Ανασχεδιασμός Ιστοσελίδας: Πώς θα σας φέρει περισσότερες πωλήσεις

Share it!

Δ. Χατζημιχαηλίδης
Μέσα από τα άρθρα μου προσπαθώ να διερευνήσω και να σας προτείνω πραγματικές λύσεις για όλα τα ζητήματα που είναι πιθανό να σας απασχολήσουν σχετικά με την ιστοσελίδα σας ή το eshop σας...

Ανασχεδιασμός Ιστοσελίδας: Πώς θα σας φέρει περισσότερες πωλήσεις

Γνωρίζατε ότι το φτωχό web design έχει άμεση αρνητική επίπτωση στις πωλήσεις;

Αν έχετε αυτό το πρόβλημα και θέλετε να κάνετε το site σας πιο ελκυστικό, τότε θα απαιτηθεί ανασχεδιασμός του (redesign).

Πρόκειται για ένα απαιτητικό project, το οποίο χρειάζεται προσεκτικές κινήσεις και στρατηγική προσέγγιση, ώστε να αποφευχθούν λάθη που τελικά θα χειροτερεύσουν αντί να βελτιώσουν τα πράγματα.

Είναι πολύ σημαντικό να γνωρίζετε τι δουλεύει και τι όχι στο υπάρχον site και να κάνετε συγκεκριμένες και σωστά σχεδιασμένες κινήσεις που θα βοηθήσουν την επιχείρησή σας να αξιοποιήσει το υπάρχον traffic και φυσικά να το αυξήσει, ενώ παράλληλα αυξάνονται και οι πωλήσεις.

Έτσι, θα έχετε το μέγιστο ROI (επιστροφή στην επένδυσή σας).

Διαβάστε παρακάτω τι ακριβώς περιλαμβάνει μια επιτυχημένη στρατηγική στον ανασχεδιασμό της ιστοσελίδας ή του e-shop σας.

Τι είναι ο ανασχεδιασμός ιστοσελίδας

Ο ανασχεδιασμός (ή redesign) είναι η ολική αλλαγή της ιστοσελίδας ή του e-shop σε ότι αφορά το σχεδιαστικό κομμάτι και τις περισσότερες φορές περιλαμβάνει την βελτίωση και την προσθήκη λειτουργιών.

Ουσιαστικά, είναι κάτι παραπάνω από το Conversion Rate Optimization, που μιλήσαμε σε προηγούμενο άρθρο μας, και με βάση το οποίο γίνονται αλλαγές, για να μετατραπούν περισσότεροι επισκέπτες σε πελάτες.

Ολόκληρη η αρχιτεκτονική του site αλλάζει, γίνονται εκτεταμένες παρεμβάσεις τόσο στον κώδικα όσο και στην οπτική εμφάνισή του και δίνεται μεγάλη σημασία στην καλύτερη εμπειρία του χρήστη.

Είναι μια πολύπλοκη διαδικασία, καθώς δεν γίνεται απλώς ένα refresh στα χρώματα ή τη γλώσσα του site, αλλά επηρεάζεται συνολικά η δομή του, ώστε να γίνει πιο λειτουργικό και φιλικό προς το χρήστη.

Πότε και γιατί πρέπει να γίνει

Είναι κομβικής σημασίας να καταλάβουμε το πότε ένα τέτοιο μεγάλο έργο είναι απαραίτητο να γίνει. Επειδή ακριβώς απαιτεί οργάνωση και λεπτομερή σχεδιασμό, είναι μια διαδικασία που πρέπει να γίνεται όταν τα οφέλη ξεπερνούν την περίπλοκη προεργασία και τα πιθανά ρίσκα.

Τέσσερις είναι οι βασικές αιτίες που οδηγούν στην ανάγκη για ανασχεδιασμό του site:

  • Πρώτον, αν το design και ιδιαίτερα το σχεδιαστικό κομμάτι του site είναι outdated.
  • Δεύτερον, αν το site είναι παλιό και οι τεχνολογίες που χρησιμοποιούνται ξεπερασμένες ( π.χ. σε λογισμικό του Magento 1 , που δεν υποστηρίζει πλέον ενημερώσεις)
  • Τρίτον, αν οι πωλήσεις και γενικά οι μετατροπές μειώνονται συνεχώς και δεν υπάρχει κάποιος άλλος προφανής λόγος για αυτό.
  • Τέταρτον, αν οι χρήστες παραπονιούνται για την εμπειρία πλοήγησης μέσα στο site.

