Αύξηση πωλήσεων eshop: 5 δοκιμασμένοι τρόποι

Σήμερα θα δούμε πέντε τρόπους για αύξηση πωλήσεων eshop, που έχουν αποδείξει την αποτελεσματικότητά τους.

Η διαχείριση ενός ηλεκτρονικού καταστήματος άλλωστε, δυστυχώς δεν τελειώνει με τη δημιουργία του eshop και για να είστε εδώ, σίγουρα το γνωρίζετε και εσείς.

Πάμε λοιπόν να δούμε αμέσως, με ποιους τρόπους μπορείτε να ενισχύσετε τις πωλήσεις σας.

Αύξηση Πωλήσεων eshop – Τι μπορείτε να κάνετε

1. Δημιουργήστε μια καλή παρουσία στα Social Media

Σκεφτείτε μόνο πόσοι άνθρωποι είναι συνδεδεμένοι στα social media καθημερινά.

Αν δημιουργήσετε λοιπόν ένα κοινό για την επιχείρησή σας μέσω των social, θα μπορέσετε να την κάνετε γνωστή σε περισσότερο κόσμο.

Επομένως, θα μπορέσετε να αυξήσετε και τις πωλήσεις του eshop σας ευκολότερα.

Υπάρχει όμως μια λεπτομέρεια εδώ:

Αυτό δε θα συμβεί απ’ τη μια μέρα στην άλλη.

Για να χτίσετε σωστά το κοινό σας και να το μετατρέψετε σε πελάτες, χρειάζεται να δημιουργήσετε μια στρατηγική social media marketing.

Σίγουρα όμως αξίζει, καθώς μέσα απ’ τα κοινωνικά δίκτυα, θα μπορέσετε να μοιραστείτε το περιεχόμενό σας και να διαφημίσετε την επιχείρησή σας.

Κάποια social media επίσης, σας επιτρέπουν να στήσετε καταστήματα στις πλατφόρμες τους. Όπως το Facebook και το Instagram.

Κάτι που μπορεί να κάνει τη διαδικασία πώλησης ακόμη πιο εύκολη.

Γενικά, τα social media μπορούν να βοηθήσουν πολύ στην ανάπτυξη του ηλεκτρονικού σας καταστήματος. Είναι άλλωστε και ένα από τα βασικά tips για κερδοφόρο eshop που δίνουμε συχνά.

2. Αξιοποιήστε τη δύναμη του SEO

Μια απ΄ τις πιο συχνές συμβουλές για eshop που θα ακούσετε, όσον αφορά τις πωλήσεις, είναι το SEO.

Η προώθηση των ιστοσελίδων μέσω SEO, αποτελεί έναν βασικό τρόπο αύξησης των επισκεπτών στα websites.

Αυτό σημαίνει:

Περισσότεροι επισκέπτες στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα, περισσότεροι πιθανοί πελάτες.

Αυτό δηλαδή που ισχύει και για ένα φυσικό κατάστημα.

Πώς όμως γίνεται να αυξήσετε τους επισκέπτες σας με αυτό τον τρόπο;

Το SEO, στοχεύει στο να αυξήσει την κατάταξή σας στα αποτελέσματα της Google.

Ας δούμε όμως και κάποιες από τις βασικότερες πρακτικές βελτιστοποίησης για το eshop σας.

  1. Τοποθετήστε τα σωστά keywords στους τίτλους των σελίδων του eshop σας: Αν για παράδειγμα πουλάτε παπούτσια, προσπαθήστε να χρησιμοποιήσετε πιο συγκεκριμένους τίτλους για τις κατηγορίες σας. Π.χ. ανδρικά αθλητικά παπούτσια.
  1. Σιγουρευτείτε ότι έχετε πιστοποιητικό SSL στο eshop σας: Αν μπροστά από την ιστοσελίδα σας εμφανίζεται http αντί για https, μάλλον ήρθε η ώρα να πάρετε μια πιστοποίηση SSL για το website σας.
  1. Σιγουρευτείτε ότι το eshop σας εμφανίζεται καλά και στα κινητά: Η Google δίνει εξαιρετική σημασία στο πόσο καλά εμφανίζονται οι σελίδες στα κινητά. Μπορείτε να ελέγξετε αν η σελίδα σας είναι φιλική προς τα κινητά, με το σχετικό εργαλείο της Google.
  1. Δείτε αν αργούν να φορτώσουν οι σελίδες: Ακόμη ένας σημαντικός παράγοντας κατάταξης μιας ιστοσελίδας στη Google. Στη συνέχεια του άρθρου, θα το δούμε και αναλυτικότερα.
  1. Ξεκινήστε ένα blog: Πλέον, σχεδόν κάθε επιχείρηση με website, έχει και το δικό της blog. Ένα εταιρικό blog μπορεί να φέρει περισσότερους επισκέπτες στη σελίδα σας, άρα και πιο πολλούς πιθανούς πελάτες.

