Διαφήμιση στο ίντερνετ – 6+1 τρόποι προώθησης της επιχείρησής σας

Μετά τους 10+1 μύθους για το SEO ερχόμαστε να σας παρουσιάσουμε 6+1 τρόπους προώθησης της επιχείρησής σας.

Σίγουρα, η δημιουργία ενός E-shop ή μιας ιστοσελίδας είναι η αρχή της δραστηριότητάς σας στο ίντερνετ, χρειάζεται όμως να κάνετε γνωστή τη λειτουργία σας με κάποιον τρόπο. Εδώ έρχεται να βοηθήσει η διαφήμιση στο ίντερνετ.

Η δύναμη της διαφήμισης στο web σήμερα είναι η μεγαλύτερη από τα “κλασικά” μέσα διαφήμισης (τηλεοπτικά σποτ, φυλλάδια, σελίδες σε περιοδικά κλπ). Αυτό γιατί περτερεί σε ένα σημαντικό κομμάτι, τη δυνατότητα μέτρησης των αποτελεσμάτων της. Αντίθετα με τους κλασικούς τρόπους διαφήμισης που αναφέραμε προηγουμένως, με τη διαφήμιση στο διαδίκτυο έχουμε τη δυνατότητα να ελέγχουμε οποιαδήποτε στιγμή την απόδοση των διαφημίσεών μας, να κάνουμε αλλαγές, να μειώνουμε ή να αυξάνουμε το budget όπως θέλουμε, να στοχεύουμε συγκεκριμένες κατηγορίες ατόμων κ.α.

Μπορούμε δηλαδή να μιλάμε αποδεδειγμένα για value for money προβολή για τον επιχειρηματία καθώς θα έχει το βέλτιστο αποτέλεσμα με ελεγχόμενο κόστος.

Ενισχύστε το brand σας και απογειώστε τα αποτελέσματα της επιχείρησής σας χρησιμοποιώντας τα ακόλουθα κανάλια διαφήμισης!

  1. Διαφήμιση στο Google Search Network
  2. Διαφήμιση στο Google Display Network
  3. Διαφήμιση στο Facebook
  4. Διαφήμιση στο Instagram
  5. E-mail marketing
  6. Banners σε ιστοσελίδες

Διαφήμιση στο Google Search Network

Αποτελεί ίσως τον σπουδαιότερο και αποτελεσματικότερο τρόπο διαφήμισης για την προώθηση της επιχείρησής σας. Πρόκειται για διαφήμιση με κείμενο, η οποία εμφανίζεται στους χρήστες οι οποίοι σε πραγματικό χρόνο αναζητούν κάτι στο Google. Η δημιουργία τους γίνεται μέσα από την πλατφόρμα Google Ads από όπου μπορείτε να έχετε τον έλεγχο και βλέπετε όλα τα στατιστικά των διαφημίσεων που τρέχουν για την επιχείρησή σας. Για πολλές επιχειρήσεις, αυτού του είδους οι διαφημίσεις αποτελούν και την κυριότερη μέθοδο να εμφανίζονται στην πρώτη σελίδα της Google, πράγμα που τους φέρνει αρκετή επισκεψιμότητα και συνεπώς έσοδα.

Αξίζει να σημειώσουμε ότι παρ’ όλο που σας δίνει τη δυνατότητα προβολής το Google Ads στην πρώτη σελίδα της Google, το ζήτημα είναι να “κλικάρει” κάποιος στη διαφήμιση που έχετε δημιουργήσει.

Δεν πρέπει βέβαια να συνδέουμε καθόλου τις διαφημίσεις στη Google με τα οργανικά αποτελέσματα. Τα αποτελέσματα αυτά προέρχονται από τις δραστηριότητες SEO τις οποίες ακολουθεί μια επιχείρηση με σκοπό να αποκτήσει όσο το δυνατόν καλύτερη κατάταξη στη Google. Μπορείτε να μάθετε περισσότερα στο άρθρο μας για τους 10+1 μύθους για το SEO.

