Εικαστικό για τους τρόπους διαφήμισης επιχείρησης. Νεαρός κρατάει τηλεβόα, δίπλα σε εικονίδια e-mail, κινητού, sms, κ.ά.

Τρόποι διαφήμισης επιχείρησης [Αναλυτικός Οδηγός]

Η διαφήμιση αποτελεί έναν αρκετά ευρύ όρο που σχετίζεται με την επικοινωνία μιας επιχείρησης με το κοινό της, τη γνωστοποίηση, καθώς και την προώθηση των προϊόντων ή των υπηρεσιών της. Από την άλλη, το μάρκετινγκ είναι ένας ακόμα ευρύτερος όρος, ο οποίος περιλαμβάνει τον στρατηγικό σχεδιασμό μιας επιχείρησης, με σκοπό την αποτελεσματικότερη προσέλκυση πελατών.

Το είδος και τα μέσα διαφήμισης ορίζονται από τη στρατηγική μάρκετινγκ που έχει χαράξει η επιχείρηση με βάση την έρευνα αγοράς που έχει προηγουμένως πραγματοποιήσει.

Ποιος τρόπος διαφήμισης είναι, λοιπόν, πιο αποδοτικός για την επιχείρησή σας; Πόσο κοστίζει η διαφήμιση και τι πρέπει να προσέξετε;

Συνεχίστε την ανάγνωση για να μάθετε!

Τρόποι διαφήμισης επιχείρησης

Οι τρόποι με τους οποίους μπορείτε να διαφημίσετε την επιχείρησή σας είναι πολλοί και ο καθένας παρουσιάζει συγκεκριμένα χαρακτηριστικά. Σήμερα, δύο είναι οι βασικές κατηγορίες στις οποίες χωρίζεται η διαφήμιση των επιχειρήσεων, οργανισμών, κ.λπ. Στην online και την offline διαφήμιση.

Αν και η παραδοσιακή διαφήμιση, δηλαδή η offline, συνεχίζει να είναι σημαντική, τα τελευταία χρόνια όπου το ηλεκτρονικό εμπόριο έχει κερδίσει σημαντικό έδαφος, το online marketing είναι απαραίτητο για την επιβίωση μιας επιχείρησης.

Online διαφήμιση (digital marketing)

Η online προώθηση επιχείρησης περιλαμβάνει πολλά κανάλια και μεθόδους επικοινωνίας, ανάλογα με το αποτέλεσμα που θέλουμε να επιτύχουμε. Τα κυριότερα είδη διαφήμισης μιας επιχείρησης στο διαδίκτυο είναι τα εξής:

  • Social media advertising: Η διαφήμιση επιχείρησης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχει σημαντικά πλεονεκτήματα. Μέσω αυτής, μπορείτε να προσεγγίσετε κοινό με συγκεκριμένα χαρακτηριστικά και να απευθυνθείτε σε δυνητικούς πελάτες μέσα από μια τεράστια πηγή χρηστών, αν αναλογιστεί κανείς το πόσοι άνθρωποι είναι online καθημερινά στα γνωστά social media.

    Το Facebook, μάλιστα, θεωρείται ακόμα ο πρωταγωνιστής σε τέτοιου είδους προωθητικές ενέργειες, αφού προσφέρει διάφορα είδη για την προβολή επιχείρησης. Πώς να διαφημίσω την επιχείρησή μου στο Facebook; Υπάρχει πληθώρα επιλογών, όπως photos, videos, leads και story advertising.

    Φυσικά, ιδιαίτερα ανταγωνιστικά έχουν γίνει και άλλα μέσα, όπως το YouTube, το Instagram, το Pinterest, το Twitter, το TikTok και, προσφάτως, το Reddit και το Quora.

  • Paid Search Advertising: Πρόκειται κατά βάση για τις πληρωμένες διαφημίσεις στην Google, όπου μια ιστοσελίδα εμφανίζεται στο πεδίο των διαφημίσεων (πάνω δηλαδή από τα οργανικά αποτελέσματα) για συγκεκριμένα keywords.

    Από αυτόν τον τρόπο διαφήμισης μπορούν να επωφεληθούν ιδιαίτερα και μικρές επιχειρήσεις, καθώς μπορούν να επιλέξουν συγκεκριμένα keywords με χαμηλότερο ανταγωνισμό και να κερδίσουν νέους πελάτες.

