Εικαστικό με άνθρωπο με μεγεθυντικό φακό πάνω σε γράφημα.

Τι αναζήτησαν το 2021 οι Έλληνες στο Internet και πώς [Infographic]

Infographic με στοιχεία για τις ελληνικές κορυφαίες αναζητήσεις και δεδομένα για τη χρήση internet στην Ελλάδα και παγκοσμίως το 2021.

Το 2021 μπορεί να έφυγε, έχει αφήσει όμως πίσω του ενδιαφέροντα δεδομένα.

Στη digital challenge_ ως web agency, οφείλουμε να γνωρίζουμε συνεχώς τις τάσεις και τα δεδομένα που αφορούν τον digital κόσμο.

Τα συγκεκριμένα στοιχεία επομένως, πιστεύουμε ότι θα μας βοηθήσουν να κατανοήσουμε καλύτερα το ελληνικό κοινό.

Συνεπώς, θα μπορέσουμε να προσφέρουμε αποτελεσματικότερα και πιο στοχευμένα όχι μόνο τις υπηρεσίες μας, αλλά και χρήσιμες πληροφορίες στο κοινό μας και φυσικά, σε όλους εσάς!

Ποιες ήταν οι κορυφαίες αναζητήσεις για το 2021 στην Ελλάδα;

Εσείς έχετε αναρωτηθεί ποτέ τι αναζητούν περισσότερο οι Έλληνες όταν επισκέπτονται το internet;

Μια απλή επίσκεψη στα Google Trends μπορεί να μας δώσει την απάντηση.

Αυτό και κάναμε λοιπόν!

Ας δούμε ποιες ήταν οι κορυφαίες αναζητήσεις (top 5) για το 2021 στη χώρα μας, στις κατηγορίες που μας παρέχουν τα Google Trends.

Infographic με τις ταχύτερα αυξανόμενες αναζητήσεις στην Google το 2021.
Infographic με τις κορυφαίες αναζητήσεις στην Google ανά κατηγορία για το 2021.

Όπως βλέπετε κι εσείς, οι κορυφαίες αναζητήσεις ανά κατηγορία, στην πλειοψηφία τους, αφορούσαν επίκαιρα γεγονότα.

Κάτι που είναι λογικό.

Οι χρήστες άλλωστε, χρησιμοποιούν κυρίως τις μηχανές αναζήτησης:

Για να επισκεφτούν κάποιον ιστότοπο, για πληροφορίες, για να πραγματοποιήσουν κάποια συναλλαγή.

Ήταν λοιπόν αναμενόμενο να βλέπουμε ιστοτόπους όπως το self-testing.gov.gr και αναζητήσεις σχετικές με συγκεκριμένες τάσεις.

Εσείς αναζητήσατε κάποια απ’ τα παραπάνω;

Πώς εξερεύνησαν οι χρήστες το internet το 2021;

Πέρα απ’ τις κορυφαίες αναζητήσεις, σκεφτήκαμε ότι θα ήταν ενδιαφέρον να “σκάβαμε” και βαθύτερα στα δεδομένα.

Να δούμε δηλαδή πώς αναζητούσαν οι Έλληνες πληροφορίες στο διαδίκτυο το 2021.

Έτσι λοιπόν βρήκαμε:

  • Ποιες μηχανές αναζήτησης κυριάρχησαν στην Ελλάδα το 2021
  • Ποια μέσα (κινητό, desktop κλπ)
  • Ποια προγράμματα περιήγησης χρησιμοποιήθηκαν

Συγκρίναμε επίσης τα παραπάνω, με τα αντίστοιχα δεδομένα για όλο τον κόσμο, για να δούμε αν υπάρχουν πιθανές διαφορές.

Ας τα δούμε αναλυτικά.

Ποιες μηχανές αναζήτησης κυριάρχησαν στην Ελλάδα και τον κόσμο το 2021

Infographic με τις κορυφαίες μηχανές αναζήτησης για Ελλάδα και παγκοσμίως για το 2021.

Όπως βλέπουμε, στην Ελλάδα, η Google προηγείται με ένα τεράστιο ποσοστό 97,58%.

Πιστεύουμε το περιμένατε έτσι δεν είναι;

Κατά πάσα πιθανότητα άλλωστε, κι εσείς μέσω της Google κάνετε τις αναζητήσεις σας.

Αυτός είναι και ο λόγος που στην προώθηση ιστοσελίδων μέσω SEO επικεντρωνόμαστε στην Google.

Ακολουθεί η bing με 1,51%, η Yahoo! με 0,62%, η DuckDuckGo με 0,17%, η YANDEX με 0,04% και λοιπές μηχανές αναζήτησης με 0,1%.

Όσον αφορά τα παγκόσμια δεδομένα αντίστοιχα:

Εδώ, όπως θα περιμένατε και πάλι άλλωστε, την πρωτιά έχει ξανά η Google με 92,01%, λίγο μικρότερο απ΄της Ελλάδας θα λέγαμε βέβαια.

Ακολουθούν η bing με 2,58%, η Yahoo! με 1,49%, η Baidu με 1,46%, η YANDEX με 0,88% και λοιπές μηχανές αναζήτησης με 1,57%.

Η διαφορά εδώ είναι, ότι στις κορυφαίες μηχανές αναζήτησης για όλο τον κόσμο, δεν βλέπουμε την DuckDuckGo, την οποία είδαμε στην ελληνική κατάταξη.