Γιατί να χρησιμοποιήσετε Search Ads: Εμφανίζονται μόνο όταν κάποιος ψάχνει κάτι στο Google, επομένως μπορούμε να συμπεράνουμε ότι είναι ένας αρκετά πιθανός πελάτης τον οποίο θέλουμε να στοχεύσουμε εκείνη ακριβώς τη στιγμή. Τη δυνατότητα αυτή δε μας τη δίνει καμία άλλη πλατφόρμα διαφήμισης.

Διαφήμιση στο Google Display Network

Αυτές οι διαφημίσεις δημιουργούνται επίσης από την πλατφόρμα Google Ads, χρησιμοποιούν όμως την εικόνα και το βίντεο για την προώθηση μιας επιχείρησης. Σίγουρα θα έχετε παρατηρήσει σε διάφορα websites όπου μπαίνετε, αριστερά και δεξιά, διαφημίσεις από εταιρείες με διάφορα banners ή μικρά βίντεο λίγων δευτερολέπτων. Αυτά λοιπόν είναι αποτέλεσμα της διαφήμισης στο Display Network. Στο δίκτυο αυτό της Google συμπεριλαμβάνονται εκατοντάδες site αλλά και applications, ενώ μπορείτε να διαφημιστείτε και στο Youtube, το οποίο χρησιμοποιεί καθημερινά εκατομμύρια κόσμος!

Είναι σημαντικό να αναφέρουμε ότι το βίντεο είναι πλέον από τους πιο διάσημους και αποτελεσματικούς τρόπους διαφήμισης πλέον και γι’ αυτό όλες οι μεγάλες επιχειρήσεις έχουν αρχίσει να δραστηριοποιούνται στη δημιουργία βίντεο ως μέσο διαφήμισης.

Γιατί να χρησιμοποιήσετε Display Ads: Εκμεταλλευτείτε το τεράστιο δίκτυο της Google για να εμφανιστείτε σε εκατοντάδες site τα οποία χρησιμοποιούν οι χρήστες καθημερινά κατά τις περιηγήσεις τους στο ίντερνετ.

Διαφήμιση στο Facebook

Το Facebook διαθέτει εκατομμύρια χρήστες και θα είναι λάθος να το παραλείψετε κατά τη δημιουργία της ψηφιακής σας στρατηγικής. Οι διαφημίσεις έχουν τη μίας ή και πολλών εικόνων ή βίντεο. Για τη δημιουργία τους χρησιμοποιούμε το Facebook Business Manager από όπου μπορούμε να στήσουμε εξ’ ολοκλήρου μια διαφημιστική καμπάνια. 

Εξαιρετικά σημαντικό είναι η δυνατότητα προσέλκυσης χρηστών που έχουν συγκεκριμένα ενδιαφέροντά. Το κόστος είναι χαμηλό για τις δυνατότητες που προσφέρει και ορίζεται ανάλογα με τις δυνατότητες και τις ανάγκες σας.

Η διαφορά με τις Google διαφημίσεις είναι πως δεν εμφανίζονται στους δυνητικούς σας πελάτες επειδή το αναζήτησαν οι ίδιοι αλλά επειδή επιλέξατε να προβάλετε περιεχόμενο σε αυτούς που θα τους ωθήσει να γνωρίσουν το brand, τις υπηρεσίες και τα προϊόντα σας. Διαβάστε περισσότερα και στη σελίδα μας για το Digital Marketing.

Γιατί να επιλέξετε διαφήμιση στο Facebook: Προβολή σε χιλιάδες άτομα και δυνατότητα να έρθετε σε πιο άμεση επαφή με το κοινό σας. Ιδανικό μέσο αν θέλετε να δώσετε έμφαση στο branding της εταιρείας σας.

