Συμβουλές για το πώς να επιλέξεις διαφημιστική εταιρεία ή digital marketing agency για την προώθηση της επιχείρησής σου.

Διαφημιστική εταιρεία: Πώς να επιλέξω την ιδανική!

Για να βρίσκεσαι εδώ σημαίνει ότι έχεις πάρει την απόφαση ή το σκέφτεσαι να αναθέσεις σε κάποια διαφημιστική εταιρεία / digital agency την προώθηση της επιχείρησής σου. Όμως σε απασχολεί το εξής ερώτημα…

Πώς να επιλέξω διαφημιστική εταιρεία;

Κατ΄αρχάς, να πούμε ότι είναι απόλυτα λογικό να σε “ταλαιπωρεί” η συγκεκριμένη επιλογή, καθώς πρόκειται για τους ανθρώπους στα χέρια των οποίων θα εμπιστευτείς ένα από τα σημαντικότερα κομμάτια ανάπτυξης της επιχείρησής σου.

Και η απόφαση γίνεται ακόμα πιο δύσκολη αν σκεφτεί κανείς τις αμέτρητες επιλογές που έχει κάποιος στην Ελλάδα.

Ας πάρουμε για παράδειγμα τις πολλές διαφημιστικές εταιρείες της Θεσσαλονίκης, στην περίπτωση που κάποιος από τη συγκεκριμένη πόλη αναζητά μια εταιρεία σε τοπικό επίπεδο, για να εμπιστευτεί την προώθηση της επιχείρησής του.

Όταν οι επιλογές είναι πολλές, προκύπτει σε μεγαλύτερο βαθμό η ανάγκη για καλή έρευνα.

Πώς θα επιλέξεις, λοιπόν, την ιδανική διαφημιστική για σένα;

Ως ένα digital agency στη Θεσσαλονίκη αντιλαμβανόμαστε ότι το συγκεκριμένο αποτελεί ένα από τα πιο συχνά διλήμματα που αντιμετωπίζουν οι επιχειρηματίες σήμερα. Νέοι και παλιοί.

Οπότε, στο συγκεκριμένο άρθρο θα επιχειρήσουμε να σου δώσουμε ορισμένες συμβουλές, που προκύπτουν από την εμπειρία μας στον κλάδο της διαφήμισης και από τη σχέση που έχουμε αναπτύξει με τους πελάτες μας ανά τα χρόνια.

Με την ελπίδα να σε βοηθήσουμε να διαλέξεις τη διαφημιστική εταιρεία, η οποία θα βοηθήσει την επιχείρησή σου να αναπτυχθεί και να ξεχωρίσει από τον ανταγωνισμό!

Πριν προχωρήσουμε, όμως, στις συμβουλές που έχουμε για σένα, ας δούμε τι είναι και τι κάνει μια διαφημιστική εταιρεία. Ώστε να ξέρεις τι ακριβώς να περιμένεις από τους νέους σου συνεργάτες.

Τι είναι η διαφημιστική εταιρεία

Οι διαφημιστικές εταιρείες είναι επιχειρήσεις που αναλαμβάνουν την προβολή και προώθηση των προϊόντων / υπηρεσιών του πελάτη τους στο σωστό κοινό, με σκοπό την αύξηση των πωλήσεων.

Η προβολή αυτή μπορεί να λάβει μέρος σε διάφορα μέσα διαφήμισης, παραδοσιακά και σύγχρονα.

Στα πρώτα συγκαταλέγονται η τηλεόραση, το ραδιόφωνο, ο έντυπος τύπος, κ.λπ., ενώ στα δεύτερα τα νέα ψηφιακά μέσα, όπως τα Social Media, οι μηχανές αναζήτησης (π.χ. Google) και τα Emails.

Σήμερα, υπάρχουν εξειδικευμένα digital marketing agencies, τα οποία αναλαμβάνουν αποκλειστικά την προώθηση και διαφήμιση στο ίντερνετ. Αυτό περιλαμβάνει, μεταξύ των άλλων, τις εξής υπηρεσίες:

Πλέον, όταν πρόκειται για μικρότερες εταιρείες και, κυρίως, digital agencies, δεν υπάρχει ξεκάθαρη διαφοροποίηση μεταξύ διαφημιστικών ενεργειών και ενεργειών μάρκετινγκ.

