Είπαν για εμάς
Από το ξεκίνημα μέχρι την ολοκλήρωση του έργου η ομάδα της Digital Challenge ήταν εκεί, παρέχοντας όχι τις εξαιρετικές υπηρεσίες της αλλά και τη σωστή καθοδήγηση όποτε χρειαζόταν. Φιλικό περιβάλλον από όλα τα μέλη και επαγγελματική αντιμετώπιση. Άμεση απόκριση, επεξηγήσεις σε ότι χρειαζόμουνα, το eshop μου ολοκληρώθηκε πριν καν το καταλάβω και είναι καλύτερο από αυτό που περίμενα. Σίγουρα θα συνεργαστούμε ξανά.
The Challenge
Key Points
Πρωτότυπο σχεδιαστικό
Δημιουργήσαμε ένα design μακριά από τα κοινότυπα. Βασιζόμενοι μεν στα καθιερωμένα themes για maximum αποδοτικότητα του e-shop, δημιουργήσαμε ένα πρωτότυπο, λειτουργικό σχεδιαστικό.
Το μενού και οι κατηγορίες είναι όλες προσεκτικά σχεδιασμένες και όπως πάντα με έμφαση στο Mobile.
Καθημερινή προσθήκη & ενημέρωση των προϊόντων
Αυτοματισμοί και αρχεία XML μας επιτρέπουν να ανανεώνουμε την αποθήκη με νέα προϊόντα αλλά και να αλλάζουν αυτόματα όσα προϊόντα μειώνουν το στοκ τους σύμφωνα με τις online και offline πωλήσεις.
Advanced Technical SEO
Το e-shop από την αρχή κατασκευάστηκε με τεχνικές SEO, ειδικά στο τεχνικό επίπεδο, έτσι ώστε να αποκτήσει rankings από την αρχή αλλά και να βοηθήσει στις μετέπειτα ενέργειες που είχαν προγραμματισθεί να υλοποιηθούν.
Marketing Strategy
Η εταιρεία ήθελε να διαθέσει το διαφημιστικό της budget περισσότερο για την αύξηση της αναγνωρισημότητας του brand και σε δεύτερο χρόνο για πωλήσεις. Η συνολική εικόνα που που ήθελε να παρουσιάσει το brand ήταν ότι στο eshop θα έβρισκε η κάθε εταιρία αλλά και ιδιώτες τεχνίτες, όλα αυτά που χρειάζονται για τις συγκολλήσεις τους.
Επιλέξαμε τη διενέργεια Meta Ads προσαρμοσμένα στις ανάγκες προώθησης του ironweld.gr, ενώ ταυτόχρονα βασίσαμε την παραγωγή οργανικού περιεχομένου στη λογική των Single posts με ανακατεύθυνση σε συγκεκριμένο προϊόν ή και κατηγορία προϊόντων, Carousels, παρουσιάζοντας διάφορα προϊόντα που μπορεί να ήταν σε προσφορά ή ήθελε η εταιρία να προβάλλει περισσότερο και τέλος, με video editing επενδυμένα με μουσική, κείμενα, φωτογραφίες αλλά και scenes με video, στα οποία παρουσίασαμε κυρίως το brand. Για την αισθητική και τη συνοχή του brand στα προφίλ στα social media, δημιουργήσαμε το «brand kit» του ironweld.
Στο «brand kit» oυσιαστικά αποθηκεύσαμε όλα αυτά τα απαραίτητα και συγκεκριμένα στοιχεία που χρησιμοποιούμε για να διατηρήσουμε το branding της εταιρίας στα social media.
Marketing Plan
Ο δίαυλος marketing που επενδύουμε το budget είναι οι Meta πλατφόρμες. Οι βασικές καμπάνιες που τρέχουμε είναι brand awareness με σκοπό να αυξηθεί η αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας καθώς και καμπάνιες traffic και website content view με στόχο να φέρνουμε όλο και περισσότερο κόσμο στο website.
Key Performance Indicators
3.8M
300K
134K
Content Views
Our Content
Social media Statistics
4,7M
Meta Users Impressions
21.310
1358
New Facebook Page Likes
904
New Instagram Follows