Σε αυτές τις περιπτώσεις, ο ανασχεδιασμός είναι κάτι που δε μπορεί να αναβληθεί περαιτέρω.

Ωστόσο, δεν είναι κάτι που θα πρέπει να το φοβάστε. Το θέμα είναι να συνεργαστείτε με τους κατάλληλους ανθρώπους, οι οποίοι θα προσεγγίσουν αυτό το project με τη μέγιστη προσοχή και ασφάλεια.

Αν γίνει σωστή προετοιμασία, τότε μόνο πλεονεκτήματα θα αποκομίσετε από το redesign του site σας.

Στόχος στις περιπτώσεις, στις οποίες το redesign είναι απαραίτητο, είναι να φτιαχτεί ένα site φιλικό προς το χρήστη.

Δύο όροι που μας ενδιαφέρουν ιδιαίτερα σε αυτή τη διαδικασία και καθορίζουν τις επιλογές που πρέπει να γίνουν είναι το User Interface (UI) και το User Experience (UX).

Το User Interface αφορά τον τρόπο, με τον οποίο αποτυπώνεται οπτικά το site με ένα συγκεκριμένο layout. Αυτό το σημείο διεπαφής του χρήστη με τη μηχανή αποτελείται από τα κουμπιά, στα οποία κάνουν κλικ οι χρήστες, τις εικόνες, τα πεδία εισαγωγής κειμένου, τα σχέδια και γενικά κάθε είδος οπτικού στοιχείου, με το οποίο αλληλεπιδρά ο χρήστης.

Το User Experience είναι η εμπειρία που έχει ο χρήστης μέσα στο site, αν δηλαδή η πλοήγηση σε αυτό είναι άνετη και απλή ή περίπλοκη. Είναι δηλαδή το αποτέλεσμα του UI, το οποίο καθορίζει αν κάθε εργασία ολοκληρώνεται αποτελεσματικά και χωρίς να κουράζει ή να μπερδεύει το χρήστη.

Ο ανασχεδιασμός του site στοχεύει στη δημιουργία ενός user interface, το οποίο θα προσφέρει στον επισκέπτη μια ευχάριστη εμπειρία. Ας δούμε στη συνέχεια τι ακριβώς εννοούμε με τη σωστή προετοιμασία και τη στρατηγική προσέγγιση στον ανασχεδιασμό του site, ώστε να επιτευχθούν αυτοί οι στόχοι.

Τα 7 βήματα επιτυχίας

Η προετοιμασία που πρέπει να κάνει όποιος αναλαμβάνει τον ανασχεδιασμό μίας ιστοσελίδας ή ενός e-shop μπορεί να συνοψιστεί στα ακόλουθα βήματα:

Ανάλυση παλιού website

Ανάλυση παλιού website

Ο ανασχεδιασμός στο υπάρχον site δε μπορεί καν να ξεκινήσει, αν πρώτα δεν έχει γίνει ανάλυση της παρούσας κατάστασης, ώστε να γνωρίζουμε με κάθε λεπτομέρεια τι δουλεύει και τι όχι (και άρα τι πρέπει να βελτιωθεί και τι δεν πρέπει επ’ ουδενί να πειράξουμε καθόλου).

Για κάθε σελίδα του site, θα πρέπει να γνωρίζουμε ορισμένα βασικά στοιχεία, όπως το traffic, το conversion rate, το bounce rate και γενικά τη συμπεριφορά του χρήστη. Χρησιμοποιώντας το Google Analytics, μπορούμε να δούμε ποιες σελίδες έχουν τη μεγαλύτερη επισκεψιμότητα, αλλά και ποιες έχουν ανησυχητικό ποσοστό εγκατάλειψης.

