Ένας πλήρης οδηγός με πολλές πρωτότυπες ιδέες για κερδοφόρα e-shops το 2023. Με πολλές συμβουλές και χρήσιμα tips.

Τι E-Shop να ανοίξω; Πρωτότυπες ιδέες για κερδοφόρα E-Shop

Τα e-shops είναι πια καθιερωμένα στη συνείδηση του Έλληνα καταναλωτή. Για να συμβεί αυτό, κάποιος, κάπου, κάποτε ξεκίνησε με την ερώτηση “τι e-shop να ανοίξω;”.

Αν αναζητάς και εσύ πρωτότυπες ιδέες για κερδοφόρα e-shop, βρες παρακάτω χρήσιμα tips & συμβουλές, που θα σε βοηθήσουν να ξεκινήσεις το δικό σου!

Η λέξη “e-shop” μοιάζει να είναι, πλέον, ελληνική.

Όντως! Αν κάποιος αναφέρει τον όρο “ηλεκτρονικό κατάστημα”, το μυαλό σου θα χρειαστεί κάποια δευτερόλεπτα για να τον επεξεργαστεί.

Κάτι που δεν συμβαίνει με το “e-shop”, το οποίο ακούγεται εξαιρετικά οικείο σε όλους μας.

Η αλήθεια είναι ότι η εξοικείωσή μας με το concept του ηλεκτρονικού εμπορίου χρειάστηκε αρκετό καιρό για να συμβεί, ενώ οι πρώτοι που αποφάσισαν να επενδύσουν σε αυτό κολύμπησαν, ουσιαστικά, σε … άγνωστα νερά.

Σήμερα, αν και η απόφαση δημιουργίας ενός e-shop δεν είναι μία που μπορείς να πάρεις αψήφιστα, υπάρχει αρκετή γνώση σχετικά με το τι πρέπει να λάβεις υπόψη για να είναι το εγχείρημά σου πετυχημένο.

Ας ξεκινήσουμε, λοιπόν, από την αρχή και – πριν δούμε τι e-shop να ανοίξεις – πάμε να δούμε αν αξίζει!

Αξίζει να ανοίξω E-Shop;

Στη γειτονιά μου, μέσα σε έναν χρόνο, άνοιξαν στο ίδιο σταυροδρόμι τρία επιπλέον coffee take away καταστήματα.

Όχι ότι δεν υπήρχαν άλλα. Υπήρχαν. Άλλα τρία. Και, μάλιστα, με πασίγνωστα brand names.

Εύλογα αναρωτήθηκα, λοιπόν, “ποιος και γιατί πήγε και άνοιξε κι’ άλλο καφέ, στο ίδιο μέρος;”.

Δε ζητώ να πάμε σε ανάλυση του πώς και γιατί ανοίγει κάποιος take away Café, αλλά να δούμε τι είναι αυτό που τον ωθεί να πάρει την απόφαση;

Ειδικά τη στιγμή που υπάρχουν άλλοι πόσοι για να καλύψουν τις ανάγκες της συγκεκριμένης αγοράς.

Στην ίδια λογική, τί είναι αυτό που θα σε βοηθήσει να κάνεις το βήμα, να πάρεις την απόφαση και να πεις “ναι, αξίζει να ανοίξω ένα e-shop”;

Μπορούμε να μιλάμε για επιχειρηματικά δαιμόνια και μικρόβια, όμως, η ουσία έγκειται στη μοναδικότητα. Η αν θέλουμε πιο ακριβή ορολογία στη “διαφοροποίηση”.

Φυσικά και αξίζει να ανοίξει κανείς ένα e-shop, εφόσον πιστεύει ότι έχει την ικανότητα και δυνατότητα να προσφέρει τα προϊόντα του με διαφορετικό τρόπο από “αυτά-που-ξέρει-ο-κόσμος”.

Αν έχεις τη διάθεση και την πίστη:

  • να επιλέξεις έξυπνα τα προϊόντα που θα πουλήσεις,
  • να βρεις καινοτόμες ιδέες και
  • να προωθήσεις το e-shop σου με αποτελεσματικούς τρόπους,

τότε συνέχισε να διαβάζεις, ώστε να φτάσεις πιο κοντά στο στόχο σου.

Να ανοίξεις, δηλαδή, ένα επιτυχημένο e-shop!