Με άλλα λόγια, η διαφημιστική που θα επιλέξεις δε θα αναλάβει μόνο τη διαφήμισή σου στα διάφορα μέσα, αλλά τον ολοκληρωμένο σχεδιασμό της στρατηγικής μάρκετινγκ για την εταιρεία σου.

Θα είναι, δηλαδή, υπεύθυνη για όλο το πλάνο προώθησης, από τον καθορισμό των στόχων της διαφημιστικής εκστρατείας μέχρι την επιλογή των μέσων / εργαλείων για την προώθηση των διάφορων προωθητικών μηνυμάτων.

Μπερδεύτηκες;

Πάμε να δούμε βήμα – βήμα τι κάνει μια διαφημιστική εταιρεία!

Αναλυτικές πληροφορίες για το τι είναι και τι κάνει μία διαφημιστική εταιρεία ή ένα digital marketing agency.

Τι κάνει μια διαφημιστική εταιρεία

Όπως αναφέραμε και παραπάνω, υπάρχουν πολλές υπηρεσίες που μπορεί να προσφέρει μια διαφημιστική εταιρεία.

Όταν πρόκειται συγκεκριμένα για την προώθηση προϊόντων ή υπηρεσιών, τότε υπάρχουν ορισμένα βήματα που πρέπει να ακολουθήσει μια διαφημιστική εταιρεία ή μια εταιρεία digital marketing, ώστε αυτή να στεφθεί με επιτυχία.

Τα συγκεκριμένα βήματα περιλαμβάνουν όλα τα στάδια της συνεργασίας, από τις αρχικές επικοινωνίες με τον πελάτη έως και τον απολογισμό της εκάστοτε στρατηγικής.

Αυτά είναι:

1. Ανάπτυξη στρατηγικής marketing

Σε αυτό το στάδιο πραγματοποιούνται όλες εκείνες οι ενέργειες που θα θέσουν τα “θεμέλια” της στρατηγικής μάρκετινγκ:

  • Γίνονται οι πρώτες επικοινωνίες μεταξύ εταιρείας και πελάτη για να εντοπιστούν οι ξεχωριστές ανάγκες / προσδοκίες του τελευταίου, αλλά και για να εδραιωθεί μια σχέση εμπιστοσύνης μεταξύ των εμπλεκόμενων πλευρών.
  • Πραγματοποιείται έρευνα της παρούσας κατάστασης (π.χ. ανάλυση διαφημιζόμενης επιχείρησης και ανταγωνισμού) και συλλογή όλων των απαραίτητων στοιχείων.
  • Καθορίζεται και αναλύεται το κοινό – στόχος.
  • Καθορίζονται τα καταλληλότερα μέσα / εργαλεία προώθησης.
  • Δημιουργείται το πλάνο μάρκετινγκ.

Εδώ, βασικό ρόλο παίζουν οι Σύμβουλοι Μάρκετινγκ, οι οποίοι αναλαμβάνουν την έρευνα και τη χάραξη της στρατηγικής μάρκετινγκ, αλλά και ο Account Manager, ο οποίος είναι υπεύθυνος για την καθοδήγηση / ενημέρωση του πελάτη καθ’ όλη τη διάρκεια των εργασιών.

2. Εκτέλεση ενεργειών marketing

Αφού, λοιπόν, έχουμε καταλήξει στο τελικό πλάνο, περνάμε στην υλοποίησή του. Αυτό το βήμα περιλαμβάνει την εφαρμογή της στρατηγικής, δηλαδή όλες τις επιμέρους ενέργειες για την προβολή και την προώθηση του διαφημιζόμενου.

Όπως είναι, για παράδειγμα, η δημιουργία διαφημίσεων στο Facebook ή η δημιουργία Google Ads, η δημιουργία αρθρογραφίας στην ιστοσελίδα του πελάτη, και άλλα.

