Δωρεάν Διαφήμιση | Προβολή - 9 τρόποι να προωθήσετε την ιστοσελίδας σας χωρίς να ξοδευτείτε!

Share it!

Δωρεάν Διαφήμιση | Προβολή - 9 τρόποι να προωθήσετε την ιστοσελίδας σας χωρίς να ξοδευτείτε!

Έχετε ολοκληρώσει την κατασκευή της ιστοσελίδας που επιθυμούσατε και είστε έτοιμοι να καρπωθείτε την άνοδο των κερδών της εταιρείας σας?

Χωρίς να θέλουμε να σας απογοητεύσουμε η κατασκευή της ιστοσελίδας είναι μόνο η αρχή καθώς κανείς δεν γνωρίζει την ύπαρξη της για να την αναζητήσει και σε αναζήτηση με ένα keyword σχετικό με το περιεχόμενο της θα εμφανιστεί κάπου στις τελευταίες σελίδες στη λίστα της Google όπου δεν φτάνουν γενικώς οι χρήστες. Ο ιντερνετικός κόσμος που σας ενδιαφέρει και είναι υποψήφιοι πελάτες σας θα πρέπει να μάθει για την ύπαρξη της ιστοσελίδας σας μέσω της προώθησης και προβολής της.

Ωστόσο ο οικονομικός προϋπολογισμός της εταιρείας σας μπορεί να μην αντέχει το budget που απαιτείται για να στηθούν διαφημιστικές καμπάνιες για την ιστοσελίδα σας. Στο άρθρο αυτό θα σας προτείνουμε πρακτικούς τρόπους με τους οποίους εσείς θα μπορέσετε να προωθήσετε την ιστοσελίδα σας από μόνοι σας χωρίς να ξοδέψετε ούτε ένα ευρώ.

 

Αρθρογραφία σε blogs (Guest Blogging)

Η στρατηγική της αρθρογραφίας σε blog σχετικού περιεχομένου είναι πολύ βασική και έχει μακροπρόθεσμα οφέλη για την ιστοσελίδα σας καθώς προσεγγίζετε τους ανθρώπους που ενδιαφέρονται για το θέμα σας και παράλληλα χτίζετε backlinκs προς την ιστοσελίδα σας για να μεταβούν χρήστες που αναζητούν περισσότερα για το περιεχόμενο σας.

Αρχικά θα πρέπει να κάνετε μία έρευνα ώστε να βρείτε τα blogs που θέλετε να στοχεύσετε. Blogs που επισκέπτονται υποψήφιοι πελάτες σας και που θα σας φέρουν ποιοτική κίνηση στο site σας. Εν συνεχεία μελετήστε το περιεχόμενο του blog και δείτε τις δημοσιεύσεις άλλων blogers. Κρατήστε το στυλ και τη μορφολογία γραφής του blog στα άρθρα που θα ανεβάσετε και δημιουργήστε μία καλή σχέση συνεργασίας με τον συντάκτη του blog.

Επιπλέον, παράλληλα με τα backlinks προς το site σας που θα υπάρχουν στο blog, φροντίστε να δημιουργήσετε και links στην ιστοσελίδα σας προς αντίστοιχα άρθρα σας στο blog που δημοσιεύετε, κάτι που θα εκτιμήσει ο συντάκτης του blog και θα αποφύγετε την υπερβολική αυτοπροβολή σας. Εάν γράφετε σε πολλά blogs καλό είναι νέες αναρτήσεις σας να τις συνδέετε με links με παλαιότερες δημοσιεύσεις σας όπου είναι εφικτό ώστε να δώσετε να ανεβάσετε την αξία τους αποφεύγοντας παράλληλα το υπερβολικό linking προς το site σας.

 

Blogger Outreach

Αποτελεί μία στρατηγική με ανοδικές τάσεις τα τελευταία χρόνια που αφορά την προσέγγιση bloggers και influencers, που είναι οι άνθρωποι με τεράστιο ακροατήριο και αξιοσημείωτα επιτεύγματα, που θα διαδώσουν το περιεχόμενο σας. Αυτοί οι άνθρωποι μπορούν να στείλουν εκατοντάδες πελάτες στο site σας με ένα μόνο tweet τους ή backlink σας στο site τους. Έτσι το αποτέλεσμα αξίζει καλά την προσπάθεια. Κάνετε την έρευνα σας σχετικά με τέτοια άτομα.

