5 Tips για ένα κερδοφόρο Eshop

Share it!

Δ. Χατζημιχαηλίδης
Μέσα από τα άρθρα μου προσπαθώ να διερευνήσω και να σας προτείνω πραγματικές λύσεις για όλα τα ζητήματα που είναι πιθανό να σας απασχολήσουν σχετικά με την ιστοσελίδα σας ή το eshop σας...

5 Tips για ένα κερδοφόρο Eshop

Οι περισσότεροι από εμάς έχουμε κάποια στιγμή στη ζωή μας "φλερτάρει" με την ιδέα της κατοχής του δικού μας Eshop ή έχουμε ένα φίλο, ένα συγγενή, ένα συνάδελφο που είχε την ιδέα να ανοίξει τη δική του online επιχείρηση. Σε πολλούς φαντάζει ως ένας πολύ δελεαστικός τρόπος να κερδίζουν χρήματα εύκολα και άμεσα με ελάχιστη προσωπική δουλειά. Εάν είστε κι εσείς ένας από αυτούς που αποφασίζουν να ξεκινήσουν το δικό τους ηλεκτρονικό κατάστημα, μην πέσετε σε αυτήν την παγίδα. Τα πράγματα δεν είναι ακριβώς έτσι.

Υπάρχουν κάποιοι βασικά αξιώματα που θα πρέπει να ακολουθήσετε ώστε να μην ναυαγήσουν άδοξα τα σχέδια σας και να μην χαραμίσετε χρόνο, χρήμα και όνειρα. Ανεξαρτήτως του είδους του eshop που θέλετε να ανοίξετε, των χρημάτων που επιθυμείτε να διαθέσετε και της εμπειρίας σας πάνω στο αντικείμενο, δώστε βάση στις πολύτιμες συμβουλές μας!

1. Διαθέστε τον απαραίτητο χρόνο

Όσο έντονη και να είναι η επιθυμία σας να "τρέξετε" το δικό σας Eshop που θα σας αποφέρει κέρδη, κάνετε υπομονή. Το καλό πράγμα αργεί να γίνει, όπως έλεγαν και οι πρόγονοι μας. Η έλλειψη χρόνου και η βιασύνη είναι αντίπαλοι μας.

Έχοντας συναναστραφεί με πολλούς νέους και παλιούς επιχειρηματίες online καταστημάτων, καταλήξαμε στο συμπέρασμα ότι η δημιουργία ενός κερδοφόρου ηλεκτρονικού καταστήματος, ποιοτικού και οργανωμένου, απαιτεί χρόνο και μεράκι τόσο από εσάς όσο και από την εταιρεία κατασκευής ιστοσελίδων που επιλέξατε.

Σκεφτείτε απλά ότι εάν δεν αφιερώσετε χρόνο στο πρώτο στάδιο για να δημιουργήσετε γερά θεμέλια για το project σας και να το οργανώσετε, σίγουρα θα χρειαστεί να δαπανήσετε πολλαπλάσιο χρόνο μετέπειτα για την ανακατασκευή της ιστοσελίδας σας και την αλλαγή της στρατηγικής σας στις μηχανές αναζήτησης και στα social media.

Η ιστοσελίδα σας είναι η online εικόνα, η βιτρίνα, της εταιρείας σας. Επενδύστε σε αυτήν και αφιερώστε χρόνο να επιλέξετε τους συνεργάτες που θα φτιάξουν αυτή την εικόνα που θα την επισκεφτούν χιλιάδες πιθανοί πελάτες σας. Πρέπει να τους μαγνητίσετε αρχικά με αυτό που θα δουν και εν συνεχεία να τους τραβήξετε το ενδιαφέρον για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που παρέχετε. Είναι συνήθως το πρώτο σημείο επαφής που έχουν οι επισκέπτες με εσάς και είναι πολύ σημαντικό να είναι θετική η πρώτη τους εντύπωση.

Η σωστή προετοιμασία, η καλή οργάνωση και η επιλογή των κατάλληλων ανθρώπων με τους οποίους θα συνεργαστείτε, είναι απαραίτητα σε κάθε επιτυχημένο project.

2. Value for money

Ποτέ μην επιλέξετε την εταιρεία που θα κατασκευάσει την ιστοσελίδα σας μόνο βάσει τιμής. Μία φτηνή ιστοσελίδα πολύ πιθανό να είναι και φτηνή ποιοτικά. Και εφόσον το αποτέλεσμα δεν θα είναι το προσδοκώμενο θα αναγκαστείτε να ξοδέψετε περισσότερα εν τέλει χρήματα για την ανακατασκευή της ιστοσελίδας σας ή δημιουργία μίας καινούριας.

Ο επαγγελματισμός, ο χρόνος που θα αφιερωθεί για να γίνει πλήρως αντιληπτό το project σας και οι στόχοι σας, η σχέση εμπιστοσύνης και συνεργασίας εταιρείας-πελάτη και η ποιότητα των online καταστημάτων που κατασκευάζει η κάθε εταιρεία είναι οι πυλώνες στους οποίους θα πρέπει να στηριχθεί η επιλογή σας. Φυσικά και το κόστος αποτελεί έναν ακόμη πυλώνα, συνδυαστικά βέβαια με τους παραπάνω, ώστε να έχετε μία value for money επιλογή στην κατασκευή του Eshop σας.