Στο συγκεκριμένο στάδιο αναλαμβάνουν… δράση οι Digital Marketers, οι Copywriters και οι Content Writers, οι Φωτογράφοι / Βιντεολήπτες, οι Γραφίστες και όλοι όσοι είναι υπεύθυνοι για την εκτέλεση των διαφόρων εργασιών μάρκετινγκ.

3. Αξιολόγηση στρατηγικής marketing

Η μέτρηση της απόδοσης μιας τρέχουσας στρατηγικής μάρκετινγκ αποτελεί ένα ιδιαίτερα κρίσιμο βήμα, αν και πολλές φορές αυτό δε γίνεται απόλυτα κατανοητό, ειδικά από τους μη επαγγελματίες του μάρκετινγκ.

Αυτό συμβαίνει καθώς τα στατιστικά που προκύπτουν από την παρακολούθηση μιας καμπάνιας μπορούν να μάς δώσουν πολύτιμες πληροφορίες. Πληροφορίες που θα μας βοηθήσουν:

  • Να εντοπίσουμε ποιες από τις πρακτικές που εφαρμόζουμε “δουλεύουν”, ώστε να συνεχίσουμε να τις χρησιμοποιούμε ή να τις ενισχύσουμε.
  • Να εντοπίσουμε ποιες από τις πρακτικές που εφαρμόζουμε δε “δουλεύουν”, ώστε να σταματήσουμε να ξοδεύουμε πόρους σε αυτές.
  • Να εντοπίσουμε πιθανές ανεκμετάλλευτες ευκαιρίες και να τις αξιοποιήσουμε.
  • Να εντοπίσουμε πιθανούς κινδύνους και να τους αποφύγουμε.

4. Επανασχεδιασμός στρατηγικής σε περίπτωση που χρειάζεται

Αν κατά την αξιολόγηση της στρατηγικής γίνει αντιληπτό ότι αυτή δεν είναι αποτελεσματική, τότε οι marketers καλούνται να κάνουν κάποιες αλλαγές ή να την σχεδιάσουν εκ νέου.

Σε αυτήν την περίπτωση μιλάμε για τη δημιουργία μιας νέας στρατηγικής, η οποία περιλαμβάνει τα κομμάτια που δούλεψαν από την παλιά στρατηγική, αλλά και νέες τεχνικές που θα βοηθήσουν στην επίτευξη των προκαθορισμένων μας στόχων.

Μάρκετερς και πελάτες κάθονται ξανά στο τραπέζι και δημιουργούν ένα νέο πλάνο μαζί!

Αν συμβεί αυτό, δεν ήρθε και το… τέλος του κόσμου, καθώς το σημαντικό είναι η διαφημιστική εταιρεία να βρει την στρατηγική που θα ωφελήσει πραγματικά τον πελάτη της και θα τον βγάλει κερδισμένο σε βάθος χρόνου.

Για να συμβεί κάτι τέτοιο θα πρέπει να χτιστεί μια μακροχρόνια σχέση εμπιστοσύνης μεταξύ της διαφημιστικής εταιρείας και του πελάτη, η οποία θα είναι αποδοτική και ωφέλιμη και για τους δύο.

Πώς θα επιλέξεις, λοιπόν, τη διαφημιστική εταιρεία που θα εμπιστευτείς και θα σε βοηθήσει να αναπτύξεις την επιχείρησή σου, χωρίς να χάσεις χρόνο και χρήμα;

Πάμε αμέσως να δούμε τι πρέπει να προσέξεις για να κάνεις μια σωστή επιλογή!

Tips για το πώς να επιλέξεις διαφημιστική εταιρεία για την προώθηση της επιχείρησής σου στη Θεσσαλονίκη και σε όλη την Ελλάδα.

