Εικαστικό με χαρούμενη γυναίκα σε γραφείο. Συμβολισμός για σημαντικές Linkedin συμβουλές.

Linkedin Συμβουλές: 10 expert tips για ισχυρή παρουσία

Σήμερα αποφάσισα να μοιραστώ κάποιες συμβουλές για το Linkedin, που θα ενισχύσουν σημαντικά την παρουσία σου στην πλατφόρμα. Είτε έχεις επιχείρηση είτε προσωπικό προφίλ.

Ο λόγος;

Η συγκεκριμένη πλατφόρμα μετράει περισσότερους από 740 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες και 60 εκατομμύρια εταιρείες κατά το τελευταίο τετράμηνο του 2020.

Παρόλα αυτά, έχει θέσει ως στόχο τον αριθμό του ενός δισεκατομμύριου χρηστών μέχρι το τέλος του 2021. Ναι, καλά διάβασες, 1 δισεκατομμύριο χρήστες…

Αυτό δημιουργεί εξαιρετικά πολλές ευκαιρίες, είτε είσαι επαγγελματίας είτε εταιρεία.

Για παράδειγμα, να βρεις νέους πελάτες, να μεγαλώσεις το δίκτυό σου και άλλα πολλά. Υπάρχουν λοιπόν κάποιες ενέργειες που μπορούν να ενισχύσουν την παρουσία σου, ώστε να πετύχεις ευκολότερα τους στόχους σου.

Linkedin – Οδηγίες χρήσης για καλύτερα αποτελέσματα

1. Συμπλήρωσε και ολοκλήρωσε το προφίλ στο Linkedin σου

Εικαστικό με άντρα μπροστά σε laptop να φτιάχνει το Linkedin προφίλ του.

Ξεκινώντας λοιπόν τις Linkedin συμβουλές για σήμερα:

Αρχίζουμε με την φωτογραφία προφίλ, η οποία αποτελεί και τη βιτρίνα για κάθε επαγγελματικό προφίλ στο Linkedin.

Δεν πρέπει λοιπόν σε καμία περίπτωση να είναι σαν εκείνες που χρησιμοποιούμε στο Facebook ή το Instagram.

Πρέπει κατά προτίμηση, να τραβηχτεί από επαγγελματία φωτογράφο και να καλύπτει το 60 με 70 τοις εκατό της συνολικής επιφάνειας.

Ιδανικά, θα εστιάζει στο πρόσωπο και θα ξεκινάει απ’ το στήθος. Επίσης, η φωτογραφία cover πρέπει να απεικονίζει κάτι απλό χρωματικά και στυλιστικά.

Θα είναι επίσης καλό να συμπληρώσεις το about section. Εκεί, περιγράφεις συνοπτικά τον εαυτό σου και γράφεις λίγα λόγια για τα δυνατά σου σημεία.

Έχεις όριο τις 2000 λέξεις. Κάτι που σου επιτρέπει να παρουσιάσεις με μεγάλη άνεση τον εαυτό σου. 

Στο τμήμα της εργασιακής εμπειρίας, μπορείς να καταγράψεις αναλυτικά την επαγγελματική σου σταδιοδρομία (θέση εργασίας – ημερομηνίες – καθήκοντα – μορφή εργασίας – εταιρεία). 

Το ίδιο χρειάζεται να κάνεις και στο τμήμα εκπαίδευση. Εκεί δηλαδή, θα ήταν καλό να βάλεις όλες τις ζητούμενες πληροφορίες (πανεπιστήμιο – πρόγραμμα – έτη φοίτησης – τίτλος διπλωματικής εργασίας κλπ).

Μην ξεχνάς άλλωστε, ότι το Linkedin είναι ένα επαγγελματικό βιογραφικό.

Τέλος, το Linkedin σου δίνει τη δυνατότητα να ενσωματώσεις στο profile σου πιστοποιήσεις, επαίνους, εργασίες, άρθρα, επιτεύγματα, δημοσιεύσεις και επαγγελματικές άδειες.
Όλα αυτά κάνουν το profile σου να φαίνεται πιο ολοκληρωμένο και επαγγελματικό.

2. Συνδέσου και επικοινώνησε με επαγγελματίες εντός και εκτός του χώρου σου

Κατά πολλούς επαγγελματίες και marketers, το Linkedin αποτελεί την νούμερο 1 πλατφόρμα για b2b marketing και sales.

Και εκτός από αυτό, την καλύτερη επιλογή για professional networking.