Διαφήμιση στο Instagram

Εξαιρετικά ανεβασμένη πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης, που ανήκει στο facebook. Εκατομμύρια χρήστες παγκοσμίως μοιράζονται φωτογραφίες και video. Η προώθηση των προϊόντων ή των υπηρεσιών σας στο Instagram μέσω φωτογραφιών ή και video διαφημίζει την εταιρεία σας σε ένα τεράστιο κοινό, μέρος του οποίου αποτελούν οι υποψήφιοι πελάτες σας. Ανάλογα με αυτό που προσφέρετε, το Instagram μπορεί να αποτελέσει το ιδανικό εργαλείο προώθησης για το brand σας. Προσοχή! Είναι σημαντικό να έχετε προσεγμένο περιεχόμενο το οποίο θα τραβήξει την προσοχή των χρηστών τόσο για την καλαισθησία του, όσο και για την αξία που θα δώσει στο χρήστη.

Η διαφήμιση στο Instagram γίνεται μέσω της πλατφόρμας του Business Manager που αναφέραμε παραπάνω. Στο Instagram μπορείτε να προβάλετε το content που έχετε  δημιουργήσει για το facebook ακόμη και αν δεν το έχετε “ανεβάσει” στον Instagram λογαριασμό σας.

Γιατί να επιλέξετε διαφήμιση στο Instagram: Εύκολο branding, ειδικά σε τομείς όπως ένδυση, είδη ομορφιάς, fashion and cosmetics κλπ.

E-mail marketing.

Από τους πιο παλιούς τρόπους διαφήμισης που μέχρι σήμερα έχει ιδιαίτερη επιτυχία. Ειδικά στα eshop τα αποτελέσματά του είναι αξιοσημείωτα καθώς ενημερώνει τους πελάτες για προσφορές του καταστήματος. Το «δύσκολο» είναι να αποκτήσετε τις διευθύνσεις e-mail των υφιστάμενων και δυνητικών πελατών σας.

Το πρώτο βήμα που πρέπει να κάνετε είναι η δημιουργία μίας φόρμας εγγραφής για το Newsletter στο site σας. Οι εγγεγραμμένοι χρήστες θα αποτελέσουν τη λίστα για το πρώτο σας newsletter!

Εξαιρετικά σημαντικό είναι το ότι οι ίδιοι έχουν εκδηλώσει ενδιαφέρον για την εταιρεία σας.

Στους υποψήφιους αυτούς πελάτες σας θα μπορείτε να στέλνετε e-mail σχετικά με τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας, τις προσφορές που βγάζετε, τα νέα της εταιρείας σας και γενικώς ό,τι θέλετε να προωθήσετε για την εικόνα της εταιρείας σας. Στα e-mail θα πρέπει να προβάλλετε το url της ιστοσελίδας σας –π.χ. www.dicha.gr– και τις διευθύνσεις των σελίδων σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης –π.χ. facebook.com/dicha.gr-.

Τι καλύτερο λοιπόν από το να διαφημίζετε άμεσα και δωρεάν τα προϊόντα σας συστηματικά μέσω αποστολής μαζικών e-mail στο κοινό σας;

Αρκετές  πλατφόρμες μαζικής αποστολής e-mail για ένα μεγάλο όγκο παραληπτών – 1000+, είναι δωρεάν!
Δοκιμάστε το!

Γιατί να επιλέξετε διαφήμιση μέσω e-mail: Το e-mail εξακολουθεί να είναι ένας άμεσος τρόπος προώθησης στους πιθανούς πελάτες σας, οι οποίοι ενδιαφέρονται αποδεδειγμένα στο προϊόν/ υπηρεσία σας. Μπορείτε να δημιουργήσετε αυτοματοποιήσεις που σας λύνουν τα χέρια καθώς και να στοχεύσετε με περισσότερο έλεγχο το κοινό σας.

Banners σε ιστοσελίδες.