Τι πρέπει να προσέξω κατά την επιλογή διαφημιστικής εταιρείας / εταιρείας digital marketing;

Υπάρχουν ορισμένα πράγματα / ενδείξεις που θα σε βοηθήσουν να επιλέξεις τον κατάλληλο συνεργάτη (καθώς για συνεργάτη πρόκειται) για την προώθηση της επιχείρησής σου:

Μάθε την κουλτούρα της εταιρείας

Η διαφημιστική εταιρεία που θα επιλέξεις αποτελεί έναν από τους πιο στενούς σου συνεργάτες. Μπορείς να τη φανταστείς ως το τμήμα μάρκετινγκ της επιχείρησής σου, σε περίπτωση που αυτό δεν υπάρχει, ή ως προέκτασή του, σε περίπτωση που υπάρχει.

Αυτό σημαίνει ότι είναι ιδιαίτερα σημαντικό η κουλτούρα της διαφημιστικής εταιρείας ή του digital agency να συνάδει με αυτή της δικής σου. Έτσι, θα εξασφαλίσεις μία καλή συνεννόηση και χημεία, που θα οδηγήσουν εν τέλει σε μια καλή και αμοιβαία αποδοτική σχέση.

Μπορείς να καταλάβεις ποια είναι η κουλτούρα μιας εταιρείας:

  • Από την εταιρική της ιστοσελίδα (σελίδα “Σχετικά με εμάς”, αρθρογραφία, κ.ά.),
  • Από τους λογαριασμούς και τις δημοσιεύσεις της στα διάφορα Social Media και
  • Μέσα από την άμεση επικοινωνία με την ομάδα της.

Γνώρισε την ομάδα / συνεργάτες

Τον ρόλο της προβολής / προώθησης της επιχείρησής σου θα την αναλάβουν συγκεκριμένα άτομα, τα οποία, όπως αναφέραμε, θα είναι υπεύθυνα για όλα τα στάδια δημιουργίας / εφαρμογής της στρατηγικής μάρκετινγκ.

Είναι πολύ σημαντικό να γνωρίσεις όλη την ομάδα για να βεβαιωθείς ότι όλοι:

  • Αντιλαμβάνονται τι ακριβώς αναμένεις από τη συνεργασία σας,
  • Μπορούν να εκπροσωπήσουν σωστά τις αξίες της επιχείρησης / οργανισμού σου στα διάφορα μέσα προώθησης,
  • Επιθυμούν πραγματικά να σε βοηθήσουν και να βρουν την πιο κατάλληλη λύση για την επιχείρησή σου.

Ενημερώσου για το Πελατολόγιο και το Portfolio της

Ένας τρόπος για να πάρεις μια ιδέα για την ποιότητα δουλειάς μιας διαφημιστικής εταιρείας είναι να ελέγξεις το πελατολόγιο που παρουσιάζει στη σελίδα της.

Μπορείς, δηλαδή, να δεις ποιες είναι οι επιχειρήσεις που την έχουν εμπιστευτεί μέχρι στιγμής.

Φυσικά, εδώ πρέπει να προσέξεις το τι έχει κάνει η εταιρεία για τους συγκεκριμένους πελάτες.

Αυτό, καθώς για να κερδίσει την εμπιστοσύνη των υποψήφιων πελατών, μια εταιρεία μπορεί να παρουσιάζει ως πελάτη της κάποιον με τον οποίο δεν είχε ουσιαστική συνεργασία.

Είναι, δηλαδή, πιθανό να του έχει φτιάξει μόνο ένα banner ή ένα poster και να τον έχει προσθέσει στη σελίδα με τα logo των υπολοίπων πελατών της.

Με βάση τα παραπάνω, θα λέγαμε ότι αυτό που μπορεί να σου δώσει μια περισσότερο αντιπροσωπευτική εικόνα της δουλειάς μιας διαφημιστικής είναι το portfolio της.

Εκεί μπορείς να ελέγξεις, όχι μόνο το ποιοι είναι οι πελάτες, αλλά και τη δουλειά που έχει κάνει για αυτούς, όπως, επίσης, την αισθητική και την ποιότητα αυτής της δουλειάς.

Φυσικά, τίποτα δε θα σου δώσει μια καλύτερη εικόνα της δουλειάς μιας διαφημιστικής από τις κριτικές όσων έχουν συνεργαστεί μαζί της!