    Η εμφάνιση μιας διαφήμισης στα αποτελέσματα της Google για λέξεις / αναζητήσεις, οι οποίες εκφράζουν κάποια συγκεκριμένη πρόθεση του χρήστη, αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα πλεονεκτήματα αυτής της μεθόδου.
  • Content marketing: Αποτελεί μία ευρύτερη έννοια που περιλαμβάνει την έμμεση διαφήμιση επιχειρήσεων, μέσω περιεχομένου. Με άλλα λόγια, η επιχείρηση δε διαφημίζεται απευθείας, αλλά προωθεί χρήσιμο για τους χρήστες περιεχόμενο με σκοπό την προσέλκυσή τους.

    Το content αυτό μπορεί να δημοσιευθεί στην ιστοσελίδα / Social Media της επιχείρησης ή σε τρίτα sites, με τη μορφή άρθρων, βίντεο, παρουσιάσεων, κ.λπ.

    Το σκεπτικό πίσω από αυτό το είδος προώθησης είναι ότι έτσι το brand διαθέτει εξειδίκευση – βαθιά γνώση σε έναν συγκεκριμένο τομέα, βρίσκεται δίπλα στο target group του και κερδίζει νέους πελάτες μέσα από τη σχέση και τη συμπάθεια που αναπτύσσει με το κοινό του.

  • Search Engine Optimization: Το SEO δεν είναι διαφήμιση με την έννοια που εξετάσαμε παρά πάνω, εντάσσεται, όμως, στο internet marketing, καθώς αποτελεί στρατηγική που αποσκοπεί στην αύξηση της επισκεψιμότητας της ιστοσελίδας μιας επιχείρησης και, κατ’ επέκταση, των χρηστών / δυνητικών πελατών της.

    Οι βασικοί πυλώνες του SEO είναι το on page SEO, που περιλαμβάνει την τεχνική βελτιστοποίηση ενός site, καθώς και την βελτιστοποίηση του περιεχομένου του, και το off page SEO, το οποίο αφορά την απόκτηση backlinks από τρίτα sites.

    Μάθετε τα πάντα για το SEO και για το πώς μπορείτε να αποκτήσετε υψηλότερη κατάταξη της ιστοσελίδας σας στις μηχανές αναζήτησης στον αναλυτικό οδηγό SEO, που ετοιμάσαμε για εσάς!
  • Email marketing: Με το email marketing αποστέλλονται στοχευμένα emails σε ήδη υπάρχοντες πελάτες ή επαφές της επιχείρησης, έτσι ώστε με την κατάλληλη προωθητική ενέργεια να αυξηθεί το traffic και η πώληση των προϊόντων που έχουν επιλεγεί για προώθηση.

Offline διαφήμιση (παραδοσιακό marketing)

Ταχυδρόμος παραδίδει γράμμα σε άντρα. Εικόνα που συμβολίζει το παραδοσιακό μάρκετινγκ, την offline διαφήμιση με φυλλάδια,κτλ.

Η offline διαφήμιση επιχείρησης μπορεί να μην πρωταγωνιστεί, όπως παλαιότερα, όμως συνεχίζει να διαδραματίζει σπουδαίο ρόλο στην προώθηση προϊόντων και την απόκτηση πελατών.

Αυτού του είδους η διαφήμιση μπορεί να χρησιμοποιηθεί τόσο από φυσικά, όσο και από ηλεκτρονικά καταστήματα. Αν και, συνήθως, χρησιμοποιείται ως μέσο επικοινωνίας των μεγάλων επιχειρήσεων, με τις σωστές κινήσεις και επιλογές μπορεί να λειτουργήσει και για την προώθηση μικρομεσαίων επιχειρήσεων.

Οι κυριότεροι τρόποι διαφήμισης εκτός διαδικτύου είναι:

  • Φυλλάδια και διαφημιστικές κάρτες: Σε αντίθεση με ένα email που μπορεί να παραβλεφθεί ή να διαγραφεί εύκολα, ένα φυλλάδιο αποτελεί μια φυσική υπενθύμιση του brand σας.