Είναι πιθανό να έχετε ήδη διαπιστώσει ορισμένα προβλήματα, όπως ότι πολλοί χρήστες προσθέτουν προϊόντα στο καλάθι, αλλά δεν κάνουν ποτέ αγορές ή ότι εισέρχονται σε μια landing page από τα οργανικά αποτελέσματα, αλλά την εγκαταλείπουν χωρίς να κάνουν καμία ενέργεια. Τέτοια προβλήματα είναι μια καλή αφετηρία, για να ξεκινήσουμε να ανακαλύπτουμε τι αλλαγές πρέπει να γίνουν στο site.

Μια επίσης πολύ καλή πηγή πληροφόρησης σχετικά με τα προβλήματα που ενδεχομένως έχει ο χρήστης σε μια σελίδα είναι τα heatmaps. Με αυτά, μπορούμε να δούμε σε ποια σημεία της σελίδας παραμένει το ποντίκι του χρήστη για πολλή ώρα και πού κάνει κλικ.

Με αυτή την ανάλυση, οδηγούμαστε σε συμπεράσματα σχετικά με το πού πρέπει να τοποθετηθούν εσωτερικά links, τι δομή και εμφάνιση πρέπει να έχουν τα Calls to Actions και τα υπόλοιπα κουμπιά και γενικά πώς πρέπει να αλλάξει η εμφάνιση του site, για να εξυπηρετεί καλύτερα το χρήστη.

Γενικά, οι σελίδες ενός site μπορούν να κατηγοριοποιηθούν ανάλογα με την αξία τους και τον τρόπο προσέγγισης του ανασχεδιασμού ως ακολούθως:

  • Σελίδες με μεγάλη επισκεψιμότητα και πολλές μετατροπές: Είναι οι πιο πολύτιμες σελίδες και οποιεσδήποτε αλλαγές (αν αποφασιστεί να γίνουν) πρέπει να γίνονται με πολύ μεγάλη προσοχή, ώστε να μη χαθεί αυτή η τεράστια αξία τους.
  • Σελίδες με μικρή επισκεψιμότητα και πολλές μετατροπές: Οι σελίδες αυτές επίσης δουλεύουν καλά, οπότε πρέπει ο ανασχεδιασμός να γίνει προσεκτικά, ώστε να μη χαλάσει κάτι που δουλεύει. Οι αλλαγές πρέπει να στοχεύουν στο να αυξηθεί το traffic.
  • Σελίδες με μεγάλη επισκεψιμότητα αλλά λίγες μετατροπές: Εδώ είναι το πιο λαμπρό πεδίο για τον ανασχεδιασμό, αφού πρακτικά αυτός γίνεται, για να βελτιωθούν αυτές οι σελίδες. Το potential είναι μεγάλο, αφού οι επισκέπτες είναι πολλοί, οπότε το ζητούμενο είναι να γίνουν οι κατάλληλες αλλαγές, ώστε να αυξηθούν οι πωλήσεις.
  • Σελίδες με λίγη επισκεψιμότητα και λίγες μετατροπές: Πρόκειται για τις σελίδες με το μικρότερο ρίσκο. Οι μετατροπές είναι λίγες, οπότε δεν πρόκειται να επηρεαστούν σημαντικά από τις αλλαγές, οι οποίες μόνο θετικό αντίκτυπο μπορεί να έχουν τόσο στις πωλήσεις όσο και στο traffic.

Καθορισμός στόχων

Καθορισμός στόχων

Εφόσον η ανάλυση έγινε σωστά, τότε θα είναι πλέον γνωστό ποια εμπόδια συναντάει ο χρήστης, όταν μπαίνει στο site και θέλει να αγοράσει κάτι.

Το επόμενο βήμα λοιπόν είναι να καθορίσουμε ποιοι ακριβώς είναι οι στόχοι του ανασχεδιασμού.

Ποιες είναι οι βασικές προτεραιότητες; Σίγουρα, η αύξηση των πωλήσεων θα πει κανείς, όμως χρειάζεται μεγαλύτερη ακρίβεια.

Όποιος αναλάβει το redesign θα πρέπει να γνωρίζει ποια προϊόντα (και άρα ποιες σελίδες) θα προωθηθούν περισσότερο, καθώς και ποιοι άλλοι στόχοι έχουν τεθεί.