Τα Banners είναι εικόνες και γραφικά ορισμένων διαστάσεων, σταθερά ή κινούμενα, που τοποθετούνται σε ιστοσελίδες μεγάλης επισκεψιμότητας και έχουν στόχο να πέφτουν στο μάτι του χρήστη λόγω των έντονων χρωμάτων και της αντίθεσής τους με το site όπου προβάλλονται ώστε να διαφημίζουν την εταιρεία σας. Τα Banners πρέπει να είναι κατάλληλα σχεδιασμένα ανάλογα με το κοινό όπου απευθύνεστε και να τοποθετούνται σε αντίστοιχα μεγάλα site που επισκέπτεται το συγκεκριμένο κοινό.

Για την τοποθέτηση banner σε άλλα website μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τις Google Ads αλλά και να επικοινωνήσετε απευθείας με τα site που σας ενδιαφέρει να εμφανιστείτε ώστε να αγοράσετε χώρο σε αυτά. Η διαδικασία με λίγα λόγια περιλαμβάνει την ενοικίαση ενός χώρου σε διάφορα site και την προβολή εικόνων ή βίντεο της επιλογής σας για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα και με ένα καθορισμένο κόστος.

Γιατί να χρησιμοποιήσετε banners: Έχετε τον έλεγχο της ιστοσελίδας που θα δημοσιευθεί η διαφήμισή σας. Ανάλογα με τα χρήματα που διαθέτετε μπορείτε να ελέγξετε και το χρόνο που θα παραμείνει δημοσιευμένη.

Extra Tip!

Δημιουργήστε Content με προδιαγραφές να γίνει… viral!

Το περιεχόμενο το οποίο παρουσιάζετε στο site σας, στην ιστοσελίδα σας ή στα κοινωνικά δίκτυα θα πρέπει να είναι χρήσιμο και ελκυστικό στους χρήστες ώστε να τους παρακινεί να το μοιραστούν και με άλλους χρήστες. Αυτή είναι και η έννοια του όρου viral, κάτι το οποίο θα αποτελέσει αντικείμενο που πολλοί χρήστες θα ασχοληθούν μαζί του.

Αυτός ο ορισμός αναφέρεται κυρίως σε διαφημίσεις εικόνας ή βίντεο και όχι τόσο σε Search διαφημίσεις και ο λόγος είναι ότι μπορείτε να δημιουργήσετε πολύ περισσότερα και ομορφότερα πράγματα με τη χρήση οπτικών μέσων απ’ ότι μόνο με κείμενο, ενώ είναι και πιο εύκολο να τα μοιραστούν οι χρήστες μέσω των κοινωνικών μέσων ή άλλων applications που χρησιμοποιούν.

Κλείνοντας

Είναι κατανοητό, ότι με τόσους πολλούς διαφορετικούς τρόπους διαφήμισης πλέον, είναι δύσκολο να αποφασίσει κάποιος ποιο μέσο θα χρησιμοποιήσει για να προβάλλει την επιχείρησή του. Για την καλύτερη επιτυχία του e-shop σας θα πρέπει να επιλέξετε τα σωστότερα μέσα ανάλογα με τις προσδοκίες σας. Βέβαια, ακόμη και αν επιλέξετε με ποιο μέσο θα διαφημιστείτε, οι δυνατότητες που σας προσφέρει είναι τόσες πολλές που εύκολα μπορεί να μπερδευτείτε ή να κάνετε μια λάθος εκτίμηση. 

Μην ανησυχείτε όμως! Παίρνουμε τις δύσκολες αποφάσεις μαζί σας με την εμπειρία και την εξειδίκευσή μας. Μπορείτε πάντα να απευθυνθείτε στη Digital Challenge για να σας καθοδηγήσουμε με βάση τις επιθυμίες και τις δυνατότητές σας! 

Κοινοποιήστε το:

2 σκέψεις για το “Διαφήμιση στο ίντερνετ – 6+1 τρόποι προώθησης της επιχείρησής σας”

  1. Γεια σου Στέφανε, προφανώς ενδιαφέρεσαι για να διαφημιστείς. Θα επικοινωνήσουμε μαζί σου για όποια μορφή διαφήμισης χρειάζεσαι. Σε ευχαριστούμε!

Αφήστε ένα Σχόλιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Scroll to Top