Είπαν για εμάς
“Άριστος επαγγελματίας, εξαιρετική δουλειά.”
The Challenge
Ο ανασχεδιασμός ενός ηλεκτρονικού καταστήματος περιλαμβάνει αρκετές προκλήσεις, πόσο μάλλον όταν πρόκειται για ένα e-shop που πουλάει συνεχώς. Η πρόκληση περιλαμβάνει, να γίνει ο ανασχεδιασμός με μεταφορά όλων των προϊόντων, των λογαριασμών των πελατών και των παραγγελιών. Ακόμη, μεγάλη πρόκληση ήταν η μείωση του bounce rate, δηλαδή των ανθρώπων που έρχονταν και έφευγαν κατευθείαν από το e-shop χωρίς να αλληλεπιδρούν.
Key Findings
Αναβάθμιση του e-shop
Μετά από την 5ετή λειτουργία του, το e-shop του myaroma, χρειαζόταν μία αναβάθμιση για να προσαρμοστεί στις νέες τάσεις και τεχνολογίες. Έτσι, πλέον όλο και περισσότεροι χρήστες το επισκέπτονται από όλες τις συσκευές αυξάνοντας τους τζίρους του e-shop.
Ταχύτητα - Ασφάλεια - Uptime
Ένα e-shop που το επισκέπτονται χιλιάδες χρήστες πρέπει να “τρέχει” γρήγορα, να είναι ασφαλές και να είναι φυσικά συνεχώς ανοιχτό! Αυτό πετύχαμε για το myaroma.gr ώστε να λαμβάνει κάθε μέρα και κάθε ώρα όλο και περισσότερες παραγγελίες, βάζοντας την εμπειρία του χρήστη ως προτεραιότητα.
Βελτιστοποίηση Bounce Rate
Με τον ανασχεδιασμό του e-shop και το φιλικό σχεδιασμό του ειδικά προς τις κινητές συσκευές πετύχαμε σημαντική μείωση του bounce rate, έτσι ώστε οι χρήστες να περιηγούνται περισσότερο και να αγοράζουν ακόμα περισσότερο!