Ωστόσο αυτοί οι άνθρωποι δεν έχουν χρόνο να διαβάζουν μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου από τους ξένους, οπότε η μόνη σας ευκαιρία να τους προσεγγίσετε είναι με μια προσωπική εισαγωγή ή κάνοντας κάτι πραγματικά δημιουργικό, αξιόλογο και καινοτόμο ώστε να ενδιαφερθούν να συνδεθούν με την ιστοσελίδα σας. Έχετε μόνο μια ευκαιρία να κάνετε μια καλή πρώτη εντύπωση στους κορυφαίους ανθρώπους του κλάδου σας, οπότε πρέπει να βεβαιωθείτε ότι το άρθρο σας είναι ένα αριστούργημα. Ένα τέτοιο άρθρο θα πάρει πλειάδες θετικών σχολίων, θα ξεχωρίσει μαζικά και στη συνέχεια χρησιμοποιήστε το ως κοινωνική απόδειξη όταν φτάσετε σε αυτούς τους ανθρώπους εξηγώντας τους ταυτόχρονα τί το κάνει τόσο μοναδικό.

 

SEO (Search Engine Optimization)

Όπως έχουμε επισημάνει και σε προηγούμενα άρθρα μας, το SEO, δηλαδή η βελτιστοποίηση της ιστοσελίδας σας στις μηχανές αναζήτησης όπως η Google, είναι η καλύτερη στρατηγική που φέρνει συνεπή, παθητική κυκλοφορία στην ιστοσελίδα σας και σας αποφέρει κλιμακούμενα και μακροπρόθεσμα οφέλη. Ένα επιτυχημένο SEO ωστόσο για να γίνει, είναι αρκετά περίπλοκο, πολυπαραγοντικό και χρειάζεται μία έμπειρη εταιρεία στο αντικείμενο, όπως είναι η δική μας. Παρόλα αυτά υπάρχουν απλές τεχνικές SEO που μπορείτε και μόνος σας να εφαρμόσετε δωρεάν (άλλωστε έχουμε έτοιμο κι έχουμε δημοσιεύσει έναν απόλυτο πρακτικό οδηγό για το 2019).

Σαν πρώτο βήμα θα πρέπει να κάνετε μία καλή έρευνα για την επιλογή των λέξεων-κλειδιά τις οποίες θα στοχεύσετε. Οι λέξεις-κλειδιά είναι ακρογωνιαίος λίθος για ένα επιτυχημένο SEO και προτού τις επιλέξετε θα πρέπει να βεβαιωθείτε ότι είναι δημοφιλείς όροι με πολλές μηνιαίες αναζητήσεις και ότι υπάρχει αγορά για το περιεχόμενο στο οποίο παραπέμπουν ώστε να είναι χρήσιμες από επιχειρηματική άποψη.

Το επόμενο βήμα σας θα είναι η βελτιστοποίηση του περιεχομένου σας, είτε πρόκειται για να αναρτήσετε καινούριο περιεχόμενο είτε δουλεύετε σε ήδη υπάρχουσες αναρτήσεις. Ένα έγκυρο και τακτικά ενημερωμένο περιεχόμενο που απαντά σε όλες τις πιθανές ερωτήσεις του αγοραστικού σας κοινού είναι μείζονος σημασίας ώστε να προσελκύσετε περισσότερη επισκεψιμότητα οργανικής αναζήτησης.

Τελευταίο σας βήμα όσον αφορά το SEO είναι η δημιουργία πολλών ποιοτικών backlinks, δηλαδή συνδέσμων από άλλες σελίδες προς τη δικιά σας, που είναι δείκτης του πόσο σημαντικό και χρήσιμο είναι το περιεχόμενο σας στις μηχανές αναζήτησης.
Αν ενδιαφέρεστε να κάνετε περισσότερα βήματα για την ιστοσελίδα σας όσον αφορά το SEO, μελετήστε τον αναλυτικό οδηγό μας για το SEO το 2019 που είναι εξαιρετικά χρήσιμος.