    Βρίσκεται στον πάγκο, το τραπεζάκι ή το γραφείο, γεγονός που το καθιστά πιο πιθανό να γίνει αντιληπτό και να υπενθυμίσει στον εν δυνάμει πελάτη την επιχείρησή σας. Το μεγαλύτερο πλεονέκτημα των έντυπων υλικών, ωστόσο, είναι ότι μπορούν να διεγείρουν παραπάνω από μία αισθήσεις.

    Ο πελάτης μπορεί να αγγίξει το χαρτί ή ακόμα και να το μυρίσει, σε αντίθεση με τα ψηφιακά μέσα που βασίζονται κυρίως σε οπτικά ερεθίσματα. Το γεγονός αυτό μπορεί να χτίσει αποδοτικότερα το brand awareness μίας επιχείρησης, αλλά και να δημιουργήσει μόνιμο αντίκτυπο.

  • Πώληση μέσω τηλεφώνου: Σίγουρα μοιάζει ένας τρόπος αρκετά παλιομοδίτικος και, δυστυχώς, τα ποσοστά μετατροπών του είναι χαμηλά. Ωστόσο, με την επιλογή του κατάλληλου πωλητή και την έξυπνη και γρήγορη παρουσίαση των πλεονεκτημάτων που προσφέρουν τα προϊόντα μιας επιχείρησης, αυτός ο τρόπος διαφήμισης μπορεί να αυξήσει το brand awareness και να συμβάλλει στην άνοδο των πωλήσεων.

  • Διαφήμιση στο ραδιόφωνο: Το ραδιόφωνο αποτελεί ένα από τα ανθεκτικότερα και μακροβιότερα διαφημιστικά μέσα. Οι βασικότεροι παράγοντες επιτυχίας του είναι η στόχευση σε συγκεκριμένο κοινό με βάση το target group της επιχείρησης.

  • Επίσης, η δημιουργία έξυπνου σλόγκαν μπορεί να τραβήξει την προσοχή των ακροατών και να προκαλέσει τα επιθυμητά συναισθήματα / αποτελέσματα.

  • Διαφημιστικά στην τηλεόραση: Η διαφήμιση στην τηλεόραση θεωρείται ακόμα σύγχρονη, εφόσον απευθύνεται σε ευρύ κοινό, ενώ αποτελεί ένα από τα ακριβότερα μέσα προώθησης.

    Καθώς, ο χρόνος μιας τηλεοπτικής διαφήμισης είναι εξαιρετικά περιορισμένος, απαιτείται μεγάλη προσοχή στα κείμενα, ώστε να προσελκύσουν άμεσα το ενδιαφέρον του τηλεθεατή, προωθώντας έτσι αποτελεσματικά την επωνυμία της επιχείρησης.

  • Δημοσιεύσεις σε εφημερίδες και περιοδικά: Το τυπωμένο συνεχίζει να διατηρεί την αίγλη του για μεγάλη μερίδα του κοινού, οπότε μια δημοσίευση, είτε γίνεται με τη μορφή καταχώρησης είτε advertorial, μπορεί να αποδειχθεί ένας εξίσου αποδοτικός τρόπος διαφήμισης.

    Και εδώ έχει σημασία η επιλογή του κατάλληλου μέσου, οπότε συχνά επιλέγονται τοπικά ή κλαδικά μέσα, ώστε το διαφημιστικό μήνυμα να φτάσει άμεσα στους ενδιαφερόμενους παραλήπτες.

Δωρεάν και εναλλακτικοί τρόποι διαφήμισης

Ίσως, αναρωτιέστε αν είναι δυνατόν να υπάρξει διαφήμιση επιχείρησης δωρεάν.

Έχοντας κατά νου την παραδοσιακή διαφήμιση, όπου η δέσμευση διαφημιστικού χώρου και χρόνου πληρώνεται, μπορεί να θεωρείτε ότι δεν υπάρχει άλλος τρόπος.

Η αλήθεια, όμως, είναι ότι υπάρχουν αρκετοί δωρεάν τρόποι να προωθήσετε την ιστοσελίδα σας.