Πώς επιλέγω προϊόντα για πώληση με έξυπνο τρόπο;

Γιατί να επιλέξω ηλεκτρικά ήδη και όχι βρεφικά ρούχα; Γιατί είδη κουζίνας και όχι θήκες κινητών;

Υπάρχει σωστό και λάθος προϊόν για να επιλέξω να προωθήσω και να πουλήσω στους καταναλωτές που θα με προσεγγίσουν;

Η απάντηση δεν μπορεί να είναι απόλυτη, καθώς σημαντικό ρόλο για την επιτυχημένη προώθηση ενός προϊόντος παίζουν – μεταξύ των άλλων – το ποιος και το πού θα το προωθήσει.

Ποια είναι, λοιπόν, τα κριτήρια με τα οποία θα επιλέξεις τα προϊόντα που θα πουλήσεις;

Προϊόντα που σου αρέσουν

Κάνε το hobby σου επάγγελμα!

Κι αν δεν κάνεις κυριολεκτικά επάγγελμα το hobby σου, τότε, ίσως, μπορείς να πουλήσεις προϊόντα σχετικά με αυτό.

Αν, για παράδειγμα, κάνεις χρόνια hiking και μπορείς εύκολα να απαντήσεις σε ερωτήσεις, όπως “ποιο παπούτσι είναι πιο κατάλληλο;”, “τί ρούχα να φορέσω στο κρύο;” κ.ά., θα μπορούσες να ανοίξεις ένα e-shop και να πουλήσεις είδη ορειβασίας.

Το ίδιο θα μπορούσε να ισχύει και σε πολλές άλλες περιπτώσεις.

Αν είσαι λάτρης του car tuning, μπορείς να προωθήσεις και να πουλήσεις ανταλλακτικά ή άλλα ήδη για τα αγαπημένα σου αυτοκίνητα.

Αν σου αρέσει η αεροφωτογράφηση με drones, τότε μπορείς να προωθήσεις drones και σχετικά εξαρτήματα.

Τα παραδείγματα είναι αμέτρητα!

Προϊόντα που γνωρίζεις προσωπικά ότι αξίζουν

Αν έχεις έναν φίλο που είναι μελισσοκόμος, αλλά περιορίζεται μόνο στην παραγωγή μελιού για φίλους και γνωστούς, ίσως εκεί να κρύβεται μια σπουδαία επιχειρηματική ιδέα.

Ιδιαίτερα αν ξέρεις και πιστεύεις προσωπικά ότι το προϊόν αξίζει να το γνωρίσει ο κόσμος και ότι παράγεται με αυθεντικό τρόπο, τότε μπορεί να αναλάβεις το κομμάτι της προώθησης και πώλησής του.

Με μία καλή συνεργασία για την κατασκευή e-shop, μια μικρής κλίμακας οικογενειακή επιχείρηση μπορεί να αναπτυχθεί και να κατακτήσει την αγορά.

Προϊόντα που δεν υπάρχουν στην ελληνική αγορά

“Της Ελλάδας δεν της λείπει τίποτα” λέμε πολλές φορές. Πρακτικά, αυτό είναι αδύνατον.

Ίσως, λοιπόν, να υπάρχουν προϊόντα που περιμένουν εσένα να τα φέρεις και να τα παρουσιάσεις στο ελληνικό κοινό.

Πολλές φορές, οι άνθρωποι δεν ξέρουν ότι… χρειάζονται κάτι, μέχρι να δουν ότι αυτό υπάρχει και αποτελεί μια επιλογή.

Μια έξυπνη ιδέα μπορεί να οδηγήσει στη δημιουργία μιας επιχείρησης που λείπει από την Ελλάδα μέχρι στιγμής.

Που θα βρεις, όμως, έξυπνες και πρωτότυπες ιδέες για e-shop;

Πώς θα βρω πρωτότυπες ιδέες για E – Shop;

Οι πιο αποτελεσματικοί τρόποι για να βρεις έξυπνες και πρωτότυπες ιδέες για e-shops που αποφέρουν κέρδος.

Έκανες ήδη την αρχή, διαβάζεις αυτό το άρθρο. Στη συνέχεια θα δούμε τρόπους για να εμπνευστείς πολύ πρωτότυπες ιδέες για e-shop.

Google it!