Για παράδειγμα, εκτός από την αύξηση των πωλήσεων, άλλοι στόχοι, πιο ειδικοί, που μπορούν να τεθούν είναι το να μπορεί κανείς να κάνει εύκολα sign up, να φτιαχτεί μια σελίδα με προσφορές σε προϊόντα-κράχτες ή να εμπλουτιστεί το site με χρήσιμο περιεχόμενο, ώστε οι χρήστες να παραμένουν περισσότερη ώρα σε αυτό.

Κατανόηση κοινού-στόχου

Κατανόηση κοινού-στόχου

Σε οτιδήποτε κάνουμε στο marketing, είναι πάρα πολύ σημαντικό να λαμβάνουμε υπόψη το κοινό στο οποίο απευθυνόμαστε.

Αυτό ισχύει ακόμα περισσότερο στη φάση του ανασχεδιασμού του site, αφού σε αυτόν αλλάζουν πολλά.

Είτε αλλάξει το design του site είτε προστεθούν νέα προϊόντα σε μια απόφαση να επεκταθείτε σε νέες αγορές, πρέπει να γνωρίζουμε με ασφάλεια ποια είναι τα χαρακτηριστικά του μέσου αγοραστή.

Για να το πετύχουμε αυτό, στην προετοιμασία του redesign ανήκει και η δημιουργία του τύπου του αγοραστή, στον οποίο απευθυνόμαστε (buyer persona).

Με την καταγραφή του ιδανικού πελάτη, η οποία στηρίζεται σε δημογραφικά και ψυχογραφικά δεδομένα, θα είναι πιο εύκολο να αποφασιστούν οι αλλαγές που πρέπει να γίνουν.

Για παράδειγμα, αν το site απευθύνεται σε γυναίκες millennials, τότε το design του καλό είναι να είναι φρέσκο, μοντέρνο και με αρκετό χρώμα. Αντίθετα, αν η στόχευση γίνεται σε μεσήλικες άντρες, πρέπει προφανώς να είναι πιο αυστηρό.

Η δημιουργία του προφίλ του ιδανικού πελάτη είναι μια πολύπλοκη διαδικασία, η οποία το σωστό είναι να έχει γίνει πολύ πριν τον ανασχεδιασμό, ώστε να αποτελεί την αφετηρία για κάθε στρατηγική στο marketing. Γι' αυτό τον λόγο πρέπει να διαλέξετε ικανούς και ενημερωμένους συνεργάτες που θα σας βοηθήσουν σε αυτή σας την έρευνα. Η επιλογή ενός digital agency θα σας γλιτώσει χρόνο και θα σας προσφέρει άμεση εξειδίκευση πάνω στην έρευνα σας για την δημιουργία του ιδανικού πελάτη.

Έτσι, η γνώση του ποιος αγοράζει από το site και γιατί θα οδηγήσει σε πιο επιτυχημένες καμπάνιες. Ενδεικτικά να αναφέρουμε ότι τα δεδομένα για τη δημιουργία αυτού του προφίλ οι marketers συνήθως τα λαμβάνουν από ερωτηματολόγια τόσο μέσα στο site όσο και σε άλλα μέσα ή offline.

Σχεδιασμός της δομής του project

Για κάθε μεγαλόπνοο σχέδιο, όπως είναι ο ανασχεδιασμός του site, είναι απαραίτητο να υπάρχει μια σαφής δομή και λίστα με όσα πρέπει να γίνουν. Δεν είναι, δηλαδή, σωστή πρακτική να ξεκινήσει κανείς να κάνει αλλαγές χωρίς εκ των προτέρων να έχει αποφασίσει για κάθε μικρό και μεγάλο βήμα που θα γίνει.

Οι αλλαγές πρέπει να καταγραφούν σε μια λίστα και να συνοδευτούν από συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα. Αν δεν γνωρίζουμε εξαρχής τι πρέπει να γίνει σε κάθε στάδιο, τότε είναι πολύ εύκολο να ξεφύγει χρονικά η όλη διαδικασία, κάτι που φυσικά μεταφράζεται με απώλεια πωλήσεων και εσόδων.