Ενδεικτικά αναφέρουμε:

  • Συγγραφή χρήσιμων άρθρων στα πλαίσια του content marketing και δημοσίευσή τους σε sites που δέχονται δωρεάν άρθρα, σε social media, όπως το LinkedIn, ή σε blogs.
  • Συμμετοχή σε forums, όπου το βασικό είναι να δώσετε αξία στη συζήτηση και να μην κάνετε άμεση διαφήμιση. Στόχος είναι να παραθέσετε τις συμβουλές σας και η προώθηση του site σας να προκύψει αβίαστα (π.χ. μπορείτε να έχετε το link στην περιγραφή του προφίλ ή στην υπογραφή σας).
  • Παροχή δωρεάν e-books, όπου δείχνετε τις γνώσεις σας σε έναν τομέα και έτσι γίνεστε γνωστοί σε ένα συγκεκριμένο κοινό.
  • Δημιουργία blog στο site σας και δημοσίευση χρήσιμων άρθρων, τα οποία έχουν βελτιστοποιηθεί, για να εμφανίζονται ψηλά στα οργανικά αποτελέσματα.
  • Google Business Profile (Google My Business), στο οποίο η δημιουργία προφίλ, αλλά και η διατήρηση – εμπλουτισμός του παρέχεται απολύτως δωρεάν από την Google.

    Ως αποτέλεσμα, όταν ένας χρήστης ψάχνει το brand σας ή ψάχνει σε μια περιοχή συναφή προϊόντα, θα εμφανίζεται το προφίλ σας στο Google My Business και ο χρήστης θα μπορεί να επισκεφθεί απευθείας την ιστοσελίδα σας.

Ποιο είναι το κόστος διαφήμισης;

Κοπέλα κάθεται σε ένα κομπιουτεράκι. Εικαστικό για το «ποιο είναι το κόστος διαφήμισης», τους τρόπους διαφήμισης επιχείρησης.

Πρόκειται για μια ερώτηση που απασχολεί, όπως είναι αναμενόμενο, όλους τους επιχειρηματίες, όμως, δυστυχώς, δεν μπορεί να απαντηθεί με έναν συγκεκριμένο αριθμό. Και αυτό διότι η τιμή της διαφήμισης εξαρτάται από πολλούς παράγοντες, οι σημαντικότεροι εκ των οποίων είναι:

  • Η αμοιβή της διαφημιστικής εταιρείας: Πίσω από κάθε επιτυχημένη καμπάνια, είτε αυτή γίνεται offline είτε online, βρίσκεται μια διαφημιστική, η οποία γνωρίζει το πώς πρέπει να διαμορφώσει το διαφημιστικό μήνυμα, σε ποιο μέσο να το προωθήσει και σε ποιο κοινό να απευθυνθεί.

    Ανάλογα με το είδος της διαφήμισης, το μέσο προώθησης, το προϊόν που προωθείται και το είδος της επιχείρησης, απαιτούνται και διαφορετικοί πόροι, για να δημιουργηθεί η κατάλληλη διαφήμιση που θα πετύχει τους στόχους της.

    Σε ορισμένες περιπτώσεις, όπως στα διαφημιστικά φυλλάδια, υπάρχουν και έξτρα κόστη, όπως του τυπογραφείου.

  • Κόστος του διαφημιστικού χώρου / χρόνου: Κάθε μέσο διαφήμισης, είτε ανήκει στα παραδοσιακά μέσα, όπως η τηλεόραση, το ραδιόφωνο και η εφημερίδα, είτε στα online μέσα, όπως κάποιο site, χρεώνει τον χώρο ή / και τον χρόνο, για να φιλοξενήσει τη διαφήμιση μιας επιχείρησης, με συγκεκριμένο ποσό.

    Το ποσό αυτό εξαρτάται από διάφορους παράγοντες, όπως το κοινό στο οποίο απευθύνεται, το είδος του και η τιμολογιακή πολιτική του μέσου.

  • Η λογική της δημοπρασίας: Σε αυτή την περίπτωση, το κόστος για τον διαφημιστικό χώρο δεν είναι συγκεκριμένο, αλλά το τελικό ποσό προκύπτει με βάση τον ανταγωνισμό. Αυτό αποτελεί κατεξοχήν τον τρόπο διαμόρφωσης του κόστους στις Google Ads.

    Η λογική, δηλαδή, είναι ότι για να εμφανιστεί ένα site στις διαφημίσεις της Google, θα πρέπει να κάνει την καλύτερη προσφορά σε σχέση με τους ανταγωνιστές της, καθώς οι θέσεις είναι περιορισμένες.