Η Google είναι θεσμός, και όχι άδικα. Είναι η κορυφαία πλατφόρμα αναζήτησης παγκοσμίως, άρα “κάτι θα ξέρει”.

Πιο συγκεκριμένα, ξέρει τι αναζητά το κοινό, είτε σε επίπεδο λέξεων-κλειδιών, είτε σε ένα λίγο πιο γενικό επίπεδο, αυτό των trends.

Με το Keyword Planner μπορείς να δεις τον όγκο αναζητήσεων συγκεκριμένων λέξεων-κλειδιών σε βάθος ενός έτους στην Ελλάδα.

Αν αυτές οι λέξεις-κλειδιά είναι πιθανά προϊόντα που σκέφτεσαι να επιλέξεις (π.χ. νυφικά, παπούτσια, smartwatches, e-scooters κ.ά.), μόλις βρήκες ένα χρήσιμο εργαλείο για να δεις, τι “κίνηση” έχουν οι αναζητήσεις των χρηστών του ιντερνετ.

Η Google προσφέρει και το Google Trends, όπου βλέπεις πιο σφαιρικά τις τάσεις σε αναζητήσεις παγκοσμίως, αλλά και στην Ελλάδα ειδικότερα, για:

  • προϊόντα,
  • κατηγορίες προϊόντων ή
  • όποιο σχετικό πεδίο πιστεύεις ότι μπορεί να σου δώσει χρήσιμες πληροφορίες και να βοηθήσει την απόφασή σου κερδοφόρα.

Trend Hunter

Το 2005 ο Jeremy Gutsche ξεκίνησε το trendhunter.com, με στόχο να δημιουργήσει μία πηγή έμπνευσης δημιουργικότητας και καινοτομίας για τους ήδη υπάρχοντες – αλλά και τους επίδοξους – επιχειρηματίες.

Βασισμένο στο A.I. (Artificial Intelligence) και την έρευνα, προσφέρει σημαντικές πληροφορίες για τις τάσεις στο παγκόσμιο επιχειρείν, αλλά και για το εμπόριο.

Άνοιξε τις κεραίες σου.

Αφουγκράσου. Λέξη δύσκολη, αλλά απόλυτα χρήσιμη. Δεν εννοώ να ρωτήσεις πέντε-δέκα φίλους, ώστε να αποφασίσουν αυτοί για εσένα “τί e-shop να ανοίξεις”.

Εννοώ να παρατηρήσεις την αγορά, από το μαγαζάκι της γειτονιάς, μέχρι τις μεγάλες εμπορικές επιχειρήσεις στην Ελλάδα.

Να διαβάσεις – πέρα από τεχνικά στοιχεία ή λεπτομέρειες – αρθρογραφία και ειδησεογραφία σχετικά με τις τάσεις των καταναλωτών.

Άνοιξε τα μάτια σου στα social media, στις συζητήσεις με φίλους. Μπορεί κάτι φαινομενικά άσχετο να σου αποκαλύψει μια σπουδαία ιδέα.

Τι E-Shop να ανοίξω το 2023;

Στο “δια ταύτα”. Ποιες θα ήταν κάποιες έξυπνες ιδέες για να επιλέξεις και να πραγματοποιήσεις το όραμά σου για ένα κερδοφόρο κι επιτυχημένο e-shop;

Ας δούμε παρακάτω.

E-shop με βιολογικά προϊόντα

Ολοένα και περισσότερος κόσμος αναζητά “αυθεντικά” προϊόντα, αναφορικά με τη διατροφή του. Μέλι, βότανα, γαλακτοκομικά, λαχανικά, κ.ά., φτιαγμένα με φυσικούς και λιγότερο επεμβατικούς τρόπους παρουσιάζουν αυξημένο ενδιαφέρον από το κοινό.

Σε αυτήν την περίπτωση, όμως, πρέπει να βρεις τη σωστή οργάνωση και αποθήκευση, καθώς τα προϊόντα αυτά δεν είναι διαρκή και η εμπορία τους υπόκειται σε κανόνες υγιεινής και αυστηρούς ελέγχους.

Δες πώς δημιουργήσαμε το e-shop για το Ξηροκαρπάδικο.