Έλεγχος των αποτελεσμάτων

Έλεγχος των αποτελεσμάτων

Όπως σε κάθε τι στο marketing, το να ελέγχουμε τα αποτελέσματα των ενεργειών μας είναι το ήμισυ της επιτυχίας.

Στο website redesign, πρέπει να ξέρουμε, ήδη από πριν το ξεκινήσουμε, με ποιον τρόπο θα τεστάρουμε κάθε παράμετρο. Μόνο έτσι θα μπορούμε να αξιολογήσουμε αν ο ανασχεδιασμός ήταν επιτυχημένος ή αν θα πρέπει να βελτιώσουμε κάτι.

Το A/B testing είναι το εργαλείο, για να οριστικοποιήσουμε την εκδοχή του site που θα πρέπει να κρατήσουμε, ειδικά αν το traffic είναι μεγάλο, οπότε μπορούμε να καταλήξουμε σε στατιστικά σημαντικά συμπεράσματα. Πρόκειται για τον έλεγχο δύο εκδοχών που δημιουργούμε για κάθε στοιχείο, το οποίο αλλάζει. Βλέποντας ποια εκδοχή λειτουργεί καλύτερα, μπορούμε να αποφασίσουμε αν θα την οριστικοποιήσουμε.

Εκτός, όμως, από το τεστ ανάμεσα σε δύο εκδοχές, μπορούμε επίσης να αξιολογήσουμε συνολικά το κατά πόσο ήταν επιτυχημένος ο ανασχεδιασμός. Αυτό το κάνουμε με δείκτες που φανερώνουν την επίδοση του site (Key Performance Indicators).

Τέτοιοι δείκτες είναι, για παράδειγμα, το ποσοστό των επισκεπτών που γίνονται πελάτες (conversion rate), ο απόλυτος αριθμός πωλήσεων, η μέση αξία των παραγγελιών, αλλά και πιο ποιοτικοί δείκτες, όπως το σκορ της ικανοποίησης των πελατών ή το σκορ της προσπάθειας που απαιτείται από τον χρήστη, μέχρι αυτός να κάνει την αγορά.

Οι δείκτες αυτοί προκύπτουν από ποσοτικά δεδομένα που μπορούν να μελετηθούν στο Google Analytics, αλλά και από ερωτηματολόγια που μπορούμε να ζητήσουμε από τους πελάτες να συμπληρώσουν.

Οι 8 αποδοτικότερες πρακτικές για καλύτερο user experience

Ο ανασχεδιασμός του site πρέπει να έχει ως στόχο την καλύτερη εμπειρία χρήστη (user experience), αφού αυτή παίζει πλέον τεράστιο ρόλο σε οτιδήποτε αφορά το digital marketing, από το CRO μέχρι το SEO. Αφού, λοιπόν, είδαμε ποια προετοιμασία είναι ιδανικό να γίνει για το redesign, ας αναπτύξουμε στη συνέχεια ποιες είναι οι αποδοτικότερες πρακτικές σε αυτή τη διαδικασία.

Οπτικά στοιχεία

Οι χρήστες αντιδρούν πολύ καλύτερα στα οπτικά στοιχεία, όπως φωτογραφίες και βίντεο, παρά στο σκέτο κείμενο. Αντί να χρησιμοποιείτε έτοιμες αυτοματοποιημένες φωτογραφίες που θα μπορούσε να βάλει ο καθένας σε ένα αντίστοιχο site του κλάδου σας, χρησιμοποιήστε εξατομικευμένες φωτογραφίες από τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας, αλλά και τους ανθρώπους πίσω από την εταιρεία.

Εξατομικευμένο site με βάση το brand

Εξατομικευμένο site με βάση το brand

Η συνέπεια σε οτιδήποτε έχει να κάνει με το brand είναι αυτή που δημιουργεί ισχυρούς δεσμούς των χρηστών με την επιχείρησή σας. Έτσι, είναι σημαντικό να βεβαιωθείτε πως η εμφάνιση του site, από τα χρώματα μέχρι τη γλώσσα που χρησιμοποιούνται αντικατοπτρίζουν την ταυτότητα του brand.