Αναζήτησε Σχόλια και Κριτικές

Σίγουρα, αν δεν παινέψεις το σπίτι σου θα πέσει να σε πλακώσει! Με αυτό το σκεπτικό, δεν πρόκειται να βρεις κάποια εταιρεία που θα… κακολογήσει τον εαυτό της.

Γι’ αυτό, καλό θα ήταν πριν “κλείσεις” τη συνεργασία σου με κάποια διαφημιστική, να αναζητήσεις κάποιες συστατικές από προηγούμενους πελάτες ή κριτικές στα διάφορα Social Media και στη Google.

Αν και η εμπειρία που προέκυψε από τη συνεργασία με την εταιρεία μπορεί να διαφέρει από πελάτη σε πελάτη, σίγουρα θα μπορέσεις να πάρεις μια καλή γενική εικόνα!

“Τσέκαρε” την Online Παρουσία της

Η online παρουσία της εταιρείας έχει πολλά να πει για τη δουλειά της.

Αν, δηλαδή, δε μπορεί να εφαρμόσει για την ίδια αυτά που υπόσχεται στους πελάτες της, καλό είναι να αναζητήσεις περισσότερες πληροφορίες πριν προχωρήσεις σε κάποια συνεργασία μαζί της.

Πώς μπορείς να εκτιμήσεις τη διαδικτυακή εικόνα μιας διαφημιστικής εταιρείας ή ενός digital agency;

Δες αν έχει μιαωραία και λειτουργική σελίδα, αν το περιεχόμενο στο blog της είναι πλούσιο και χρήσιμο, αν τα κείμενα της ιστοσελίδας της είναι δημιουργικά, αν έχει ωραία παρουσία στους λογαριασμούς της στα διάφορα social media, κ.λπ.

Ενημερώσου για το Μοντέλο Συνεργασίας

Προτού ξεκινήσεις οποιαδήποτε συνεργασία με κάποια διαφημιστική εταιρεία, καλό είναι να κάνεις μια συζήτηση σχετικά με το είδος της συνεργασίας που θα έχεις μαζί τους, ώστε να δεις αν αυτό σε εξυπηρετεί και σου ταιριάζει.

Υπάρχουν ορισμένες εταιρείες που επιδιώκουν μια περισσότερο συνεργατική σχέση με τους πελάτες τους, κάτι που σημαίνει ότι θα χρειαστεί να επενδύσεις λίγο περισσότερο προσωπικό χρόνο.

Για παράδειγμα, μπορεί να σου ζητήσει να είσαι παρόν κατά το σετάρισμα των εταιρικών σου λογαριασμών στα διάφορα ψηφιακά μέσα, να εκπαιδευτείς πάνω σε κάποιες διαδικασίες σχετικές με τη διαχείριση της ιστοσελίδας σου, να προσφέρεις κάποια χρήσιμα δεδομένα, κ.λπ.

Αν και θα χρειαστεί προσωπική προσπάθεια εκ μέρους σου, αυτό το μοντέλο συνεργασίας μακροπρόθεσμα θα σε ωφελήσει περισσότερο. Γιατί:

  • Θα σου δώσει βάσεις που θα σε βοηθήσουν ακόμα και μετά το τέλος της συνεργασίας σας.
  • Θα βοηθήσει να “χτιστεί” η πιο σωστή στρατηγική μάρκετινγκ για την επιχείρησή σου.
  • Θα σου προσφέρει γνώσεις που θα μπορέσεις να αξιοποιήσεις για την ανάπτυξη της επιχείρησής σου και μετέπειτα.

Εξέτασε τους Τρόπους Κοστολόγησης

Ένας σημαντικός παράγοντας που πρέπει να λάβεις υπόψη πριν προχωρήσεις σε οποιαδήποτε συνεργασία είναι αυτός της κοστολόγησης.

Του τρόπου, δηλαδή, και της συχνότητας χρέωσης μιας υπηρεσίας.

Μπορεί μια εταιρεία να εφαρμόζει την πολιτική της αμοιβής ανά απόδοση, της προπληρωμής ή της μηνιαίας κοστολόγησης.