 

Δημιουργία προφίλ στο Google My Business

To Google My Business προσφέρει τη δυνατότητα δωρεάν διαφήμισης της εταιρείας σας καθώς καταχωρείται δωρεάν στον επαγγελματικό κατάλογο μαζί με όλες τις απαραίτητες πληροφορίες (επωνυμία, διεύθυνση, τηλέφωνα, ιστοσελίδα, ωράριο λειτουργίας, κτλ). Έτσι όταν οι χρήστες αναζητούν προϊόντα ή υπηρεσίες που προσφέρει η εταιρεία σας, η ιστοσελίδα σας εμφανίζεται στα αποτελέσματα αναζήτησης με όλες τις προαναφερθείσες πληροφορίες.

Μάλιστα είναι το καλύτερο εργαλείο αν η επιχείρησή σας είναι τοπική (όπως για παράδειγμα ένα κομμωτήριο) καθώς η επιχείρησή σας εμφανίζεται και στους χάρτες της Google, τους γνωστούς μας Google Maps. Εκεί θα μπορέσετε να συλλέξετε κριτικές και να συνδεθείτε με πελάτες σας και μέσω των φωτογραφιών που εσείς ή αυτοί ανεβάζουν.

 

Facebook

H δωρεάν δημιουργία μίας σελίδας της εταιρείας σας στο Facebook είναι ένας πολλά υποσχόμενος δωρεάν τρόπος διαφήμισης της εταιρείας σας, καθώς το Facebook είναι το μεγαλύτερο μέσο κοινωνικής δικτύωσης με δισεκατομμύρια χρήστες παγκοσμίως. Δημιουργήστε λοιπόν τη δική σας σελίδα, συμπληρώστε την με όλες τις πληροφορίες της εταιρείας σας ώστε να καθορίσετε την παρουσία της επωνυμίας σας στο δίκτυο, επιτρέποντάς σας αμέσως να συνδεθείτε με τα εκατομμύρια των χρηστών της.

Στη συνέχεια δημιουργήστε ένα συνεπές πρόγραμμα περιεχομένου για να δείξετε ότι είστε ενεργοί και τοποθετήστε σχετικά links προς την ιστοσελίδα σας σε αντίστοιχες αναρτήσεις σας. Έτσι, όσο περισσότερο από το ιδανικό κοινό σας ανακαλύπτει το περιεχόμενο και τη σελίδα σας, τόσο μεγαλύτερη θα είναι και η επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σας.

Επόμενη στρατηγική είναι να προωθήσετε την ιστοσελίδα σας σε ομάδες του Facebook, δηλαδή κοινότητες ανθρώπων που έχουν κοινό ενδιαφέρον. Το θέμα είναι να βρείτε και στοχεύσετε το ιδανικό σας κοινό που ενδιαφέρεται για τα προϊόντα/υπηρεσίες που παρέχετε.

Μετά την ένταξή σας σε μία ομάδα, διαβάστε τους κανόνες και αφιερώστε λίγο χρόνο στην έρευνα της ομάδας. Κοιτάξτε πώς αλληλεπιδρούν τα υπάρχοντα μέλη. σχολιάστε τις αναρτήσεις των άλλων και προσπαθήστε να βοηθήσετε και να απαντήσετε σε ερωτήματα που ενδιαφέρουν τα μέλη της ομάδας. Έτσι θα αποκτήσετε καλή φήμη στην κοινότητα και θα μπορέσετε έπειτα να προβάλλεται και την ιστοσελίδα σας.

 

Twitter

To Twitter μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε για να δημιουργήσετε οδηγούς, να προωθήσετε τον ιστότοπό σας και να αυξήσετε την αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας σας και την υποστήριξη των πελατών σας. Είναι ιδιαίτερα καλό για να προσεγγίσετε νέα ακροατήρια και να παρακολουθείτε τι λένε οι άνθρωποι για εσάς. Το μεγάλο πλεονέκτημα σχετικά με το Twitter είναι το πόσο προσβάσιμο είναι και πόσο γρήγορα μοιράζονται οι αναρτήσεις μεταξύ των χρηστών μέσω των hashtags.