    Έτσι, υπάρχουν λέξεις – κλειδιά με μεγάλο ανταγωνισμό και συνεπώς υψηλό κόστος ανά κλικ (CPC), ενώ άλλες που δεν έχουν τόσο ανταγωνισμό είναι, σαφώς, φθηνότερες.

Ποια είναι η καλύτερη διαφήμιση για την επιχείρησή μου;

Επίσης μια ερώτηση που δεν μπορεί να απαντηθεί μονολεκτικά, καθώς εξαρτάται από διάφορα χαρακτηριστικά. Συνοπτικά, θα μπορούσαμε να πούμε ότι η επιλογή του κατάλληλου τρόπου διαφήμισης σχετίζεται με:

  • Το διαθέσιμο budget.
  • Το είδος της επιχείρησης και των προϊόντων προς προώθηση.
  • Την εμβέλεια της επιχείρησης, αν δηλαδή αυτή είναι σε τοπικό ή εθνικό επίπεδο.
  • Το κοινό στο οποίο απευθύνεται, με χαρακτηριστικά όπως η ηλικία, το φύλο, τα μορφωτικά χαρακτηριστικά και τα ενδιαφέροντά του.
  • Την ποιότητα και το κύρος της ιστοσελίδας.
  • Αν επιδιώκονται μακροπρόθεσμα ή βραχυπρόθεσμα αποτελέσματα.
  • Αν χρησιμοποιούνται ταυτοχρόνως και άλλοι τρόποι διαφήμισης.
  • Το υπάρχον brand awareness.
  • Ο ανταγωνισμός σε ένα συγκεκριμένο πεδίο.

Πάντως, σε κάθε περίπτωση και ανεξάρτητα από το είδος της διαφήμισης που θα επιλεγεί, πρέπει να θυμάστε ότι:

Η καλύτερη διαφήμιση για την επιχείρησή σας είναι αυτή που καταφέρνει να περάσει με σαφήνεια σε ένα καθορισμένο target group τα οφέλη που θα αποκομίσει από τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας.

Αυτό μπορεί να επιτευχθεί τονίζοντας μία λύση που προσφέρει το brand σε ένα πρόβλημα – ανάγκη και παρουσιάζοντας πώς αυτό βρίσκεται δίπλα στον δυνητικό πελάτη, προσελκύοντας την προσοχή και τη συμπάθειά του.

Κοκκινομάλλα κοπέλα στέκεται μπροστά από laptop και σκέφτεται. Concept για το ποια είναι η καλύτερη διαφήμιση επιχείρησης.

Πότε μια διαφήμιση είναι αποτελεσματική;

«Δεν έχει δουλειά το μαγαζί μου, αν και το προωθώ με διαφήμιση». Είναι κάτι που όλοι όσοι ασχολούνται με το marketing έχουν ακούσει κάποια στιγμή.

Αυτό συμβαίνει επειδή, πιθανότατα, δεν έχει επιλεγεί, σύμφωνα με τα όσα προαναφέρθηκαν, ένας αποτελεσματικός τρόπος διαφήμισης.

Για να σιγουρευτείτε, λοιπόν, για το αν το είδος της διαφήμισης που χρησιμοποιείτε είναι το σωστό για εσάς, είναι πολύ σημαντικό να μπορείτε να αξιολογείτε τις διαφημίσεις σας με βάση τους προκαθορισμένους στόχους της στρατηγικής μάρκετινγκ της επιχείρησης / οργανισμού σας.

Έτσι, θα μπορείτε μετά από ένα καθορισμένο χρονικό διάστημα να διαπιστώσετε αν έχετε πετύχει αυτούς τους στόχους, ώστε να προβείτε σε αλλαγές, εφόσον κρίνετε ότι αυτό απαιτείται.

Η αξιολόγηση κάθε διαφήμισης μπορεί να γίνει βάσει συγκεκριμένων δεικτών / ενδείξεων, πάντα ανάλογα με τον βασικό στόχο της. Σε κάποιες περιπτώσεις, η αποτελεσματικότητα μιας διαφήμισης μπορεί να μετρηθεί με ακρίβεια, ενώ άλλες φορές μόνο κατά προσέγγιση.