Όπως και να έχει, θα πρέπει να ενημερωθείς για τον τρόπο της κοστολόγησης και να βεβαιωθείς ότι δε θα υπάρξουν κατά τη διάρκεια της συνεργασίας δαπάνες για τις οποίες δεν θα είσαι ενήμερος εξ αρχής.

Επιπλέον, καλό θα ήταν να δώσεις προσοχή στα υπερβολικά φθηνά κοστολόγια.

Για να μπορέσει μια εταιρεία να σου προσφέρει αποτελεσματικές υπηρεσίες, θα χρειαστεί εξειδικευμένο προσωπικό και εξοπλισμό (π.χ. προγράμματα, λογισμικά, κ.λπ.), χρόνο, καθώς και άλλους πολύτιμους πόρους.

Προκειμένου να υποστηρίξει τα παραπάνω, θα πρέπει να διαμορφώσει ανάλογα τα κοστολόγιά της.

Οπότε, δε θα πέφταμε έξω αν λέγαμε ότι, όπως στις περισσότερες περιπτώσεις, έτσι και στο marketing, ό,τι πληρώνεις παίρνεις!

Τέλος, καλό είναι να προσπαθήσεις να καταλάβεις αν η εταιρεία είναι σε θέση να βρει την ιδανική ισορροπία μεταξύ κόστους και απόδοσης για σένα και την επιχείρησή σου. Με άλλα λόγια, η διαφημιστική εταιρεία πρέπει:

  • Να μπορέσει να σου προτείνει τις ενέργειες που θα ωφελήσουν εσένα και όχι εκείνες που ωφελούν συνήθως τους υπόλοιπους.
    Θα πρέπει, δηλαδή, να αντιλαμβάνεται τις ξεχωριστές ανάγκες του κλάδου σου και να προχωρεί σε εξατομικευμένες ενέργειες για το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα.
  • Να μπορέσει να θέσει τις σωστές προτεραιότητες με βάση το τι είναι πιο σημαντικό να γίνει στην αρχή και το τι μπορεί να καθυστερήσει.
    Αυτό θα σε βοηθήσει να επενδύσεις πιο ομαλά στη διαφήμιση και με τρόπο που δε θα σε βγάλει εκτός budget / προϋπολογισμού.
  • Να μη σου πουλήσει υπηρεσίες που δε χρειάζεσαι. Σίγουρα κάτι τέτοιο δεν αποτελεί ένα καλό σημάδι για τη μετέπειτα συνεργασία σας.
Χρήσιμες συμβουλές για την επιλογή του κατάλληλου digital marketing agency για την προώθηση της επιχείρησής σου.

Βεβαιώσου ότι υπάρχει μεγάλο εύρος in-house εργασιών

Το τελικό κοστολόγιο των παρεχόμενων υπηρεσιών μιας διαφημιστικής εταιρείας μπορεί να το επηρεάσει και το εύρος εργασιών που υλοποιεί η ίδια, με άλλα λόγια in-house.

Αν, δηλαδή, μια εταιρεία ή ένα agency δίνει πολλές εργασίες σε εξωτερικούς συνεργάτες (outsourcing), τότε αυξάνεται και το κόστος της τελικής υπηρεσίας.

Εκτός από το κόστος των παρεχόμενων υπηρεσιών, η δυνατότητα μιας εταιρείας να αναλαμβάνει τις περισσότερες εργασίες μόνη της, επηρεάζει και την ποιότητά τους.

Αυτό συμβαίνει καθώς όσο μεγαλύτερο είναι το εύρος των in-house εργασιών, τόσο μεγαλύτερη είναι η τεχνογνωσία και, κατ’ επέκταση, καλύτερη η ποιότητα της εκάστοτε υπηρεσίας.

Φρόντισε να έχει διάφορα τμήματα και ειδικεύσεις

Κάτι που μπορείς να προσθέσεις στα υπέρ μιας διαφημιστικής εταιρείας όταν βρίσκεσαι στη διαδικασία επιλογής είναι τα περισσότερα από ένα τμήματα και εξειδικεύσεις.