Δημοσιεύστε περιεχόμενο εξαιρετικά ενδιαφέρον και ελκυστικό ώστε το μοιράζονται όσο το δυνατό περισσότεροι χρήστες που ακολούθως θα επισκέπτονται το προφίλ και τον ιστότοπο σας. Βεβαιωθείτε ότι τα tweets που ανεβάζετε αξίζουν ώστε να έχετε όσο γίνεται περισσότερα retweets.

Τέλος, εφόσον θέλετε να προσφέρετε κάποιο δώρο ή έκπτωση ένα καλό τέχνασμα είναι να ορίσετε ως προϋπόθεση οι χρήστες να κλικάρουν την ιστοσελίδα σας ή να επαναδημοσιεύσουν το tweet σας εφόσον θέλουν να συμμετέχουν.

 

Quora

To Quora αποτελεί ένα φόρουμ ερωτήσεων-απαντήσεων που δημιουργείται από χρήστες. Ως χρήστης λοιπόν μπορείτε να απαντήσετε σε ερωτήσεις χρηστών μέσα από την εξειδικευμένη θέση σας και στην πορεία να κερδίσετε την εμπιστοσύνη των χρηστών και να αυξήσετε την επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας σας. Επιλέξτε το πεδίο των ερωτήσεων στις οποίες θα απαντάτε δίνοντας ιδιαίτερη βάση στο ποια είναι τα πιο δημοφιλή ερωτήματα.

Στη συνέχεια εξετάστε τις απαντήσεις που έχουν αναρτηθεί σε αυτά τα ερωτήματα και εφόσον έχουν πολλές προβολές, ακολουθείστε τα δημοσιεύοντας τις δικές σας απαντήσεις. Προσέξτε οι απαντήσεις που έχουν πολλές προβολές να είναι πρόσφατες, καθώς εάν σε κάποιο θέμα μία παλιά απάντηση, π.χ. του 2015, έχει εκατομμύρια προβολές αλλά μία απάντηση πριν ένα μήνα έχει μόνο 20, αυτό σημαίνει ότι το θέμα είναι πλέον νεκρό και δεν χρειάζεται να ασχοληθείτε.

Είναι πολύ σημαντικό να φροντίσετε οι απαντήσεις σας να είναι εύστοχες, χρηστικές, επίκαιρες και κατατοπιστικές για τους χρήστες ώστε να σας ακολουθήσουν ενώ η προσθήκη εικόνων στις απαντήσεις πολλές φορές ενισχύει την αξία τους. Παράλληλα σε όποιες απαντήσεις είναι εφικτό προσθέστε links προς περιεχόμενο του site σας που αναλύει το θέμα σε βάθος. Αυτή η στρατηγική μπορεί να διαρκέσει πολύ χρόνο και απαιτεί αφοσίωση αλλά εν τέλει μπορεί να σας αποδώσει πραγματικά.

 

Ελεύθερη πρόσβαση σε κάποια πηγή

Αυτή η στρατηγική αφορά στη δημιουργία πολύτιμου, χρήσιμου υλικού-ιδανικά στο επίκεντρο της μάρκας ή του προϊόντος σας - προσφέροντας στη συνέχεια δωρεάν πρόσβαση σε αυτό. Είτε πρόκειται για εκτυπώσιμο οδηγό PDF είτε για εκπαιδευτικό σεμινάριο στο YouTube είτε για την παροχή κάποιας υπηρεσίας χρήσιμης για το κοινό σας, το δωρεάν προϊόν είναι πάντα πηγή έλξης για όλους τους χρήστες. Ως παράδειγμα αναφέρουμε την υπηρεσία της "Δωρεάν ανάλυσης ιστοσελίδας" που κερδίζετε στην dicha.gr εφόσον εγγραφείτε στο newsletter μας, που είναι εξαιρετικά χρήσιμη για κάθε ιδιοκτήτη ιστοσελίδας αν λάβουμε υπόψη το τεράστιο ενδιαφέρον που έχει εκδηλωθεί γι'αυτήν.

