Branding

Πίσω από ένα λογότυπο ή ένα γραφιστικό κρύβεται η φιλοσοφία μίας εταιρείας. Γι’ αυτό δίνουμε ιδιαίτερη έμφαση στη δημιουργία μιας εταιρικής ταυτότητας που θα αντιπροσωπεύει την εταιρεία σας με έναν όμορφο και ξεχωριστό τρόπο.

Branding

Tο Branding αναφέρεται κυρίως στην συναισθηματική εμπειρία του πελάτη και το τί βιώνει μέσα από μία υπηρεσία/προϊόν που του παρέχεται.

Το Branding αποτυπώνει όλα όσα θα νιώσει κανείς, όταν ακούσει το όνομα μιας εταιρείας, τους συνειρμούς που θα κάνει και τις εικόνες που θα του έρθουν στο μυαλό. Οι αξίες ενός οργανισμού, αλλά και ο σκοπός που καθρεφτίζεται μέσω του Branding, δημιουργούν ένα σύνολο προσδοκιών και μία υπόσχεση. Με την ικανοποίηση των προσδοκιών αυτών χτίζονται δυνατοί δεσμοί εμπιστοσύνης μεταξύ του πελάτη και της επιχείρησης. Το Branding είναι συνεπώς ο πυλώνας και η αφετηρία όλων των υπόλοιπων ενεργειών και συμβάλει στην ενδυνάμωση μίας επιχείρησης και στην αναγνωρισιμότητά της.

Brand Identity

Εάν λοιπόν το Branding είναι η ιστορία πίσω από μία επιχείρηση, το Brand Identity, ή αλλιώς και Εταιρική Ταυτότητα, είναι ο πρωταγωνιστής της ιστορίας. Σχετίζεται, δηλαδή, με τα οπτικά ερεθίσματα, όπως π.χ. χρώματα, γραμματοσειρές, μοτίβα, φωτογραφίες. Η δημιουργία Εταιρικής Ταυτότητας είναι η οπτική απεικόνιση μίας άυλης ιδέας.

Η Εταιρική Ταυτότητα μπορεί να αποτελείται από μία σύνθεση πραγμάτων, ανάλογα με τις ανάγκες της κάθε επιχείρησης. Τα κυριότερα, ωστόσο, είναι το σήμα ή λογότυπο της εταιρείας, τα χρώματα, οι γραμματοσειρές που την χαρακτηρίζουν, καθώς και οι εφαρμογές αυτών.

Υπηρεσίες Branding &
Brand Identity

Branding
Manual

To Branding μαζί με το Brand Identity, αποτυπώνονται σε έναν πλήρη οδηγό με αναλυτικές οδηγίες χρήσης των εταιρικών στοιχείων, ο οποίος και παραδίδεται στον πελάτη μετά το πέρας όλων των απαραίτητων εργασιών. Ενδεικτικά, ένα Branding Manual (οδηγός χρήσης) μπορεί να περιέχει τις εξής προσαρμοσμένες ενότητες:

Σύνοψη εταιρείας, βασικές αρχές, αποστολή και όραμα της εταιρείας

Χρήση λογοτύπου

Γραμματοσειρές

Εφαρμογές του Brand Identity (π.χ. εταιρικές κάρτες, αφίσες κλπ)

Περιγραφή καταναλωτή
(buyer persona)

Χρωματικές παλέτες

Τύπος γραφής

Οι άνθρωποι πλέον δεν θέλουν περισσότερες πληροφορίες ή προϊόντα ή υπηρεσίες. Θέλουν εμπιστοσύνη. Θέλουν να μπορούν να πιστέψουν σε σας, στους στόχους σας, στο όραμά σας, στην ιστορία σας. Οι τακτικές είναι αυτές που προωθούν τις ιδέες. Όμως η ξεκάθαρη στρατηγική είναι που πραγματικά πουλάει. Έτσι λοιπόν η πρώτη ερώτηση που πρέπει να κάνει κάποιος είναι: «Γιατί οι άνθρωποι θα ενδιαφερθούν για την ιδέα μου;» και όχι «Πώς θα κάνω τους ανθρώπους να αγοράσουν την ιδέα μου».

Το Branding αναφέρεται στη στρατηγική μιας εταιρείας ενώ το Marketing στις τακτικές που θα ακολουθηθούν για να εφαρμοστεί αυτή η στρατηγική. Έτσι λοιπόν το Branding προηγείται του Marketing. Και είναι μία διαδικασία δυναμική και μη-γραμμική. Είναι η ομπρέλα! Το Marketing είναι αυτό που κάνει τους ανθρώπους να αγοράσουν ένα προϊόν/υπηρεσία. Το Branding είναι αυτό που κάνει τους ανθρώπους να συνδέονται με ένα προϊόν ή υπηρεσία, να το θυμούνται και να εμπιστεύονται μία εταιρεία.

Scroll to Top