Κάτι τέτοιο σημαίνει ότι θα έχει τη δυνατότητα να σε υποστηρίξει / κατευθύνει σε περισσότερα πράγματα σχετικά με την προβολή και προώθηση της επιχείρησής σου απ’ ότι μια εταιρεία που ειδικεύεται σε ένα μόνο πράγμα.

Για παράδειγμα, ένα digital marketing agency που διαθέτει τμήμα marketing (Διαχείριση Social Media, Facebook Ads, Google Ads), SEO, Development, Copywriting, καθώς και γραφιστικό τμήμα, μπορεί να σου προσφέρει πιο ολοκληρωμένες λύσεις διαφήμισης απ ‘ ότι μια διαφημιστική εταιρεία Social Media.

Δε θα χρειαστεί, δηλαδή, να αναζητήσεις διαφορετικούς συνεργάτες για την κάθε υπηρεσία.

Ακόμα, αυτό θα βοηθήσει και στη δημιουργία μιας ισχυρότερης στρατηγικής μάρκετινγκ για την επιχείρησή σου, καθώς η διαφημιστική εταιρεία θα έχει ολοκληρωμένη εικόνα των αναγκών σου και έλεγχο όλων των επιμέρους εργασιών.

Βεβαιώσου ότι πρόκειται για ρεαλιστές

Για να καθιερωθεί μια σταθερή και αποδοτική συνεργασία με τη διαφημιστική σου εταιρεία, θα πρέπει να μπορείς να την εμπιστεύεσαι και να της εκχωρείς τον έλεγχο κάποιων πραγμάτων.

Τα χαρακτηριστικά ενός έμπιστου συνεργάτη, τα οποία πρέπει να αναζητήσεις, είναι τα εξής:

  • Να μην προχωράει σε υποσχέσεις ή παράλογες δεσμεύσεις προς χάριν εντυπωσιασμού.
  • Να προσαρμόζεται στις πραγματικές σου ανάγκες και να μπορεί να σου προσφέρει εξατομικευμένες λύσεις (Για παράδειγμα, υπάρχουν πολλοί τρόποι διαφήμισης. Ποιος είναι ο ιδανικός για σένα;).
  • Να είναι ειλικρινής και να διακατέχεται από διαφάνεια.
  • Να μπορεί να παραδεχτεί ότι μια ενέργεια δεν αποδίδει και να αναζητά την καλύτερη λύση.
  • Να είναι ανοιχτός σε δημιουργικό διάλογο.
  • Να μην είναι “φαντασμένος”.

Πως να επιλέξω διαφημιστική εταιρεία – Με λίγα λόγια

Η επιλογή διαφημιστικής εταιρείας αποτελεί, αναμφισβήτητα, μία από τις σημαντικότερες αποφάσεις που θα κληθείς να πάρεις για την ανάπτυξη της επιχείρησής σου.

Πρόκειται για έναν συνεργάτη με τον οποίο πρέπει να χτίσεις μια πιο στενή σχέση, ώστε να είναι και περισσότερο αποδοτική. Αυτή η σχέση, ειδικά στο digital marketing, απαιτεί ένα βάθος χρόνου για να χτιστεί.

Οπότε, καλό θα ήταν η επιλογή σου να βασιστεί στους παράγοντες που εξετάσαμε παραπάνω και οι οποίοι ελπίζουμε να απαντούν στο ερώτημά σου πώς να επιλέξω διαφημιστική εταιρεία.

Αν αναζητάς διαφημιστική εταιρεία στη Θεσσαλονίκη, κάνε μια.. “έρευνα” και για εμάς!

Στην digital challenge_ αναλαμβάνουμε από διαχείριση social media, google advertising και SEO μέχρι την ανακατασκευή της σελίδας σου και ό,τι άλλο χρειάζεσαι για μια επιτυχημένη στρατηγική ψηφιακού μάρκετινγκ.

Μπορείς να επικοινωνήσεις μαζί μας για οποιαδήποτε απορία σου. Θα χαρούμε να σε βοηθήσουμε!

Κοινοποιήστε το:

Αφήστε ένα Σχόλιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Scroll to Top