E-shop με second-hand προϊόντα

“Θέλω ν’ ανοίξω e-shop με ρούχα”. Πολύ ωραία. Ειδικά για τις νέες ηλικίες, τα second hand ρούχα, αλλά και second hand διακοσμητικά και άλλα είδη, αποτελούν πολύ δυνατό trend.

Πέρα από το second-hand της γειτονιάς, είναι η ώρα να ανθίσει το thrifting και στο κομμάτι του online shopping.

E-shop με είδη σπιτιού

“Μα δεν υπάρχουν ήδη αρκετά”; Κι όμως, το ενδιαφέρον για διακόσμηση, ανανέωση και εύρεση έξυπνων λύσεων για το σπίτι δείχνει να μη μειώνεται ποτέ.

Μπορεί η προσεκτική επιλογή προϊόντων και ειδών για το σπίτι από εσένα, να ανοίξει το δρόμο για ένα πολύ επιτυχημένο e-shop.

Δες πώς δημιουργήσαμε το e-shop για το Sm-arthome.gr.

E-shop με είδη γάμου

Δεν υπάρχει πια η παραδοσιακή αναζήτηση ειδών και υπηρεσιών γάμου. Τότε που το ζευγάρι επισκέπτονταν το αντίστοιχο κατάστημα (ή καταστήματα) για να οργανώσει “την ωραιότερη μέρα της ζωής του”.

Τώρα πια, η αναζήτηση γίνεται κυρίως – και σίγουρα ξεκινάει – από το ίντερνετ.

Ένα e-shop που θα προσφέρει την αγορά ρούχων, αξεσουάρ (βέρες, δίσκοι γάμου κ.ά.), ειδών στολισμού, αλλά και υπηρεσιών σχετικών με το γάμο, όπως π.χ. Dj, live μουσική, wedding planning, catering κ.ά. και όλα αυτά σε ένα σημείο, είναι e-shop που στοχεύει στην επιτυχία.

E-shop με χειροποίητα προϊόντα

Κοσμήματα, καλλυντικά, κεριά, σαπούνια, προϊόντα περιποίησης κ.ά., που μπορούν να κεντρίσουν το ενδιαφέρον του καταναλωτικού κοινού και να οδηγήσουν το δικό σου e-shop στα ύψη.

Βρες έναν καλό συνεργάτη-προμηθευτή, που ειδικεύεται σε τέτοιες πρωτότυπες κατασκευές, και ξεκίνα για να δημιουργήσεις ένα επιτυχημένο ηλεκτρονικό κατάστημα.

E-shop με μαθήματα και tutorials

Με την έκρηξη των πλατφορμών online εκπαίδευσης – ειδικά τα χρόνια της πανδημίας – γίνεται ολοένα και πιο δημοφιλής η ιδέα για τη δημιουργία μιας ιστοσελίδας, μέσω της οποίας μπορείς να προωθήσεις τις γνώσεις σου.

Αν έχεις γνώση, που μπορεί να οργανωθεί σε πακέτα μαθημάτων, και έχεις το μεράκι να τη μεταδώσεις σε κοινό που ενδιαφέρεται να μάθει, μπορείς να φτιάξεις το δικό σου spot, απ’ όπου θα μπορεί κανείς να αγοράσει τα μαθήματα ή τα tutorials που θα φτιάξεις.

Ένα μικρό e-shop είναι κι αυτό.

Τι πρέπει να ξέρεις πριν ανοίξεις E – Shop

Καλό είναι να λάβεις υπόψιν κάποιες παραμέτρους, που φαινομενικά δεν είναι άμεσα συνδεδεμένες με τη δημιουργία αυτού καθαυτού του ηλεκτρονικού καταστήματος, είναι, όμως, κομβικές για το project σου συνολικά.

Μη χάνεις τον ενθουσιασμό σου, απλά πάρε χαρτί και μολύβι και σημείωσε τι πρέπει να ξέρεις πριν ανοίξεις ένα e-shop.

Καλοί συνεργάτες

Μια αναλυτική λίστα με πρωτότυπες ιδέες για κερδοφόρα eshop στην Ελλάδα το 2023.

Μπορεί η ιδέα να είναι δική σου, αυτό δεν σημαίνει, όμως, ότι πρέπει να την πραγματοποιήσεις εσύ εξ ολοκλήρου.

Σχεδιασμός και Υλοποίηση

Όσον αφορά την επιλογή του digital agency με το οποίο θα συνεργαστείς για την κατασκευή του e-shop σου, είναι σημαντικό να δώσεις μεγάλη προσοχή στους ανθρώπους του.