Μπορείς να συνδεθείς με πολλούς επαγγελματίες εντός και εκτός του κλάδου σου και να συνεργαστείς μαζί τους υπό πολλές διαφορετικές προοπτικές. 

Ένα επαγγελματικό προφίλ στο Linkedin, καλό είναι, να μεγαλώνει και να αξιοποιεί το δίκτυό του.

Αυτό, σου επιτρέπει να κάνεις την έρευνα σου και να συνδεθείς με επαγγελματίες και εταιρείες που πραγματικά σε ενδιαφέρουν.

3. Δημιούργησε σελίδα για την εταιρεία σου

Όπως όλες οι μεγάλες social media πλατφόρμες (Facebook, Instagram, Twitter, YouTube) σου παρέχουν τη δυνατότητα να δημιουργήσεις σελίδα για την εταιρεία σου, έτσι και το Linkedin.

Σου δίνει δηλαδή την προοπτική ενός εταιρικού προφίλ στο Linkedin. Ή αλλιώς, του company page σου.

Είναι αναγκαίο για μια επιχείρηση να μπορεί να εντοπιστεί και να είναι εμφανής μέσα από πολλές διαφορετικές πηγές προώθησης στο ίντερνετ. Όπως π.χ. τα social media.

Έτσι, όπως μια εταιρεία μπορεί να γίνει εμφανής μέσα από το Facebook, και το Instagram, μπορεί να επικοινωνεί και μέσα από την εταιρική σελίδα της στο Linkedin.

Πιο συγκεκριμένα:

Έχει τη δυνατότητα να έρθει σε επικοινωνία με πελάτες ή δυνητικούς πελάτες και να δημιουργήσει engagement μέσα από ενημερωτικό υλικό.

Αυτό το υλικό μπορεί να είναι:

  • Άρθρα
  • Βίντεο
  • Linkedin newsletter
  • Linkedin events
  • Polls

4. Δημιούργησε Linkedin groups με ενδιαφέροντα αντικείμενα

Μια απ’ τις υποτιμημένες συμβουλές στο Linkedin, είναι να δημιουργήσει κάποιος ένα group.

Τα Linkedin groups είναι ομάδες που απαρτίζονται και ενώνουν άτομα που έχουν συναφή επαγγελματικά ενδιαφέροντα και δραστηριοποιούνται μέσα σε κοινά πλαίσια. 

Οι λόγοι για να δημιουργήσεις ένα group στο Linkedin είναι πολλοί:

  • Να ανταλλάξεις ενδιαφέρουσες απόψεις και ιδέες με επαγγελματίες
  • Να αλληλεπιδράσεις με πελάτες
  • Να βρεις λύσεις σε επαγγελματικά προβλήματα και αδιέξοδα
  • Να μοιραστείς με άλλους την τεχνογνωσία και την εμπειρία σου

Είναι αρκετά απλό και εύκολο να φτιάξεις και εσύ ένα group για ένα θέμα που γνωρίζεις καλά.

Μετά, απλά πρέπει να στείλεις πρόσκληση στις επαφές σου και αυτοί με τη σειρά τους στις δικές τους. Έτσι, θα χτίσεις μια κοινότητα που θα σου προσφέρει πολλαπλά οφέλη.

5. Φτιάξε ελκυστικό και καλοδουλεμένο περιεχόμενο

Content, content, content!! Το Α και το Ω μιας ολοκληρωμένης και επιτυχημένης ψηφιακής παρουσίας.

Αυτό μπορεί να είναι άρθρα, βίντεο, φωτογραφίες, ψηφοφορίες, webinars, infographics, e-books, blog posts ή κάτι άλλο.

Βρες τα ατού σου, ενεργοποίησε τη δημιουργική σου πλευρά και φαντασία και ξεκίνα να δημοσιεύσεις περιεχόμενο!

Μια απ’ τις σημαντικότερες Linkedin συμβουλές για σήμερα είναι:

Προσπάθησε να διατηρήσεις ποικιλία στις μορφές περιεχομένου που χρησιμοποιείς και οπλίσου με υπομονή.

Τα επιθυμητά αποτελέσματα δεν θα έρθουν από τη μία μέρα στην άλλη.

Οι προσπάθειές σου ωστόσο, μακροχρόνια θα αποδώσουν καρπούς.

6. Χρησιμοποίησε το premium πρόγραμμα του Linkedin (Sales Navigator)

To Sales Navigator είναι διαθέσιμο για μεμονωμένη χρήση ή χρήση από ομάδες. Και είναι η καλύτερη επιλογή που προσφέρει η πλατφόρμα για πωλήσεις και lead generation.