Για παράδειγμα, όταν μια διαφημιστική καμπάνια αποσκοπεί στη γενική προώθηση του brand, τότε οι στόχοι είναι περισσότερο συγκεχυμένοι. Για παράδειγμα, αυτό που στοχεύουμε σε αυτή την περίπτωση είναι, κατά κύριο λόγο, το brand awareness και το loyalty.

Τα παραπάνω, αποτελούν αποτελέσματα που δεν μπορούν να μετρηθούν απόλυτα, παρά μόνο να υπολογιστούν κατά προσέγγιση, με βάση ενδείξεις όπως ο αριθμός των αναζητήσεων του brand name στις μηχανές αναζήτησης, η αλληλεπίδραση στα Μέσα κοινωνικής δικτύωσης της επιχείρησης, κ.λπ.

Αντίθετα, στη διαφήμιση προϊόντων online υπάρχουν συγκεκριμένοι δείκτες που φανερώνουν ποσοτικά και ποιοτικά το αν η διαφήμιση έχει επιτυχία, με βάση, φυσικά, τους στόχους που έχουν τεθεί. Τέτοιοι δείκτες είναι:

  • Return on Ad Spend: Το ROAS μετρά πόσα χρήματα πήρε πίσω η επιχείρηση από τη διαφήμιση σε σχέση με αυτά που ξόδεψε. Συναφής δείκτης είναι και το ROI, που μετράει την επιστροφή στην επένδυση (Return On Investment).

  • Cost Per Acquisition: Το CPA φανερώνει πόσα χρήματα πρέπει να ξοδέψουμε, για να πετύχουμε μια μετατροπή / πώληση. Είναι ένας δείκτης που είναι άμεσα συνδεδεμένος με το έσοδο από κάθε πώληση.

Σε ορισμένες περιπτώσεις, η μετατροπή δεν αφορά πώληση, αλλά κάποιον άλλο στόχο που έχει τεθεί, όπως εγγραφή στην email list.

  • Conversion Rate: Είναι ο δείκτης που επισημαίνει το ποσοστό των επισκεπτών που γίνονται πελάτες. Αν το συγκεκριμένο ποσοστό είναι πολύ χαμηλό, αλλά οι επισκέπτες είναι πολλοί σε απόλυτους αριθμούς, αυτό δείχνει ότι η διαφήμιση μπορεί να παρουσιάζει ενδιαφέρον για τον χρήστη, όμως στην πορεία δε γίνεται η μετατροπή λόγω προβλημάτων στο site, το είδος των προϊόντων, κ.λπ.

  • Click-Through-Rate: Με το CTR μπορούμε να δούμε πόσοι χρήστες έκαναν κλικ στην εκάστοτε διαφήμιση και, έτσι, να πάρουμε χρήσιμο feedback για το αν έχουμε επιλέξει το κατάλληλο μέσο προβολής, αν στοχεύουμε στο σωστό κοινό, αν η μορφή και το κείμενο της διαφήμισης είναι ελκυστικά, κ.λπ.

Πώς να προωθήσω την επιχείρησή μου – Εν κατακλείδι

Η προώθηση μιας επιχείρησης αποτελεί ένα σύνθετο εγχείρημα, η επιτυχία του οποίου εξαρτάται από πλήθος παραγόντων, οι οποίοι συναντώνται καθ’ όλα τα στάδια του σχεδιασμού και της υλοποίησης της στρατηγικής μάρκετινγκ.

Η εμπειρία και η τεχνογνωσία των ανθρώπων που θα αναλάβουν αυτή τη διαδικασία, θα τη σχεδιάσουν και θα την υλοποιήσουν, αξιολογώντας τη συνεχώς, βρίσκονται στον πυρήνα όλων όσων θα κρίνουν το τελικό αποτέλεσμα.

Στην digital Challenge_ προσφέρουμε αποτελεσματικές υπηρεσίες digital marketing, από τη χάραξη μέχρι και την εφαρμογή της digital marketing στρατηγικής, προσαρμοσμένες στις ιδιαίτερες ανάγκες σας.

Θέτουμε πάντα ως στόχο τη διεξοδική έρευνα, αναζητώντας το κατάλληλο μέσο προώθησης της επιχείρησής σας, ώστε να μπορείτε γρήγορα και εύκολα να προσελκύσετε περισσότερους επισκέπτες – δυνητικούς πελάτες!

Κοινοποιήστε το:

Αφήστε ένα Σχόλιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Scroll to Top