που να ανεβάζετε τις αναρτήσεις σας. Επειδή όμως υπάρχει και η πιθανότητα να μην έχετε πολύ χρόνο για να ασχοληθείτε μ’ αυτό, φροντίστε να έχετε τουλάχιστον ένα νέο post κάθε εβδομάδα.

Ανακεφαλαιώνοντας

Η δημιουργία μίας καταχώρισης στο Google My Business για κάθε επιχείρηση είναι πλέον επιβεβλημένη. Κάθε επιχειρηματίας που θέλει να εδραιώσει την παρουσία του στο διαδίκτυο, οφείλει να αφιερώσει λίγο απ’ τον πολύτιμο χρόνο και πιστέψτε με, το αποτέλεσμα θα σας αποζημιώσει.

Ακολουθήστε τον παραπάνω οδηγό για το πως δημιουργείτε τον λογαριασμό σας και πως πετυχαίνετε τα καλύτερα αποτελέσματα και μ’ αυτό τον τρόπο προσελκύσετε νέους πελάτες και περισσότερα conversions, που είναι και το ζητούμενο για κάθε επιτυχημένη επιχείρηση

Κοινοποιήστε το:

2 σκέψεις για το “Google My Business: Όλα όσα χρειάζεται να ξέρετε”

    1. Σε ευχαριστώ πολύ Μιχάλη για το θετικό σου σχόλιο! Χαίρομαι που σε βοήθησε η ανάγνωση του άρθρου μας.

Αφήστε ένα Σχόλιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Scroll to Top