3. Προώθηση στα σωστά Social Media

Φυσικά η κατασκευή ενός Eshop είναι το πρώτο βασικό θεμελιώδες βήμα της online παρουσίας σας. Από εκεί και πέρα όμως θα πρέπει να μπορέσετε να προωθήσετε εύστοχα το Eshop σας στα social media και να επικοινωνήσετε με το target group σας, ώστε να δημιουργήσετε επιπλέον πωλήσεις. Αυτό το κομμάτι μπορείτε να το χειριστείτε μόνοι σας, μελετώντας το κοινό σας, τον τρόπο που συμπεριφέρεται και τα κανάλια που χρησιμοποιεί - ρίξτε μία ματιά στο άρθρο μας Δωρεάν Διαφήμιση | Προβολή - 9 τρόποι να προωθήσετε την ιστοσελίδας σας χωρίς να ξοδευτείτε!.

Αλλά επειδή ο χρόνος είναι χρήμα και αν είστε αδαής σε αυτό το χώρο θα χρειαστεί πολύς χρόνος για να κάνετε καρποφόρες κινήσεις, είναι πολύ κρίμα να σπαταληθεί πολύτιμος χρόνος άδικα για ένα φρέσκο, πολλά υποσχόμενα Eshop. Το καλύτερο, λοιπόν, είναι να το αναλάβει κάποιος εξειδικευμένος επαγγελματίας τον οποίο εσείς θα τροφοδοτείτε με πληροφορίες.

4. Εμπιστοσύνη στην εταιρεία που επιλέξατε

Είναι πολύ σημαντικό κομμάτι στη δημιουργία μίας πετυχημένης δουλειάς να εμπιστευτείτε την εταιρεία που επιλέξατε να σας δημιουργήσει τα πλάνα marketing. Οι άνθρωποι που ασχολούνται με το marketing του Eshop σας σίγουρα έχουν πολύ περισσότερη γνώση και εμπειρία επάνω σε αυτόν τον τομέα από εσάς και τους κοντινούς σας ανθρώπους που ενδεχομένως σας εκφράσουν την άποψή τους για την πορεία που θα ακολουθήσετε. Μην μπερδεύεστε και χάνεστε στην προσπάθειά σας να κάνετε το καλύτερο δυνατό για το online κατάστημά σας. Ηρεμήστε, συζητήστε με τους επαγγελματίες που επιλέξατε και πληρώνετε και αφήστε τους να δουλέψουν για εσάς.

Οφείλετε φυσικά να αξιολογείτε το αποτέλεσμα που έχετε όταν επενδύετε χρήματα στο marketing και τη διαφήμιση. Εάν δεν έχουν επιτευχθεί οι στόχοι που θέσατε, συζητήστε τους λόγους και επαναπροσδιορίστε marketing plan σας.  Για να μην φτάσετε όμως σε αυτό το σημείο, θα πρέπει να επιλέξετε εξ'αρχής προσεκτικά την εταιρεία με την οποία θα συνεργαστείτε ώστε να κάνετε σταθερά ανοδικά βήματα.

5. Βάλτε τη δική σας πινελιά!

Πάντοτε επηρεαζόμαστε από τις επιλογές των άλλων, βλέπουμε τον ανταγωνισμό και προσπαθούμε να αντιγράψουμε τις κινήσεις των επιτυχημένων εταιρειών. Ωστόσο, αυτό θέλει μέτρο. Είναι καλό να βλέπετε τις κινήσεις των ανταγωνιστών σας, αλλά όχι να τις αντιγράφετε. Δεν θα πετύχετε εάν το Eshop σας είναι απλώς αντιγραφή κάποιου άλλου και πασχίζετε διαρκώς να ακολουθείτε τα βήματα του. Αρχικά μπορεί να φαίνεται καλή και εύκολη τακτική αλλά κάποια στιγμή θα βρεθείτε μετέωροι και ενδεχομένως ναυαγήσετε. Τίποτα δεν χαρίζεται τόσο απλόχερα. Θα πρέπει να έχετε τη δική σας στρατηγική και να χτίσετε με προσωπική προσπάθεια το Eshop σας ώστε να ξεχωρίσει, να καθιερωθεί και να είναι μακροπρόθεσμα κερδοφόρο.

Στην Digital Challenge είμαστε δίπλα σας για να εφαρμόσουμε όλα αυτά τα tips και να έχουμε το κερδοφόρο αποτέλεσμα που επιθυμούμε. Κλείστε ένα ραντεβού μαζί μας και ελάτε να τα συζητήσουμε από κοντά και να ικανοποιήσουμε τις ανάγκες και τις προσδοκίες σας.

Γίνε ο πρώτος που θα σχολιάσει!

Αφήστε ένα Σχόλιο