Τι κάνει όμως ακριβώς;

Παρέχει μία μεγάλη γκάμα από δυνατότητες αναζήτησης, βελτιώνει την ορατότητα του προφίλ σου και σε βοηθά να βρεις τα σωστά άτομα, στο σωστό μέρος, τη σωστή στιγμή.

Αν και το παραπάνω πακέτο δεν διατίθεται δωρεάν, αξίζει να το δοκιμάσεις οπωσδήποτε. Καθώς έχει τη δυνατότητα να λειτουργήσει και σαν mini CRM.
Τέλος, μπορείς να κάνεις τον πρώτο μήνα δωρεάν με το free trial που σου προσφέρει.

7. Εξερεύνησε τις ευκαιρίες εκπαίδευσης που σου παρέχει η πλατφόρμα (Linkedin learning)

Εικαστικό με άντρα σε laptop που μιλάει με άλλους 4 ανθρώπους online.

Το Linkedin learning είναι μια δυναμικά αναπτυσσόμενη βιβλιοθήκη με βίντεο πληροφοριακού και ενημερωτικού χαρακτήρα.

Η έβδομη Linkedin συμβουλή μου λοιπόν είναι:

Να εξερευνήσεις τις ευκαιρίες στο learning.

Καθώς, σου παρέχει hard και soft skills πάνω σε business, τεχνολογία και creative περιεχόμενο.

Το Linkedin μέσα από αυτή τη δυνατότητα, σου προσφέρει περισσότερα από 5,000 courses με πάνω από 80,000 video.

Σου παρέχει επίσης εκπαίδευση ανεύρεσης εργασίας και καθοδήγησης για την επαγγελματικής πορείας και σταδιοδρομίας σου.

Δηλαδή, δίνει στους χρήστες αρκετό υλικό για το πώς να επιτύχουν σε μία συνέντευξη, πώς να δημιουργήσουν ένα επιτυχημένο βιογραφικό κλπ.

8. Διαφημίσου στο κοινό που σε ενδιαφέρει και κάνε πωλήσεις μέσω των Linkedin ads

Η διαφήμιση στο Linkedin είναι μια εξαιρετική ευκαιρία για τις εταιρείες που θέλουν να αυξήσουν το πελατολόγιο τους. Ειδικά για αυτές που εντάσσονται στο φάσμα B2B. 

Αυτό συμβαίνει καθώς:

Το Linkedin είναι ένας ιστότοπος που απευθύνεται κατά κύριο λόγο σε επαγγελματίες που περνάνε αρκετό χρόνο στην πλατφόρμα.

Δεύτερον, έρευνες έχουν δείξει ότι:

Όταν πρόκειται για B2B συναλλαγές, οι πελάτες τείνουν να αντιμετωπίζουν μια διαφήμιση στο Linkedin σαν πιο σοβαρή και έμπιστη συγκριτικά με άλλα social media.

Μοναδικό μειονέκτημα μπορούμε να πούμε ότι είναι το κόστος.

Το οποίο μπορεί να χαρακτηριστεί ως υψηλό συγκριτικά με τα υπόλοιπα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Κυμαίνεται ωστόσο σε λογικά πλαίσια, αν αναλογιστεί κανείς το premium κοινό που απευθύνεται και προσεγγίζει.

Μπορείς πολύ εύκολα να κάνεις setup τον Linkedin ad manager και να εξερευνήσεις τις δυνατότητες που σου προσφέρει η εφαρμογή. Η οποία, ενώ παρέχει αρκετές επιλογές, διατηρεί μινιμαλιστικό σχέδιο και απλή – user friendly πλοήγηση και χρήση.

9. Διοργάνωσε επιτυχημένα Linkedin events

Το Linkedin έχει προσθέσει από το 2019 τη δυνατότητα διοργάνωσης και συμμετοχής σε event. Ο τύπος του event ποικίλει και μπορεί να είναι σε μορφή σεμιναρίου, workshop, meetup και όποια άλλη μορφή σε ενδιαφέρει.

Με τα Linkedin events, μπορείς να βρεις και να συμμετέχεις σε online κοινότητες.

Μπορείς επίσης να μεγαλώσεις την επιχειρηματική σου δραστηριότητα και το επαγγελματικό σου δίκτυο. Ενδυναμώνοντας έτσι και άλλο τις σχέσεις σου με τους υπάρχοντες, αλλά και δυνητικούς σου πελάτες.

Επιπροσθέτως, είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να μάθεις καινούρια skills και να έρθεις σε επαφή με τα current trends της αγοράς και των ενδιαφερόντων σου.