Εσείς έχετε δοκιμάσει κάποια άλλη μηχανή αναζήτησης εκτός της Google;

Ποια προγράμματα περιήγησης προτίμησαν στην Ελλάδα και τον κόσμο το 2021

Τώρα που γνωρίζουμε σε τι ποσοστά και ποιες μηχανές αναζήτησης χρησιμοποιούσαν στην Ελλάδα και τον κόσμο το έτος που μας πέρασε:

Δε θα είχε ακόμη περισσότερο ενδιαφέρον, να δούμε και με ποια προγράμματα περιήγησης “σερφάρουν” οι χρήστες;

Μπορείτε να μαντέψετε ποιο είναι πρώτο στην κατάταξη;

Ας το δούμε!

Infographic με τους browsers που προτίμησαν οι χρήστες το 2021 για Ελλάδα και παγκοσμίως,

Φαίνεται ότι για την Ελλάδα η πρωτιά ανήκει στο Google Chrome με 70,89%.

Ακολουθεί το Mozilla Firefox με 9,55%, το Apple Safari με 7,95%, το Opera με 4,2% και το Edge της Microsoft με 2,92%.

Ενώ, θα μπορούσαμε να πούμε, ότι το 2,32% του Samsung Internet, μαρτυρά την έντονη χρήση κινητών συσκευών.

Το περιμένατε;

Η κατάταξη κλείνει με τους λοιπούς browsers στο 2,17%.

Όσο για την κατάταξη με τους κορυφαίους browsers σε παγκόσμιο επίπεδο:

Εδώ όπως βλέπετε, υπάρχουν διαφορές, σε σχέση με τα ελληνικά δεδομένα.

Μπορεί ο Google Chrome να έχει κι εδώ το μεγαλύτερο μερίδιο, 64,45%, είναι βέβαια μικρότερο απ’ αυτό της Ελλάδας.

Ακολουθεί το Apple Safari με 18,9%, το Firefox με 3,62%, ο Edge με 3,59%, το Samsung Internet με 3,11% και το Opera με 2,24%.

Ενδιαφέρον εδώ παρουσιάζει, ότι στα παγκόσμια δεδομένα, το Apple Safari έχει αρκετά μεγαλύτερο ποσοστό χρηστών σε σχέση με την Ελλάδα.

Αυτό μας δείχνει μεγαλύτερη προτίμηση των Apple συσκευών σε παγκόσμιο επίπεδο σε σχέση με τη χώρα μας.

Εσείς ποιον browser χρησιμοποιείτε κυρίως;

Κινητό vs Desktop vs Tablet – 2021

Έχετε αναρωτηθεί ποια συσκευή προτιμούν οι χρήστες για να μπαίνουν στο internet;

Infographic με το επικρατέστερο είδος συσκευής για πλοήγηση στο internet για Ελλάδα και παγκοσμίως το 2021.
Φαίνεται ότι στην Ελλάδα, οι σταθεροί υπολογιστές (desktop) υπερισχύουν έναντι των κινητών και των tablet.

Συγκεκριμένα με 59,29%. 

Ποια είναι όμως τα δεδομένα για τις υπόλοιπες συσκευές;

Τα κινητά ακολουθούν με 37,98%, ενώ τα tablet “παίρνουν” τη μικρότερη μερίδα με μόνο 2,73%.

Το ενδιαφέρον εδώ είναι:

Ότι σε παγκόσμιο επίπεδο, όπως βλέπουμε, οι χρήστες προτιμούν τα κινητά για να μπαίνουν στο Internet.

Συγκεκριμένα:

Τα αντίστοιχα παγκόσμια στοιχεία, δείχνουν ότι τα κινητά παίρνουν το 55,01% και οι σταθεροί υπολογιστές το 42,31% ενώ τα tablet παραμένουν χαμηλά με 2,69%.


Στην Ελλάδα λοιπόν φαίνεται ότι προτιμάμε τον σταθερό μας υπολογιστή.

Ίσως για την ώρα βέβαια, αφού, όλο και περισσότεροι χρήστες φαίνεται να μπαίνουν στο internet απ’ την κινητή τους συσκευή.

Αυτός άλλωστε είναι και ένας απ’ τους λόγους που στην digital challenge_ όταν κατασκευάζουμε ένα eshop, δίνουμε ιδιαίτερη προσοχή στο πώς φαίνεται και λειτουργεί στα κινητά.

Σκεφτείτε λοιπόν την τελευταία φορά που επισκεφτήκατε μια ιστοσελίδα, κάνατε μια online αγορά ή ρίξατε μια ματιά στα social media σας.

Από ποια συσκευή ήσασταν; Σταθερό υπολογιστή, κινητό ή μήπως tablet;

Τι σχετικό περιμένουμε να αλλάξει μέσα στο 2022

Οι κορυφαίες αναζητήσεις ακολουθούν κάθε φορά την επικαιρότητα και τα συμβάντα. 

Σίγουρα λοιπόν το 2022, θα δούμε διαφορετικές αναζητήσεις να σκαρφαλώνουν στα top 5 των Google Trends.

Όσο για τους τρόπους με τον οποίο πραγματοποιούνται οι αναζητήσεις στη χώρα μας.

Αναμένουμε ο αριθμός των χρηστών που μπαίνουν στο internet απ’ τα κινητά του να αυξηθεί.

Ίσως ακόμη δούμε και τις “εναλλακτικές” μηχανές αναζήτησης να χρησιμοποιούνται περισσότερο.

Σίγουρα πάντως δεν περιμένουμε κάποια να εκθρονίσει την Google.

Αυτά από εμάς!

Θέλετε να μαθαίνετε περισσότερα για τον digital κόσμο, το ηλεκτρονικό εμπόριο και το ψηφιακό μάρκετινγκ;

Ακολουθήστε μας στο Facebook αλλά και το Instagram και δείτε το περιεχόμενό μας και όσα θέλουμε να μοιραστούμε μαζί σας!

Κοινοποιήστε το:

Αφήστε ένα Σχόλιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Scroll to Top