Φρόντισε να νιώσεις ότι σε ακούν, σε “νιώθουν” και ότι είναι διατεθειμένοι να υλοποιήσουν το δικό σου όραμα και όχι αυτό που εκείνοι επιβάλουν.

Προσοχή στη λεπτομέρεια, στη λειτουργικότητα και στη χρηστικότητα, καθώς αυτό μπορεί να κρίνει την επιτυχία ολόκληρου του εγχειρήματος.

Επίσης, μην ξεχνάς να πάρεις προσφορές, γιατί είναι σημαντικό και το τι κόστος έχει να ανοίξεις ένα e-shop.

Η δομή, η ποιότητα του υλικού, τα κείμενα (seo) είναι όλα στοιχεία που, είτε θα ανεβάσουν το επίπεδο του e-shop σου, είτε θα το οδηγήσουν στην αποτυχία.

Αισθητική

Το δικό σου e-shop θα πρέπει να έχει κάτι από τη δική σου αισθητική.

Ασφαλώς ένας ειδικός (graphic designer / UI designer) θα έχει πολλά ενδιαφέροντα να συνεισφέρει με τις γνώσεις και τις ικανότητές του. Επομένως μια καλή συνεργασία, μόνο καλό αποτέλεσμα μπορεί να φέρει.

Marketing

Καμία ιδέα δεν μπορεί να λειτουργήσει “από μόνη της”. Ένα σωστό και δημιουργικό marketing plan, μπορεί να εκτοξεύσει τις πωλήσεις του e-shop, και να αναπτύξει το κοινό σου.

Καλοί Προμηθευτές

Αν δεν παράγεις ο ίδιος τα προϊόντα που θα πουλήσεις στο e-shop σου, σημαίνει ότι θα χρειαστείς προμηθευτή/ές.

Συνεργασία ουσιαστική και θεμελιώδης, καθώς για να πουλήσεις πρέπει να μπορείς να βρεις το ζητούμενο προϊόν.

Πέρα από την ποιότητα των προϊόντων, χρειάζεται προσοχή στο χρόνο που μπορεί ο προμηθευτής να διαθέσει το προϊόν, καθώς και στους οικονομικούς όρους που πρέπει να είναι ευνοϊκοί και για τις δύο πλευρές.

Καλή Ενημέρωση

Νομοθεσία, κανόνες, standard ποιότητας, οικονομικές δοσοληψίες είναι κάποια από τα στοιχεία που θα πρέπει να ερευνήσεις και για τα οποία πρέπει να ενημερωθείς.

Είτε μόνος, είτε με τη βοήθεια ειδικών, η άγνοια σε τέτοια θέματα είναι καθαρό – και αχρείαστο – ρίσκο.

Διάβασε τον πλήρη οδηγός μας για να μάθεις τι χρειάζεται για να ανοίξεις ένα e-shop.

Τι E – Shop να ανοίξω – Συμπερασματικά

“Να ανοίξω e-shop”;.. Ναι, καλά βλέπεις. Μετά από όσα διάβασες, σε γυρίζω στην αρχή.

Στην απόφαση. Εκεί θα βρεις – στην πραγματικότητα – την ενέργεια, που θα σε οδηγήσει να “κάνεις την κίνηση”.

Εφόσον το “ναι” σου είναι καθαρό, τότε έχεις όλες τις δυνατότητες, να αφιερώσεις χρόνο, να επενδύσεις ενέργεια και δυνάμεις, ώστε όσο περισσότερες πληροφορίες αποκτήσεις τόσο πιο ενδιαφέρουσα και πρωτότυπη θα είναι και η ιδέα, που θα σου δώσει την απάντηση στο “τι e-shop ν’ ανοίξω”.

Αν χρειαστείς βοήθεια σε οποιοδήποτε στάδιο του εγχειρήματός σου, μη διστάσεις να επικοινωνήσεις μαζί μας.

Από την κατασκευή του e-shop σου μέχρι και την προώθησή του σε όλα τα σύγχρονα διαδικτυακά κανάλια, η ομάδα της digital challenge είναι εδώ για εσένα!

Κοινοποιήστε το:

Αφήστε ένα Σχόλιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Scroll to Top