Δωρεάν Ανάλυση Ιστοσελίδας

Όπως πάντα, σημειώστε ότι η ποιότητα είναι το κλειδί!

Το περιεχόμενό του δωρεάν υλικού που θα προσφέρετε πρέπει να είναι σχετικό με την εξειδικευμένη σας θέση, ειδάλλως είναι απίθανο να δείτε ποιοτική επισκεψιμότητα. Μια ενδιαφέρουσα μέθοδος για την προμήθεια ιδεών είναι η “κατασκοπεία” των ανταγωνιστών σας.

 

Ενεργή συμμετοχή σε συζητήσεις

Πολλές φορές ο καλύτερος τρόπος για να οικοδομήσετε μια σχέση με τους ανθρώπους και να τους ενδιαφέρει ο ιστότοπός σας είναι να συζητήσετε μαζί τους. Μείνετε στο προσκήνιο των όσων λέγονται στον κλάδο σας για το εμπορικό σήμα σας και στη συνέχεια συμμετέχετε με στρατηγικό τρόπο στη συζήτηση όπου είναι δυνατό.

Ωστόσο, είναι δύσκολο να συμμετάσχετε σε μια συζήτηση που δεν γνωρίζετε ότι συμβαίνει. Η λύση σε αυτό υπάρχει με τη μορφή εργαλείων όπως το Google Alerts και το Talkwalker. Αυτά τα εργαλεία σας στέλνουν ειδοποιήσεις μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου κάθε φορά που οι λέξεις-κλειδιά σας αναφέρονται στο διαδίκτυο, καθιστώντας εύκολο τον εντοπισμό όσων λέγονται σχετικά με αυτές σε οποιοδήποτε σημείο του διαδικτύου.

Βασική συμβουλή μας είναι να συμμετέχετε σε μία συζήτηση όπου μπορείτε να προσθέσετε αξία, όταν έχετε κάτι πολύτιμο να πείτε, είτε πρόκειται για γνώσεις και συμβουλές, είτε τουλάχιστον για σύνδεση με άλλη πηγή που θα βοηθήσει.

Επιπλέον, προσθέστε τα backlinks σας με φειδώ όταν σχολιάζετε - μόνο σε σημεία όπου το περιεχόμενό σας είναι ιδιαίτερα σχετικό. Το επίκεντρο εδώ είναι η οικοδόμηση σχέσεων και η ανταλλαγή γνώσεων, χωρίς να αφήνετε το backlink σας σε κάθε τμήμα σχολίων που μπορείτε να βρείτε.


Συνοψίζοντας, βλέπετε ότι υπάρχουν αρκετοί δωρεάν τρόποι για να προωθήσετε τον ιστότοπό σας. Ποια στρατηγική αποδεικνύεται τελικά ότι είναι πιο αποτελεσματική για εσάς εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από το μοναδικό ανταγωνιστικό τοπίο και τους πόρους που έχετε στη διάθεσή σας: χρονοδιάγραμμα, σύνολα δεξιοτήτων, μέγεθος ομάδας κ.λπ.

Θα σταθούμε ότι το SEO είναι η καλύτερη μακροπρόθεσμη μέθοδος αύξησης της επισκεψιμότητας στον ιστότοπο σας. Μπορεί να γίνει με χαμηλό (ή όχι) προϋπολογισμό και να φέρει παθητικά, κλιμακούμενα αποτελέσματα, ενώ οι περισσότερες άλλες μέθοδοι είναι για μία φορά και απαιτούν συνεπή προσπάθεια.

Δ. Χατζημιχαηλίδης
Μέσα από τα άρθρα μου προσπαθώ να διερευνήσω και να σας προτείνω πραγματικές λύσεις για όλα τα ζητήματα που είναι πιθανό να σας απασχολήσουν σχετικά με την ιστοσελίδα σας ή το eshop σας...
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία. Μπορείτε να διαβάσετε αναλυτικά στην Πολιτική Απορρήτου. ΟΚ, το κατάλαβα