Πέρα από αυτές, υπάρχουν βέβαια και άλλες πρακτικές για να βελτιώσετε την κατάταξη του eshop σας. Οι παραπάνω όμως είναι σίγουρα απ’ τις βασικότερες.

Αν θέλετε, μπορείτε να μάθετε πολλά περισσότερα, στο άρθρο μας για το SEO σε eshop.

3. Διαφημιστείτε στην Google

Εικαστικό με άνδρες με laptops που κάθονται πάνω σε αποτελέσματα Google.

Θυμάστε τις διαφημίσεις που βλέπετε στα αποτελέσματα της Google όταν αναζητάτε κάτι;

Αυτά είναι Google Ads και είναι απ’ τους βασικότερους τρόπους για αύξηση πωλήσεων eshop.

Όταν αυτά εμφανίζονται ως κείμενο, μιλάμε συγκεκριμένα για τα Search Ads.

Το πλεονέκτημά τους είναι, ότι εμφανίζονται πιο πάνω απ’ τα οργανικά αποτελέσματα. 

Δηλαδή, τα αποτελέσματα της Google που δεν είναι διαφημίσεις.

Κάθε φορά λοιπόν που ένας χρήστης βλέπει τη διαφήμισή σας και κάνει κλικ σε αυτή, αποκτάτε έναν νέο επισκέπτη στο site σας.

Συγκεκριμένα, στη σελίδα που θα ορίσετε να τον “στέλνει” η διαφήμιση.

Οι διαφημίσεις Google βέβαια δεν είναι δωρεάν.

Για αυτό, αρχικά, θα πρέπει να έχετε προκαθορίσει το budget σας.

Πέρα όμως απ’ τα Search Ads, υπάρχουν και τα Google Shopping Ads, που δείχνουν εικόνες, ονόματα και τιμές για συγκεκριμένα προϊόντα.

Οι εικόνες των προϊόντων, βοηθούν πολύ τους πελάτες, καθώς βλέπουν άμεσα κάποιο προϊόν.

Μη διστάσετε λοιπόν να αξιοποιήσετε τις διαφημίσεις της Google, καθώς μπορούν να φέρουν πολύ ικανοποιητικά αποτελέσματα.

4. Προσφέρετε μια καλύτερη εμπειρία στους χρήστες

Πραγματικά, θα μπορούσαμε να μιλάμε για μέρες για το συγκεκριμένο θέμα, θα προσπαθήσω όμως να δώσω κάποια κύρια σημεία.

Η εμπειρία του χρήστη, είναι απ’ τους σημαντικότερους παράγοντες για να γίνει μια πώληση στο eshop σας.

Σκεφτείτε το εξής:

Μπαίνετε σε ένα κατάστημα, στο οποίο δεν μπορείτε να βρείτε αυτό που θέλετε και δεν μπορείτε να βρείτε ούτε τους πωλητές, ούτε να πάρετε πληροφορίες για τα προϊόντα.

Πόση θα ήταν η πιθανότητα να αγοράζατε κάτι και πόση να πηγαίνατε σε άλλο κατάστημα;

Αυτό ακριβώς ισχύει και στο ηλεκτρονικό εμπόριο.

Ιδανικά, ο σχεδιασμός του eshop, πρέπει να οδηγεί στην καλύτερη δυνατή εμπειρία του χρήστη και αυτο ξεκινάει από την κατασκευή του eshop.

Ας δούμε λοιπόν κάποιους τρόπους, για να προσφέρετε καλύτερη εμπειρία στους πελάτες του eshop σας.

  • Πρέπει οι σελίδες σας να φορτώνουν γρήγορα: Κανένας δε θέλει να επισκεφτεί ένα site που “κολλάει”.

    Όσο πιο γρήγορα λοιπόν φορτώνουν οι σελίδες σας, τόσο το καλύτερο. Μπορείτε να ελέγξετε την ταχύτητα της σελίδας σας με αυτό το εργαλείο.
  • Φιλική (user friendly) δομή website: Θα πρέπει οι κατηγορίες και τα προϊόντα του eshop σας, να επιτρέπουν στον χρήστη να βρει εύκολα και γρήγορα αυτό που θέλει.