Αν τώρα, κατά τη διάρκεια του ανασχεδιασμού υπάρξει και rebranding, εκεί πρέπει να δωθεί ακόμα μεγαλύτερη προσοχή ώστε να μπορέσει η ιστοσελίδα ή το e-shop να περάσει τα μηνύματα που θέλει μέσω του rebranding.

Αντιθετικά χρώματα

Τα χρώματα πρέπει, φυσικά, να ταιριάζουν μεταξύ τους, όμως είναι βασικό να κάνουν και αντίθεση, ώστε να τραβούν το βλέμμα του επισκέπτη στο site.

Ειδικά ορισμένα στοιχεία, όπως τα Calls to Action και το logo, είναι απαραίτητο να είναι σε εντελώς διαφορετικά χρώματα από το φόντο, για να φαίνονται αμέσως.

Δημιουργία blog

Το χρήσιμο περιεχόμενο, με το οποίο το brand μοιράζεται με το κοινό του την εμπειρία και τις γνώσεις του, είναι ο σύγχρονος τρόπος, με τον οποίο πλέον γίνεται το marketing.

Το κοινό δε θέλει να του πουλάμε κάτι, αλλά να είμαστε δίπλα του και να το βοηθάμε.

Αντί, λοιπόν, για άμεσο επιθετικό marketing, καλό είναι να επενδύσετε στο έμμεσο marketing, το οποίο φέρνει συμπάθεια από το κοινό-στόχο.

Το blog στο site είναι ο πιο εύκολος και οικονομικός τρόπος να το πετύχετε αυτό.

Έτσι, θα κερδίσετε traffic, θα ωφεληθείτε ως προς το SEO και θα αναπτύξετε το δικό σας brand voice μέσα από άρθρα που θα διαβάζονται από τους επισκέπτες, οι οποίοι είναι πού πιθανό να μετατραπούν σε πελάτες.

Μπορείτε να διαβάσετε, ακόμη, περισσότερες πληροφορίες για την σημασία του blog στην επιχείρησή σας στο παρακάτω άρθρο.

Καινούριες landing pages για περισσότερες πωλήσεις

Το redesign είναι μια εξαιρετική ευκαιρία να δημιουργηθούν καινούριες landing pages, με στόχο περισσότερες μετατροπές. Αυτό μπορεί να γίνει με σελίδες που θα προσελκύουν περισσότερους επισκέπτες και τελικά πελάτες, όπως οι σελίδες με συγκεκριμένες προσφορές.

Αυτές, βέβαια, είναι και οι σελίδες που απαιτούν το μεγαλύτερο έλεγχο, αφού ολοκληρωθεί ο ανασχεδιασμός, ώστε να τεσταριστεί το κατά πόσο όντως λειτουργούν και πώς αντιδρούν οι χρήστες σε αυτές.

Βελτιστοποίηση SEO

Βελτιστοποίηση SEO

Η επισκεψιμότητα από τα οργανικά αποτελέσματα αποτελεί σε όλα τα websites ένα πολύ σημαντικό κομμάτι της επιχείρησης.

Είναι συνεπώς βασικό να κάνετε όλες τις απαραίτητες ενέργειες στο SEO, ώστε το site να κατατάσσεται ψηλά στα αποτελέσματα των αναζητήσεων στη Google. Φυσικά, αυτό μπορεί να επιτευχθεί και μέσω της διαφήμισης Goggle ads, η οποία βοηθάει στο SEO της σελίδας σας, όμως αυτό ανήκει στο πλαίσιο της χορηγούμενης διαφήμισης.

To SEO είναι, βέβαια, ένας ολόκληρος τομέας στο digital marketing με πολύπλοκες πρακτικές τόσο on-page όσο και off-page.

Όσον αφορά στον ανασχεδιασμό, μπορούν σε αυτή τη φάση να γίνουν κινήσεις που θα βοηθήσουν στο SEO.

Κείμενα με σχετικά keywords, meta descriptions με αυτές τις λέξεις-κλειδιά, alt text στις εικόνες και εκτενές περιεχόμενο σε κάθε σελίδα είναι μερικά από όσα μπορείτε να κάνετε, για να δείξετε στη Google ότι το site είναι σχετικό με συγκεκριμένες αναζητήσεις που σας ενδιαφέρουν.