10. Χρησιμοποίησε τον δείκτη SSI (Social Selling Index)

Κλείνοντας για σήμερα, θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σου ένα λίγο περισσότερο τεχνικό και εξειδικευμένο tip.

Είναι ιδιαίτερα σημαντικό να μπορείς να γνωρίζεις το πόσο έγκυρο και έμπιστο θεωρεί το προφίλ σου η πλατφόρμα.

Το Linkedin έχει δημιουργήσει έναν δείκτη που σκανάρει το προφίλ σου και μετράει συγκεκριμένα metrics για να συνθέσει από αυτά ενα σκορ από το 1 εώς το 100.

Ο δείκτης αυτός ονομάζεται SSI (Social Selling Index) και συνυπολογίζει 4 παράγοντες. 

Ο πρώτος είναι το λεγόμενο “Thought Leadership” και σχετίζεται με την αξία που πηγάζει από το προφίλ σου και το περιεχομένου που ανεβάζεις.

Ο δεύτερος μετράει το κατά πόσο οι επαφές σου είναι ενεργοί χρήστες του Linkedin και αλληλεπιδρά με τον τρίτο που μετράει τις σχέσεις που δημιουργείς με τις επαφές αυτές (συνομιλίες, endorsements, referrals).

Ο τελευταίος παράγοντας, μετράει την εμπιστοσύνη που αποπνέει το προφίλ σου σε decision makers και στελέχη κλειδιά στις εταιρείες που έρχεσαι σε επαφή. 

Τέλος, ο δείκτης SSI δεν είναι στατικός.

Είναι δυναμικά μεταβαλλόμενος και μπορεί να αυξηθεί ή να μειωθεί αρκετά γρήγορα και σε μεγάλο βαθμό.

Ένα καλό σκορ σε αυτόν το δείκτη είναι από 60 και πάνω.

Ενώ τα προφίλ με σκορ 70 και πάνω, χρήζουν ιδιαίτερης προσοχής και εκτίμησης από την πλατφόρμα. 

Ως αποτέλεσμα, οι αλγόριθμοι “πετάνε” τα προφίλ και τις εταιρικές σελίδες με τέτοιο σκορ σε μεγαλύτερο και ποιοτικότερο αριθμό χρηστών και εταιρειών.

Linkedin Συμβουλές – Ανακεφαλαίωση

Ο στόχος αυτού του άρθρου είναι:

Να περιγράψω επιγραμματικά κάποιες ενέργειες για αρχάριους και μη, ώστε να μπεις στο 3% των χρηστών που είναι “thought leaders”.

Πριν όμως σε αποχαιρετήσω θέλω να αναφέρω ότι:

Υπάρχει μία βασική αιτία που όσα μοιράστηκα μαζί σου δεν εφαρμόζονται από όλους και δεν φέρνουν πάντα τα επιθυμητά αποτελέσματα.

Κατά την προσωπική μου εκτίμηση, ο λόγος είναι ότι ελάχιστοι έχουν την υπομονή και την επιμονή να τα εφαρμόσουν.

Kαι το σημαντικότερο, να συνεχίζουν να τα εφαρμόζουν με συνέπεια σε βάθος χρόνου.

Πώς μπορώ να χρησιμοποιήσω όλα τα παραπάνω για μια δυνατή παρουσία στο Linkedin;

Ελπίζω να απάντησα στην ερώτηση <<Πώς να χρησιμοποιώ το Linkedin αποτελεσματικότερα;>>.

Τώρα πήρες και εσύ μια γεύση για κάποιες από τις ενέργειες που μπορείς να κάνεις για την επιτυχή προώθησή σου στην πλατφόρμα.

Το τμήμα marketing της digital challenge_ μπορεί να σε βοηθήσει, αναλαμβάνοντας τη διεκπεραίωση όλων των παραπάνω ενεργειών.

Και προτείνοντας ταυτόχρονα επιπρόσθετες δράσεις σύμφωνα με τις απαιτήσεις και τις ανάγκες της εταιρείας σου.

Επικοινώνησε μαζί μας, ώστε να δημιουργήσουμε και να εφαρμόσουμε για σένα, την καλύτερη στρατηγική προώθησης.

Τέλος, ακολούθησε και εσύ τη σελίδα μας στο Linkedin για να βελτιώσεις και άλλο την ψηφιακή σου παρουσία και να διαβάσεις και άλλες Linkedin συμβουλές.

Κοινοποιήστε το:

Αφήστε ένα Σχόλιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Scroll to Top