    Αν για παράδειγμα ένας επισκέπτης χρειάζεται να περάσει μέσα από πολλές διαφορετικές σελίδες για να καταλήξει στην αγορά, αυτό είναι κακό.

    Υπάρχει και μια σχετική θεωρία, που λέει ότι ο χρήστης θα πρέπει να μπορεί να βρει αυτό που θέλει, με τρία κλικ στο μέγιστο.

    Το αν ισχύει βέβαια ο αριθμός αυτός ή όχι, είναι ένα άλλο θέμα. Σίγουρα όμως θα πρέπει ο πελάτης, να βρίσκει εύκολα αυτό που θέλει.
  • Ξεκάθαρες σελίδες για τις κατηγορίες και τα προϊόντα: Θα πρέπει τα ονόματα και οι τιμές των κατηγοριών και των προϊόντων να είναι ξεκάθαρα και να υπάρχουν τα κατάλληλα φίλτρα (τα φίλτρα μπαίνουν κυρίως αριστερά της σελίδας).

    Θα πρέπει ακόμη, οι αποστάσεις μεταξύ των προϊόντων να είναι σωστές και να μην είναι “κολλημένα” μεταξύ τους.
  • Εύκολη ολοκλήρωση παραγγελίας: Αν ο επισκέπτης φτάσει στη σελίδα παραγγελίας αλλά δεν ολοκληρώσει την παραγγελία, τότε μόλις χάσατε έναν πελάτη.

    Για αυτό, είναι πολύ σημαντικό, η σελίδα της ολοκλήρωσης παραγγελίας, να είναι κατανοητή, εύχρηστη και να μην αποσπά την προσοχή του χρήστη. Προσπαθήστε λοιπόν να μην έχετε περιττά πεδία και πληροφορίες στη φόρμα ολοκλήρωσης.

5. Reviews και παρουσίαση προϊόντων

Τα reviews μπορούν να βοηθήσουν πολύ στην αύξηση των πωλήσεων και πρέπει τα προϊόντα σας να έχουν reviews εφόσον γίνεται.

Σκεφτείτε να σας έλεγαν διαφορετικοί άνθρωποι πόσο καλό είναι ένα προϊόν. Σίγουρα θα νιώθατε περισσότερη σιγουριά στο να το αγοράσετε.

Αν έχετε reviews από προηγούμενους πελάτες, προσθέστε τα στο site σας.

Θα κάνουν το eshop σας να φαίνεται πιο έμπιστο στα μάτια των επισκεπτών σας.

Μια ακόμη απ΄ τις βασικότερες ενέργειες για αύξηση πωλήσεων σε ένα eshop, είναι η καλή παρουσίαση των προϊόντων.

Τι μπορείτε να κάνετε για αυτό;

Για αρχή, σιγουρευτείτε ότι τα ονόματά τους είναι σωστά και περιγράφουν ξεκάθαρα το κάθε προϊόν.

Έπειτα, βεβαιωθείτε ότι οι φωτογραφίες των προϊόντων τα “κολακεύουν” και δε φαίνονται πρόχειρες ή θολές.

Τέλος, μπορείτε να γράψετε περιγραφές για τα top προϊόντα σας ή κάποια που θέλετε να ενισχύσετε.

Αναρωτιέστε τι μπορείτε να γράψετε; Ορίστε κάποιες ιδέες. 

Έχει το προϊόν κάποια ειδικά χαρακτηριστικά; Έχει συγκεκριμένη χρήση; Τι το διαφοροποιεί από τα άλλα; Τι οφέλη προσφέρει στον αγοραστή; Υπάρχει κάτι που χρειάζεται προσοχή;

Προσπαθήστε να παρουσιάσετε το προϊόν, δίνοντας έμφαση στα χαρακτηριστικά του και στα οφέλη που αυτά παρέχουν.


Φτάσαμε στο τέλος της λίστας μας για σήμερα.

Ελπίζουμε το άρθρο να σας έδωσε απάντηση για το πώς να αυξήσετε τις πωλήσεις στο e-shop σας.

Θέλετε να μάθετε περισσότερα για το πώς να αναπτύξετε εύκολα το online κατάστημά σας;

Ένας σύμβουλος e-shop μπορεί να σας βοηθήσει!

Μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας, για να μιλήσουμε για τις ανάγκες του eshop σας και να δημιουργήσουμε μαζί το κατάλληλο για εσάς πλάνο.

Κοινοποιήστε το:

Αφήστε ένα Σχόλιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Scroll to Top