Το πιο σημαντικό κομμάτι βέβαια που πρέπει να προσέξετε σε ότι αφορά τον ανασχεδιασμό της σελίδας σας, είναι να μην δημιουργήσετε σελίδες που οδηγούν σε σφάλματα 404 (Η σελίδα δεν βρέθηκε), ειδικά σε ότι αφορά σελίδες που έχουν οργανική επισκεψιμότητα.

Θα σας προτείναμε, μάλιστα, να διαβάσετε και το σχετικό μας άρθρο με τον απόλυτο πρακτικό οδηγό SEO για το 2020 για περισσότερες πληροφορίες.

Βελτιστοποίηση για φωνητική αναζήτηση

Η φωνητική αναζήτηση θα μας απασχολήσει ιδιαίτερα τα επόμενα χρόνια και είναι η καινούρια πρόκληση που καλείται να αντιμετωπίσει το SEO.

Οι άνθρωποι είναι προορισμένοι να επικοινωνούν μιλώντας με φυσικό τρόπο παρά γράφοντας και αυτός είναι άλλωστε ο λόγος που οι φωνητικές αναζητήσεις γίνονται ολοένα και περισσότερες σε σχέση με τη γραπτή αναζήτηση.

Η βελτιστοποίηση του site για φωνητική αναζήτηση περιλαμβάνει διάφορες πρακτικές, όπως τη μετατροπή των κειμένων και των τίτλων, ώστε να περιλαμβάνουν ολόκληρες φράσεις.

Το local SEO, δηλαδή η βελτιστοποίηση του site για αναζητήσεις που αφορούν προϊόντα και υπηρεσίες κοντά στο χρήστη (όπως για παράδειγμα «κινέζικο εστιατόριο κοντά μου» ή «ποδήλατα για ενοικίαση στην Αθήνα») είναι άμεσα σχετικό.

Φιλικό προς τα κινητά

Φιλικό προς τα κινητά

Πλέον, οι περισσότερες αναζητήσεις και προβολές σελίδων γίνονται από τις κινητές συσκευές, οπότε το να είναι το site φιλικό προς τα κινητά είναι πλέον προαπαιτούμενο.

Μάλιστα, πλέον δεν αναφερόμαστε μόνο στο να είναι φιλικό προς τα κινητά, αλλά να έχει mobile-first design, δηλαδή σχεδιαστικό που δημιουργήθηκε πρώτα για κινητά και μετά για υπολογιστές

Υψηλή ταχύτητα και design που να αποκρίνεται άμεσα στις επιθυμίες του χρήστη, προσφέροντάς του άριστο user experience, είναι στοιχεία που θα ωφελήσουν το site τόσο από άποψη SEO όσο και CRO.

Συμπερασματικά

Ο ανασχεδιασμός μιας ιστοσελίδας είναι μια περίπλοκη διαδικασία, η επιτυχία της οποίας εξαρτάται από πολλούς παράγοντες.

Όποιος τον αναλάβει πρέπει να έχει γνώσεις και εμπειρία σε όλους τους τομείς του digital marketing και του web development, αξιοποιώντας τις τρέχουσες τάσεις που βελτιώνουν το user experience. Έτσι, το αποτέλεσμα των παρεμβάσεων θα είναι αυξημένο traffic αλλά και αυξημένες πωλήσεις.

Μην ξεχνάτε ότι μπορείτε πάντα να εγγραφείτε στο Newsletter μας στη φόρμα που θα βρείτε παρακάτω για να λαμβάνετε τα καινούρια άρθρα μας ή να μας ακολουθήσετε στο Facebook ή στο Youtube μας για να μαθαίνετε κι άλλα νέα μας.

Θα χαρώ ιδιαίτερα να μου αφήσετε κάποιο σχόλιο παρακάτω για να μου πείτε πώς σας φάνηκε το άρθρο.

Γίνε ο πρώτος που θα σχολιάσει!

Αφήστε ένα Σχόλιο

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία. Μπορείτε να διαβάσετε αναλυτικά στην Πολιτική Απορρήτου. ΟΚ, το κατάλαβα